http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
const { signature } = await fetchProfile()
dan Start>uitvoeren> cmd (enter) > ipconfig /release (enter) > ipconfig /renew
dan je nieuwe router (die naast je staat) een nieuw adres geven, en de kabel die vanaf je hoofdrouter komt altijd in een lan poort stoppen
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Dat ligt er helemaal aan welk netwerk de TS wil maken, zoals in mijn eerste reactie al gezegd, er is meer informatie nodig. Router achter router kan best als je weet wat je doet.shure-fan schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:25:
dan je nieuwe router (die naast je staat) een nieuw adres geven, en de kabel die vanaf je hoofdrouter komt altijd in een lan poort stoppen
modem met kabel naar hoofdrouter,
hoofdrouter met kabel naar router 2, de kabel is in een LAN poort gedaan, en vanuit router 2 gaan er 2 kabels naar mijn PS3 en naar mijn PC.
Zou je voor ons een duidelijke uitleg kunnen geven wat je precies wilt doen? de ps3 is nu nieuw in het verhaal..
Graag info als IP adressen. Het zou soms ook handig zijn aan te geven welke routers je gebruikt.Niellz schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:39:
Kijk, ik heb op de hoofdrouter uPnP aangevinkt, maar op mijn PS3 staat er nog steeds "uitgeschakeld." Dus ik moet denk ik op router 2 ook uPnP aanvinken. En ik heb het als volgt gedaan:
hoofdrouter met kabel naar router 2, de kabel is in een LAN poort gedaan, en vanuit router 2 gaan er 2 kabels naar mijn PS3 en naar mijn PC.
"hoofdrouter" is een ZTE H220n
Router 2 is een D-Link DIR-652.
Dit graag, en welk IP voer je in in de browser?rikpro schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:44:
[...]
Graag info als IP adressen. Het zou soms ook handig zijn aan te geven welke routers je gebruikt.
Daar moet je even bij internet connection status opzoeken wat daar het gateway adres is (dat is het adres van de hoofdrouter)
probeer hierna met je computer naar dit ip te gaan en als het goed is kom je dan in je hoofdrouter
CISSP! Drop your encryption keys!
Ik begrijp hieruit dat je de 2e router als veredelde switch wilt gebruiken?Niellz schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:39:
Kijk, ik heb op de hoofdrouter uPnP aangevinkt, maar op mijn PS3 staat er nog steeds "uitgeschakeld." Dus ik moet denk ik op router 2 ook uPnP aanvinken. En ik heb het als volgt gedaan:
Dat kan op zich wel, mits je rekening houdt met een aantal dingen.
Geef de 2e router een vast ip-adres, want vanaf de dhcp vanaf de 1e router zal deze niets krijgen. Zet daarnaast de DHCP van je 2e router uit. Firewall kan ook uit, want daar zorgt je hoofdrouter voor. Verder hoeft uPNP niet aan.
Om deze instellingen te doen is het beste om je PC alleen met router 2 te verbinden en dus de hoofdrouter los te koppelen, want anders bestaat inderdaad de kans dat je op de configuratiescherm van je hoofdrouter terecht komt.
Maar misschien is het dan makkelijker en simpeler om een switch te kopen? Die dingen zijn niet echt duur tegenwoordig.
-
[ Voor 28% gewijzigd door Niellz op 08-10-2013 15:54 ]
Inderdaad, koop een switch en het probleem is helemaal opgelost Ik zie in de pricewatch al switches staan voor rond € 10Edd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:51:
[...]
Maar misschien is het dan makkelijker en simpeler om een switch te kopen? Die dingen zijn niet echt duur tegenwoordig.
edit: bovenstaande reactie kwam tegelijk met deze
[ Voor 7% gewijzigd door Henk007 op 08-10-2013 15:55 ]
maar hij wil graag zijn content via de router afspelen die upnp ondersteunt.
Het is voor niels eerst zaak om zijn 2de router een vast adres te geven en deze router in te stellen als switch (dhcp uit, firewall uit, upnp aan)
Als hij via de LAN poort gaat dan heb je dus niets te doen met upnp (je 2e router werkt als een switch)
Dat je via het gateway ip op de hoofdrouter komt klopt dus ook.
Je zal je probleem voor je ps3 dus ergens anders moeten zoeken
Waarom wil je in vredesnaam 2 routers gebruiken? Puur omdat je die router hebt liggen
Op deze manier kost het je wel 2 porten om er 2 bij te krijgen ..
Tijd voor een nieuwe sig..
En dat de TS het zoekt in de 2e router die als switcht gebruikt wordt.
Het gaat dus niet om het beheren van de router, maar het oplossen van zijn upnp probleem