They made me do it.
Verwijderd
Het matrox spook is langsgeweest... 
Serieus: kijk eens in safe-mode of 'r meerdere beeldschermen in je device manager staan. Zo ja, ff verwijderen, dan installeert windows wel weer een nieuwe driver.
Serieus: kijk eens in safe-mode of 'r meerdere beeldschermen in je device manager staan. Zo ja, ff verwijderen, dan installeert windows wel weer een nieuwe driver.
heb je geen video onboard op je mb, en daarnaast een extra video kaart erin geprikt?
of je hebt gewoon een matrox dual head.
gr dre
gr dre
ik heb 1 PCI Geforce2 MX + onboard Ati rage pro. Maar die laatste heb ik uitgeschakelt en daarvan heb ik nooit last van gehad, totdat ik win98 opnieuw erop heb gegooidOp woensdag 06 juni 2001 13:59 schreef drepa het volgende:
heb je geen video onboard op je mb, en daarnaast een extra video kaart erin geprikt?
gr dre
They made me do it.
Verwijderd
edit:
ff niet goed gelezen...
ff niet goed gelezen...
Staat je extended desktop soms aan?
Als je hem uit zet (via Display in controlpanel) dan kan je je tweede monitor gewoon wissen. Wat je kan doenis voor de eerste een standaard monitor kiezen en dan kan je bij Display wel zien welke er aan de eerste of tweede videokaart hangt.
Je kan ook een tweede monitor zoeken
Ik werk al 3 jaar met zo'n opstelling en je weet pas wat je mist als je er mar 1 voor je neus hebt. (en 15+17" is toch groter dan 1x 19")
Verwijderd
klopt dit werkte bij mij ook.Op woensdag 06 juni 2001 23:37 schreef 777bas777 het volgende:
Gewoon alle twee wissen (deleten in de system properties) en dan vindt ie vanzelf wel weer een standaard monitor. Er gaat niets kapot of verloren. =)
Dan kan je de die altijd weer vervangen door je eigen monitor door op het tabblad 'Driver' op de button 'Update Driver' te klikken.
Kan je je monitor niet vinden, kies dan een SuperVGA met een hoge resolutie (1280*1024 @ 75Hz)en refresh.
Je kan dan je ook 85Hz weer als refresh kiezen op 1024*768 (bij Display-> Settings-> Advanced -> Adapter.
Bedankt
Ik ga het zo thuis proberen
They made me do it.
Doet het nog steeds niet
Iemand suggesties?
They made me do it.
In je bios kan het soms ook uit/ aangezet worden (de onboard) 
Zie Compaq
Zie Compaq
Dat gaat niet bij mij. En nogmaals; voordat ik Windows opnieuw had geïnstalleerd deed hij het gewoon...Op donderdag 07 juni 2001 22:01 schreef 001Michael het volgende:
In je bios kan het soms ook uit/ aangezet worden (de onboard)
Zie Compaq
They made me do it.
Pagina: 1