2 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb win98 opnieuw geinstalleerd, maar nu ziet hij ineens 2 beeldschermen :? Hoe kan dit?

edit: als ik ze verwijder herkent hij ze alletwee weer bij het opstarten en ik zie ineens ook de TwinView optie.

They made me do it.

Verwijderd

Het matrox spook is langsgeweest... :P

Serieus: kijk eens in safe-mode of 'r meerdere beeldschermen in je device manager staan. Zo ja, ff verwijderen, dan installeert windows wel weer een nieuwe driver.

Verwijderd

is eentje daarvan een standaard-monitor en de ander je daarwerkelijke monitor?

• drepa
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2025
heb je geen video onboard op je mb, en daarnaast een extra video kaart erin geprikt?
of je hebt gewoon een matrox dual head.

gr dre

• Gardocki
  • Niet online
Op woensdag 06 juni 2001 13:59 schreef drepa het volgende:
heb je geen video onboard op je mb, en daarnaast een extra video kaart erin geprikt?
of je hebt gewoon een matrox dual head.

gr dre
ik heb 1 PCI Geforce2 MX + onboard Ati rage pro. Maar die laatste heb ik uitgeschakelt en daarvan heb ik nooit last van gehad, totdat ik win98 opnieuw erop heb gegooid

They made me do it.

• Gardocki
  • Niet online
Niemand :?

They made me do it.

Verwijderd

edit:

ff niet goed gelezen... |:(

Staat je extended desktop soms aan?
Als je hem uit zet (via Display in controlpanel) dan kan je je tweede monitor gewoon wissen. Wat je kan doenis voor de eerste een standaard monitor kiezen en dan kan je bij Display wel zien welke er aan de eerste of tweede videokaart hangt.

Je kan ook een tweede monitor zoeken :7
Ik werk al 3 jaar met zo'n opstelling en je weet pas wat je mist als je er mar 1 voor je neus hebt. (en 15+17" is toch groter dan 1x 19")

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 23:37 schreef 777bas777 het volgende:
Gewoon alle twee wissen (deleten in de system properties) en dan vindt ie vanzelf wel weer een standaard monitor. Er gaat niets kapot of verloren. =)

Dan kan je de die altijd weer vervangen door je eigen monitor door op het tabblad 'Driver' op de button 'Update Driver' te klikken.
Kan je je monitor niet vinden, kies dan een SuperVGA met een hoge resolutie (1280*1024 @ 75Hz)en refresh.
Je kan dan je ook 85Hz weer als refresh kiezen op 1024*768 (bij Display-> Settings-> Advanced -> Adapter.
klopt dit werkte bij mij ook.

• Gardocki
  • Niet online
Bedankt :) Ik ga het zo thuis proberen

They made me do it.

• Gardocki
  • Niet online
Doet het nog steeds niet :( Iemand suggesties?

They made me do it.

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56

Maku

Derp

In je bios kan het soms ook uit/ aangezet worden (de onboard) :)

Zie Compaq :r

• Gardocki
  • Niet online
Op donderdag 07 juni 2001 22:01 schreef 001Michael het volgende:
In je bios kan het soms ook uit/ aangezet worden (de onboard) :)

Zie Compaq :r
Dat gaat niet bij mij. En nogmaals; voordat ik Windows opnieuw had geïnstalleerd deed hij het gewoon...

They made me do it.

Pagina: 1