Hallo allen,
Ik heb op 11-9-2013 een Samsung 40F7000 gekocht bij PlatteTVdiscounter. Doordat er toen een actie was dat de TV voor €799 aangeboden werd zijn er problemen ontstaan met leveren. Toen ik de bestelling plaatste zat er een Cashback actie op van €100 voor het model dat ik besteld had. Door de leveringsproblemen heb ik de TV pas op 1-10-2013 ontvangen. Toen ik het cashback formulier wilde invullen kreeg ik de melding dat de pagina niet meer bestond. Je kunt trouwens het formulier pas invullen als je de TV hebt, omdat het serienummer op de doos staat.
Ik heb toen contact opgenomen met Samsung met de vraag of zij mij de benodigde formulier konden toezenden zodat ik alsnog alles kon inleveren. Ook de situatie uitgelegd waarom het pas zo laat ingevuld kon worden. De reactie was al volgt
Ik heb op 11-9-2013 een Samsung 40F7000 gekocht bij PlatteTVdiscounter. Doordat er toen een actie was dat de TV voor €799 aangeboden werd zijn er problemen ontstaan met leveren. Toen ik de bestelling plaatste zat er een Cashback actie op van €100 voor het model dat ik besteld had. Door de leveringsproblemen heb ik de TV pas op 1-10-2013 ontvangen. Toen ik het cashback formulier wilde invullen kreeg ik de melding dat de pagina niet meer bestond. Je kunt trouwens het formulier pas invullen als je de TV hebt, omdat het serienummer op de doos staat.
Ik heb toen contact opgenomen met Samsung met de vraag of zij mij de benodigde formulier konden toezenden zodat ik alsnog alles kon inleveren. Ook de situatie uitgelegd waarom het pas zo laat ingevuld kon worden. De reactie was al volgt
Mij lijkt het erg vreemd dat ik geen gebruik kan maken van de actie, ik ben namelijk niet schuldig aan het feit dat ik het niet eerder kon invullen. Morgen zal ik eens contact opnemen met de webwinkel. Wat kan ik nog doen als zij niet meewerken?Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw geplande deelname aan een Samsung promotie. U geeft aan deel te willen nemen aan de cashback promotie behorende bij uw televisie.
Deze promotie geldt voor aankopen tot en met 15 september 2013, inzenden van de documenten diende voor 30 september te geschieden. U geeft aan dat uw televisie geleverd is op 1 oktober 2013, dit wordt gezien als aankoopdatum. Hierdoor is uw aankoop buiten de actieperiode en kunt u tot onze spijt niet deelnemen aan deze promotie. In onze voorwaarden staat vermeld: Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van actiemodellen bij uw verkooppunt.
Voor verdere reclamatie verwijzen wij u naar uw verkoopppunt.
Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center op het telefoonnummer 0900 – SAMSUNG (7267864). Vergeet u dan niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.