Welke hosting voor mijn wensen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:51
Momenteel heb ik een webhosting pakket bij Versio. Op zich een prima webhosting, maar de accesstijd van mijn websites is te laag.
Ondertussen een webhostingpakket bij Antagonist aangeschaft en dit gaat al een stuk sneller, maar ik loop hier vast met mijn domeinnamen.

Mijn huidige situatie is als volgt:
Ik heb momenteel twee websites die beiden een aparate domeinnaam hebben. Deze kan ik ook seperaat bedienen in Directadmin. Dit heb ik in 1 webhosting pakket bij versio ondergebracht.
Daarnaast heb ik nog een 12 domeinnamen die als landing page dienen. Dus 1 pagina website speciaal voor Google (ea) en vervolgens direct een doorlink naar een van de twee websites (en dan met name subpagina's van de websites).
Deze constructie werkte bij Versio prima, maar access tijd van website is slecht en te vaak downtime.

Ik heb bij antagonist een webhostingpakket aangeschaft en het was mijn idee om mijn bestaande domeinen bij Versio te laten staan. Deze bestaande domeinen kan ik dan naar de nameservers van Antagonist laten wijzen en daar in directadmin de domeinnamen toevoegen. Maar nu blijkt dat ik geen domeinnamen kan toevoegen bij Antagonist in Directadmin (kon bij Versio wel).

Dus heeft iemand een idee voor een webhosting waar ik dit wel kan realiseren, maar die een stuk sneller is dan Versio?

Ik heb zelf de onderstaande gevonden, maar ik heb geen idee of ik dan vergelijkbare versio resultaten krijg:
www.ixlhosting.nl

[ Voor 5% gewijzigd door VivaAtloni op 08-10-2013 18:30 ]

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:46
Bij rapifia.nl is het mogelijk om 999 domeinnamen toe te voegen aan DA.
Ook is de snelheid beduidend beter dan bij versio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
markisoke schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:33:
Bij rapifia.nl is het mogelijk om 999 domeinnamen toe te voegen aan DA.
Ook is de snelheid beduidend beter dan bij versio
Hmmm, 999 is wel heel overdreven. Ik krijg nog niet een warm gevoel bij Rapifia. Kan niet al te veel reviews lezen. Lastig is dit, om een goede webhoster te vinden die voldoet aan mijn wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Wil je perse DirectAdmin blijven gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
Nee op zich niet. Heb je een andere oplossing?

Ik ben nu ook aan het testen met code in .htaccess te zetten. Hierme lukt het me al om mijn domeinnaam te laten verwijzen naar een andere wordpress site onder www.domein.nl/test. Alleen naar een subsite in deze wordpress website lukt me nog niet. Op zich vind ik dit ook prima, ik weet alleen niet hoe google omgaat met redirects op deze manier.

Mijn hoofddoel is om mijn andere domeinnamen te laten verwijzen naar subpagina's in mijn website. En dat google deze domein naam dan ook qua inhoud scant zoals deze subpagina. Voorbeeld: website heet producten.nl en heeft een subpagina producten.nl/producta. Ik wil dan de domeinnaam producta.nl koppelen aan de subpagina producten.nl/producta en dat de naam producta.nl in google ook alle info ziet die in deze subpagina producten.nl/producta staat.

Hopelijk is het een beetje duidelijk wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-07 11:44

ShadowAS1

IT Security Nerd

Ik denk dat je best je diensten bij TransIP af kan nemen.
Ze zijn superbetrouwbaar, webhosting is snel. En bovendien kun je alles gebruiken zoals je wilt gebruiken.

Kijk maar eens naar de demo van hun controlepaneel

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Neem anders eens een kijkje op http://www.ispgids.com/
Daar kun je webhosting providers met elkaar vergelijken en lezen wat anderen van een provider vinden

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
Freekers schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:56:
Neem anders eens een kijkje op http://www.ispgids.com/
Daar kun je webhosting providers met elkaar vergelijken en lezen wat anderen van een provider vinden
Heb ik gedaan, maar wat ik zoek met de domeinen kan ik niet eenvoudig op zoeken. Blijft lastig verhaal, wat veel providers verborgen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Onbeperkt bestaat niet ;) dataverkeer is gelimiteerd aan de hand van upload en download snelheden (net als schijruimte en accounts). Beter maak je een topic aan in de aanbieding gezocht categorie op webhostingtalk.nl

[ Voor 9% gewijzigd door dylanvana op 09-10-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyoung
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-10 15:29
Ik weet niet of je al een partij hebt, maar ik - en ik zie meerderen met mij - ben wel erg tevreden over ongekend.nl. Werkt goed en tot nu toe altijd erg snelle respons op vragen

Je kunt altijd eens kijken op ongekend.nl en vragen of ze wat voor je kunnen doen

SkyTeam Platinum member via American Express

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VivaAtloni schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:08:
Ik heb zelf de onderstaande gevonden, maar ik heb geen idee of ik dan vergelijkbare versio resultaten krijg:
www.ixlhosting.nl
Ik kan u garanderen dat dit _niet_ het geval zal zijn. We bieden om klanten dit te verzekeren daarom ook 30 dagen niet goed geld terug garantie. Daarnaast bewijzen de ervaringen op hostingwijzer, ispgids e.d. ook het tegendeel!
Pagina: 1