Belgische sites bij de Pricewatch?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26
Ik heb een opmerking voor de pricewatch.

Persoonlijk vind ik de pricewatch een zeer goed middel om prijzen te kunnen vergelijken.
Maar er valt me altijd 1 ding op. Het zijn enkel Nederlandse sites.
Ik ben erachter persoonlijk van overtuigd dat er ook Belgische websites mogen tussen zitten.
Want naar mijn idee bereikt tweakers ook heel wat Belgische internet surfers en daarom lijkt het mij persoonlijk een goed idee om er belgische websites tussen te zetten.
Want een site als tweakers dat hebben we jammer genoeg niet in belgie.

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

reviews: Adverteren en contactinformatie

Misschien iets om aan de webshops in .BE mede te delen?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Er zijn diverse Belgische winkels in de Pricewatch aanwezig zoals CS Solutions, Xstra ICT & Voipandgo. Jammer genoeg heeft de webwinkel revolutie zoals deze in Nederland heeft plaats gevonden nog niet (volledig) in België plaats gevonden. De webwinkels in België zijn niet blij met vergelijkers omdat ze geen transparante markt willen hebben. Om deze reden zijn vergelijkers in België niet succesvol.

De Belgen betalen om deze reden ook iets meer voor hun producten. De (web)winkels in België hebben grotere winstmarges op de producten die ze verkopen. Een vergelijker schept duidelijkheid en scheidt heel duidelijk de duurdere van de goedkopere winkels. Dit willen de Belgische winkels niet.

In de toekomst zullen ook de Belgische (web)winkel eraan moeten geloven maar tot die tijd...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2013 10:09 ]