Foto's van iCloud

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 22:50
Hee,

Ik heb nu een Windows Phone, al mijn iPhone foto's stonden op iCloud, dus ik dacht ik download de iCloud app voor Windows en dan kan ik deze foto's rustig downloaden op mijn pc, maar alles wat ik krijg zijn een stuk of 20 foto's uit 'My Photo Stream'...

Is er überhaupt een manier om deze foto's terug te krijgen zonder een iPad/iPhone/iPod aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Foto's worden in iCloud Photo Stream maximaal 30 dagen bewaard. Je moet ze dus in die 30 dagen zelf downloaden op je computer. Waarschijnlijk zijn die 20 foto's dus foto's van de laatste 30 dagen. Zie ook iCloud: My Photo Stream FAQ.

[ Voor 8% gewijzigd door Daedalus op 08-10-2013 12:34 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
Daedalus schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:33:
Foto's worden in iCloud Photo Stream maximaal 30 dagen bewaard. Je moet ze dus in die 30 dagen zelf downloaden op je computer. Waarschijnlijk zijn die 20 foto's dus foto's van de laatste 30 dagen. Zie ook iCloud: My Photo Stream FAQ.
Ik snap het niet helemaal, want mijn iCloud staat nog helemaal vol? De 5GB daar is van een back-up waar mijn foto's ook bij zitten, kan je die terugkrijgen?

[ Voor 8% gewijzigd door StrongArmLance op 08-10-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
kristan schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:42:
[...]

Ik snap het niet helemaal, want mijn iCloud staat nog helemaal vol? De 5GB daar is van een back-up waar mijn foto's ook bij zitten, kan je die terugkrijgen?
Ja door de back-up te restoren op een iPhone/iPad/iPod...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
DennusB schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:44:
[...]

Ja door de back-up te restoren op een iPhone/iPad/iPod...
Ah dus je kan ze niet uitpakken op je pc op de 1 of andere manier? Ah, jammer, wat een redelijk omslachtig programma..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
kristan schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:45:
[...]

Ah dus je kan ze niet uitpakken op je pc op de 1 of andere manier? Ah, jammer, wat een redelijk omslachtig programma..
Nee, dat kan alleen met 3rd party tools als je de back-up hebt gemaakt in iTunes, maar via iCloud kan dat niet :( idd enorm omslachtig dat je die back-ups niet gewoon op een PC kan downloaden...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Pagina: 1