Hallo mede-tweakers!
Ik krijg vanmiddag mijn pakketje binnen met mijn pc-upgrade.
Het pakketje bestaat uit:
Ik heb al een Windows cd (met legale serial
)
Mijn opslag bestaat op dit moment uit een C en D (1TB) schijf waarbij op C Windows staat en op de D schijf staat de rest. (Ik heb alles gebackuped wat ik wil houden op mijn Externe harde schijf)
Kan ik het beste eerst mijn videokaart en RAM in mijn kast doen?
Is het correct dat ik eerst mijn oude HDD afkoppel en alleen mijn nieuwe SSD aansluit?
Ik wil later wel beide HDD's erin hebben natuurlijk.
Wat is volgens jullie het beste stappenplan?
(ik wil dus 3 schijven, (SSD voor windows, HDD 1 TB en HDD 2TB schijven)
En kan ik er op 1 of andere manier ook voor zorgen dat de SSD niet de C schijf wordt zodat als ik dingen installeer ik zelf kan bepalen of ze op mijn SSD moeten want ik heb wel eens het probleem dat sommige programma's/spellen alleen maar op de C schijf kunnen en dan kan hij misschien te vol raken.
Ik krijg vanmiddag mijn pakketje binnen met mijn pc-upgrade.
Het pakketje bestaat uit:
- Msi r7970 OC
- Seagate Barracuda 2TB HDD
- Samsung 840 EVO 120GB
- 2x2GB RAM van Kingston
Ik heb al een Windows cd (met legale serial
Mijn opslag bestaat op dit moment uit een C en D (1TB) schijf waarbij op C Windows staat en op de D schijf staat de rest. (Ik heb alles gebackuped wat ik wil houden op mijn Externe harde schijf)
Kan ik het beste eerst mijn videokaart en RAM in mijn kast doen?
Is het correct dat ik eerst mijn oude HDD afkoppel en alleen mijn nieuwe SSD aansluit?
Ik wil later wel beide HDD's erin hebben natuurlijk.
Wat is volgens jullie het beste stappenplan?
(ik wil dus 3 schijven, (SSD voor windows, HDD 1 TB en HDD 2TB schijven)
En kan ik er op 1 of andere manier ook voor zorgen dat de SSD niet de C schijf wordt zodat als ik dingen installeer ik zelf kan bepalen of ze op mijn SSD moeten want ik heb wel eens het probleem dat sommige programma's/spellen alleen maar op de C schijf kunnen en dan kan hij misschien te vol raken.