Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Muziek Video Item

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste redactie,

In het item "Tweakers-bezoekers testen PlayStation 4 en Xbox One" van maandag 7 oktober 2013 is er de eerste 30 seconden een fantastisch nummer dat ik eigenlijk grijs wil draaien maar wat niet kan.

Ik shazam mijn telefoon helemaal leeg, maar het juiste nummer kan ik niet vinden. Ik was benieuwd of een van jullie mij het juiste nummer hier kan geven. Hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen.

Verder, GA ZO DOOR!, hopelijk is er volgend jaar weer een samenwerking met de Gamekings op FirstLook. Ik heb er zeer van genoten!

video: Tweakers-bezoekers testen PlayStation 4 en Xbox One

Met vriendelijke groet,

• soczol
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:24

soczol

Doet iets met energie

Mijn Shazam geeft anders gewoon het nummer "The Wanted - We Own The Night"? :)

De volgende remix lijkt aardig in de buurt te komen: YouTube: The Wanted - We Own The Night (The Chainsmokers Remix)

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:29

TradeMarkNL

Videoproducer
soczol schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:01:
Mijn Shazam geeft anders gewoon het nummer "The Wanted - We Own The Night"? :)

De volgende remix lijkt aardig in de buurt te komen: YouTube: The Wanted - We Own The Night (The Chainsmokers Remix)
Sterker nog, dat is 'm! En leuk om te horen dat je genoten hebt van Tweakers op Firstlook, vacio. :*)

Verwijderd

Topicstarter
YES!!! Heerlijk om dit nummer te horen! Mijn shazam gaf veel nummers aan maar deze niet. Ik kreeg Sygma - Flashlights, Richard Passarella - I won't miss you, Camilo - Deep Blue en ook nog eens Aron Scott - Pripyat. Lekker verschillend dus haha.

Ontzettend bedankt voor je hulp Soczol en TradeMarkNL!

Dit topic is gesloten.