Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Microsoft SQL Server] Professionele hulp Data Warehouse

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views

Verwijderd

Topicstarter
Bij het bedrijf waar ik werk zijn we begonnen met de oprichting van een Data Warehouse met Microsoft SQL Server en daar hebben we professionele hulp bij nodig. We zijn al een aardig eind met het inventariseren van de informatiebehoefte, hebben een begin van ons datamodel (Bus Matrixes voornamelijk) en de server inclusief de benodigde software staat klaar. Maar we zijn er nog niet..

We zijn op zoek naar iemand die op technisch vlak ervaring heeft met de oprichting van een Data Warehouse in de standaard Microsoft omgeving. Hierbij wordt voor een fixed fee voor één tot twee maanden een dienstverband aangeboden bij ons intern in Amsterdam. Als Zelfstandige Professional (ZP-er) zal je ondersteund worden door mij als IT Projectmanager en verschillende IT-ers binnen het bedrijf en kunnen we er samen voor zorgen dat de meest gemaakte fouten worden voorkomen.

Het bedrijf is dynamisch en heeft jonge medewerkers. Hierdoor is het een zeer flexibele omgeving die bereid is tot verandering en verbetering. Een erg leuk bedrijf met een unieke kans dus! Wie kent er hier mensen die als ZZP-er of ZP-er die hier interesse in zouden hebben?

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Genoeg mensen die dat kunnen, voor 80-120 euro per uur.

Wat is het probleem?

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat we nu niet verder komen omdat we specifieke kennis missen. We willen de veelgemaakte fouten voorkomen en zoeken simpelweg iemand met ervaring om ons hierbij te helpen. Daarbij zijn we niet op zoek naar een consultancy bedrijf, maar een hands-on aanpak waarbij iemand dit samen met ons op gaat pakken.

Het samen opstellen van het datamodel, het inrichten van het DWH, gebruik van SSIS, SSAS en SSRS. De theoretische kennis is bij ons wel aanwezig, maar we zoeken nu de ervaring op om sneller resultaat te boeken.

@Wolly: Ken je zelf iemand die hier ervaring mee heeft?

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Kijk eens op itbanen.nl, het forum is niet bedoeld voor werving.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:22:
Het probleem is dat we nu niet verder komen omdat we specifieke kennis missen. We willen de veelgemaakte fouten voorkomen en zoeken simpelweg iemand met ervaring om ons hierbij te helpen. Daarbij zijn we niet op zoek naar een consultancy bedrijf, maar een hands-on aanpak waarbij iemand dit samen met ons op gaat pakken.

Het samen opstellen van het datamodel, het inrichten van het DWH, gebruik van SSIS, SSAS en SSRS. De theoretische kennis is bij ons wel aanwezig, maar we zoeken nu de ervaring op om sneller resultaat te boeken.

@Wolly: Ken je zelf iemand die hier ervaring mee heeft?
Een consultant van eender welk bedrijf is altijd bereid om je te onderwijzen en samen dingen op te pakken lijkt mij, mits je de portemonnee maar trekt.

Zet je vacature eens op freelance.nl oid.

Verwijderd

Topicstarter
Juist op dit forum hoop ik de professionele hobbyisten te vinden die we zoeken.
@Wolly, dank je! Ik ga daar ook even kijken :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit past beter op www.itbanen.nl of inderdaad www.freelance.nl etc. (Persoonlijk zou ik vooral die tweede nemen, zeg ik ondanks de banden die Tweakers heeft met die eerste).

V.w.b. het forum kan je hooguit overwegen in je handtekening een korte niet-spammerige boodschap zetten en zelf actief ontopic meeposten in relevante topics. Maar zoals je in Het algemeen beleid #verbodenspam zult hebben gelezen is het forum niet bedoeld voor werving, ik ga dit topic dus sluiten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.