Kartonnen cd hoesje

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 18:36
Ik wil een groot aantal beschrijfbare cd's kopen voor het backuppen van alle cd's die ik in de winkel heb gekocht ;)
Omdat ik er veel wil hebben +/- 100 wil ik een spindel kopen. Je kan daar Jewelcases bij kopen maar dat neemt teveel ruimte in. Als ik vroeger een singel kost en dan bedoel ik geen maxi singel dan kreeg ik daar altijd een kartonnen hoesje bij.
Die zijn heel dun waardoor er misschien wel 100 in een schoenendoos passen.

Nu ben ik op zoek naar deze hoesjes en kan ik ze nergens vinden. Weet iemand misschien waar ik deze hoesjes kan kopen per honderd of zoiets?

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 18:58

4POX

Everybody is wired

Een lokale cdboer bij mij in de stad verkoopt van die plastic hoesjes.. Ik zelf heb op de hcc dagen enkele honderden papieren cdhoesjes gekocht voor mijn divx collectie

AKA Rinkel weblog

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bij www.opussupplies.nl hebben ze wel van die papieren.. nog dunner :) (ook plasticen en slimline doosjes trouwens)

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Op woensdag 06 juni 2001 14:14 schreef Bigs het volgende:
Bij www.opussupplies.nl hebben ze wel van die papieren.. nog dunner :) (ook plasticen en slimline doosjes trouwens)
Jezus, :( Ik ben opgelicht op de hcc dagen :(

AKA Rinkel weblog

• Marv
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op woensdag 06 juni 2001 14:17 schreef 4POX het volgende:

[..]

Jezus, :( Ik ben opgelicht op de hcc dagen :(
Hoezo? Gewoon te duur ingekocht bedoel je? Eigen schuld dikke bult :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Op woensdag 06 juni 2001 14:18 schreef Marv het volgende:

[..]

Hoezo? Gewoon te duur ingekocht bedoel je? Eigen schuld dikke bult :P
Ik had ook geen idee waar ik anders die dingen moest inkopen.. En ik wilde geen plastic hoesjes omdat die je cd niet beschermen tegen licht.. Cd blijven het langst goed als je ze in het donker bewaard.. Maar nu weet ik het .. Als ik weer dingetjes nodig heb haal ik ze wel op OPUS

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

ik dou er gewoon 5 in een jewelcase, tray eruit en proppen maar, is ook nog steviger ook dan die kartonnen digen.

• Marv
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op woensdag 06 juni 2001 14:22 schreef 4POX het volgende:

[..]
En ik wilde geen plastic hoesjes omdat die je cd niet beschermen tegen licht.. Cd blijven het langst goed als je ze in het donker bewaard..
Is dat zo... en kunstmatig licht? Ik heb namelijk een lamp redelijk dicht bij mijn cd'tjes en ik zou niet willen dat die cd'tjes over een maand allemaal gaar zijn :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• sebasel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 12:14

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

kijk hier eens

http://www.cdrwinkel.com

www.sebastiaanvanbaarsen.com

Verwijderd

Bij de drogist bij ons om de hoek heb je nu 20 cdr's met slimline case voor minder dan 1,50 per stuk

• mol99
  • Laatst online: 27-06 18:36
Het gaat mij niet om de prijs, maar ik vind dat jewelcases zoveel ruimte innemen.

Verwijderd

Koop je toch van die slimline jewelcases. Ik ben echt gek op die dingen. Zo plat en toch van hard kunststof.

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 07:36
Is een grote cdmap niet een uitvinding? Kheb er laatst een bij de makro gekocht voor 180 cd's, kostte iets van 45 piek

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

Verwijderd

Toevallig is :? ook op zoek naar KARTONNEN
CD-hoesjes , maar nergens te vinden :'(

Weet iemand waar je ze kan kopen???????

Dussss..... geen Slimline/jewelcases, papieren en plastic hoesjes of opbergmappen,

gewoon kartonnen :P CD-hoesjes

Degene met een adresje krijgt van :? een }:O

• HermeS
  • Laatst online: 14-08 16:31
een paar jaar geleden heb ik wel eens een doosje met Traxdata cd's bestelt, 30x10, zaten netjes in harde kartonen hoesjes, werkte perfect voor mij. :)

ben alleen de naam ff kwijt.

• HermeS
weet iemand trouwens waar ik z'n mooie opberg map kan kopen, voor stuk of 30 a 50 cd's ,. zijn zwart boek met rits bedoel ik!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:28
www.caselogic.com

te koop bij oa Funprice, Free Record Shop en Van Leest (dat zit hier zo van wat ik weet dat ze ze verkopen), super mappen! Heb zelf een 200cd map echt mega handig en neemt minder ruimte in dan een schoenen doos :)
Ze verkopen ze ook wel voor minder cd's

Flickr | Lego collectie

• HermeS
Afbeeldingslocatie: http://www.casedirect.com/images/p280B.JPG
yo, bedankt. naar zo eentje was ik ongeveer opzoek. zal van de week ff kijken wat ze bij freerecord shop kosten. tenminste dat is als ik de weg ernaar toe nog weet ;)

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 22:13
je kunt ook een paar dozen vierkanten enveloppen kopen.
Precies de maat van de cd.

Verwijderd

Op www.cd-doosjes.nl hebben ze ook hoesjes, ze staan niet op hun site, maar ze verkopen ze ook op beurzen
Pagina: 1