Unable to uninstall HP Client Security Manager

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457180

Topicstarter
Van een nieuwe HP laptop wil ik zoveel mogelijk HP preïnstalled software verwijderen.
Bij het verwijderen van de hp protectools gaat het mis.
Ik heb al die 3 programm's verwijderd alvorens de Client Security Manager te kunnen verwijderen.

Nu wil ik de Client Security Manager zelf verwijderen en krijg ik volgende error:
Afbeeldingslocatie: http://oi39.tinypic.com/znu22v.jpg

Heb al de Microsoft Fixit laten lopen, reboot niets helpt.
Op bepaalde fora was te lezen om aantal registerwaarden te verwijderen maar ook dit hielp niet

Iemand die hier wel raad voor heeft? Is de 1e keer dat ik dergelijk probleem tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:11
Het beste wat je kan doen is windows helemaal opnieuw eropzetten, dan weet je zeker dat er geen HP software opstaat en heb je ook geen last van dit soort errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:51
Staat er niet toevallig een uninstaller in de folder waar die applicatie geinstalleerd staat die je gewoon kunt draaien?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:37
Ik ben bang dat dat stuk software automatisch is uitgerold door HP. Alleen zijn de installatiebestanden waarmee dat is uitgevoerd niet meer beschikbaar. Probably geïnstalleerd vanaf een centrale share of een lokaal iets wat nu is verwijderd.

Vrij frustrerend maar bovenstaande optie van noloog en Rupie zijn zo ongeveer de enige oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457180

Topicstarter
Pc zit dus wel degelijk in workgroup.
Heb HP recovery uitgevoerd en preload opnieuw doorlopen.
Alles gaat om te deïnstalleren behalve HP Client Security Manager.

Afbeeldingslocatie: http://oi40.tinypic.com/ok5sth.jpg

Al wat registry fixes proberen toepassen die gegeven worden op fora maar niet helpt, frustrerend!

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 457180 op 09-10-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:37
Wat heeft dit met een workgroup te maken?

Zoals ik al zei, de originele installatiesources zijn niet meer beschikbaar dus dan gaat uninstallen ook niet. Klinkt als behoorlijk gepruts door HP. Maar de enige echte oplossing is de installatie sources erbij zoeken.

Andere optie is door middel van een uninstaller (revo uninstaller staat me bij) dit handmatig te verwijderen. Je kan ook simpelweg de folder weggooien van de applicatie en registry keys gaan zoeken en ook verwijderen.
Pagina: 1