Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Xenapp 6.5 advanced studieboek / video materiaal ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist mijn Xenapp 6.5 basic afgerond dmv een 5 daagse cursus + examen.
Ik wil graag vervolgen met een advanced certificering..

Deze wil ik niet klassikaal doen maar middels zelfstudie (boek / ebook / videos)
Ik ben nu al de hele ochtend aan het googelen, maar nergens is of video materiaal of andere digitaal materiaal te vinden.

Je wordt bijna verplicht om bij een grote aanbieder een virtuele cursus of andere methode te volgen van 2.500 euro's
Ook nuggets heeft geen advanced.

Iemand ideeën hoe ik aan studiemateriaal kan komen?
Het originele boek ben ik ook al tevreden mee!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

http://support.citrix.com/edocs

There you go.... Citrix heeft in mijn ogen hun produktinformatie prima op orde. Ik heb al mijn Citrix certificeringen met zelfstudie gehaald, zonder 3rd-party boek en met enkel de informatie op de Citrix edocs site.

In de exam prepguides van Citrix staat overigens uit welke documentatie en KB-artikelen de examenvragen komen. Neem die documenten goed door, bouw een testomgeving en dan is het examen prima te doen.

Overigens hebben comcol.nl of computerboek.nl ongetwijfeld hier studieboeken voor.

[ Voor 17% gewijzigd door Question Mark op 08-10-2013 10:34 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
Overigens hebben comcol.nl of computerboek.nl ongetwijfeld hier studieboeken voor.
Helaas, niets te vinden.
Wel wat andere xenapp meuk, maar of basis,
of een editie met recensies waar je eng van wordt (meer sales gericht)

De Edocs zijn leuk van citrix maar naar mijn mening is dit meer een bepaalde uitleg bij termen ipv een hoofdstuk "advanced xenapp 6.5" met uitleg van alle functies

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:23:
[...]
De Edocs zijn leuk van citrix maar naar mijn mening is dit meer een bepaalde uitleg bij termen ipv een hoofdstuk "advanced xenapp 6.5" met uitleg van alle functies
Absoluut niet. De edocs zijn volwaardige boeken (hoofdstukken zijn zelfs als PDF te downloaden).

In de exam prep guide staat uitgelegd op welke onderdelen je getoetst wordt. Die onderdelen zijn allemaal terug te vinden in de Citrix Edocs, waarin duidelijk uitgelegd wordt waar en hoe eea geconfigureerd moet worden en waar rekening mee gehouden moet worden.

Het enige nadeel is dus dat het geen duidelijk omkaderd boek voor een bepaald examen is, maar alle benodigde info is op de edocs site te vinden.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B