Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG] nieuwsartikel verspringt

Pagina: 1
Acties:

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-10 23:09
Het is niet echt een bug, meer iets wat opviel en misschien iets soepeler zou kunnen.

Omschrijving
Bij het openen van een nieuwsartikel is er een andere font-size zichtbaar totdat de pagina helemaal geladen is. Dan wordt er -denk ik- door middel van javascript een ander font-size gezet? Dit is vooral zichtbaar bij een slechte 3G verbinding.
Kleiner lettertype
Afbeeldingslocatie: http://testen.test0.nl/tweakers/1.png

Groter lettertype
Afbeeldingslocatie: http://testen.test0.nl/tweakers/2.png
Platform
Android 4.3
Browser
Chrome 30.0.1599.82
Type apparaat
Nexus 4

[ Voor 15% gewijzigd door nickb90 op 08-10-2013 16:59 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
We bumpen inderdaad de fontsize een tikkeltje op zodat de tekst makkelijker leesbaar wordt. We hadden in het begin een kleinere fontsize en daar werd toen over geklaagd. Ik twijfel zelf echter of we hier wel javascript voor gebruiken. Volgens mij wordt de fontsize gewoon met een media query geregeld...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Misha schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:53:
We bumpen inderdaad de fontsize een tikkeltje op zodat de tekst makkelijker leesbaar wordt. We hadden in het begin een kleinere fontsize en daar werd toen over geklaagd. Ik twijfel zelf echter of we hier wel javascript voor gebruiken. Volgens mij wordt de fontsize gewoon met een media query geregeld...
Klopt; dat wordt gewoon in CSS geladen vanuit de <head> gedaan, dus dat kunnen we ook niet 'eerder' toepassen.

Intentionally left blank

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-10 23:09
Dan kan je deze gewoon sluiten ;) Omdat het pas uitgevoerd werd nadat de hele pagina geladen werd ging ik er vanuit dat dit door middel van een JS gebeurde. Als het via CSS gebeurd kan je weinig meer doen ;)