Toon posts:

Ik heb 2 linker handen en .....

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek iets van een bedrijf dat mijn athlon mijn athlon wil strippen en er fatsoenlijke koeling op wil zetten. Ik ben als de dood dat ik het verpruts dus dat laat ik liever (ondanks de kosten) aan mensen over die dat wel kunnen.

Iemand een idee?

al vast bedankt

Q.

Verwijderd

Corum kan jouw Athlon jouw Athlon overklokken , weet alleen niet of ze nog in business zijn want site is lang niet ge-update.

http://www.corum.nl

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

If nothing is written below, I was the last to reply...

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

HHHZZ het is wel oppassen geblazen met corum, er zijn namelijk heel wat mensen die problemen hebben met hun processors die overgeklokt zijn door corum, en als je ze hierover wilt spreken dan zijn ze opeens niet te bereiken(beantwworden geen mail).

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Ik heb al vaker hier voor mensen op tweakers hun Athlon Open gemaakt, ge'oc'ed en teruggestuurd.
Als je wilt, mail me maar. Ik vraag er niets voor.
Vind ik leuk

Maxx

Verwijderd

Dat corum he, ik wil niet moeilijk doen hoor. Maar hebben jullie naar de prijzen gekeken? Een niet overgeklokte 750 is goedkoper dan een 500@750. Of ze updaten hun prijslijst niet, of ze mikken op hele domme tweakers...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Ik heb even een mailtje naar oc-shop gestuurd.

Ik zal trouwens eens polsen of CTW, waar ik mijn spul vandaan heb dit eigenlijk ook niet kan/wil doen...

Overigens is het niet direct de bedoeling om te gaan oc-en. Op dit moment wordt mijn cpu alleen erg warm dus ik wil er gewoon wat betere koeling op. 600 mhz is wel voldoende voorlopig. Als het nodig wordt klok ik m wel over. Zo'n tweaker ben ik nou ook weer niet.. ;)

groetjes,

Q.
Pagina: 1