Ik ben sinds kort overgestapt naar T-mobile sim-only prepaid, met een internet voordeelbundel van 100MB. Echter, na ongeveer een uur of langer kan ik niet meer internetten en wordt ik doorgestuurd naar deze pagina: https://www.t-mobile.nl/M...age/laptop-belstatus.aspx die dan niet kan laden. Ik heb dan nog wel gewoon een dataverbinding (alleen worden websites dus niet geladen, vergelijkbaar met een loginpagina bij een publiek netwerk). Maar als ik de dataverbinding uit en weer aan zet werkt het gewoon weer voor een tijdje.
Op internet viel hier niks over te vinden. Ik heb toen een bericht geplaatst op het T-mobile forum waar enkele reacties op zijn gekomen, maar stel mijn vraag hier nog een keer een beetje aangepast, in de hoop op meer reacties.
Ik verwacht dat het probleem komt door de prepaid internet voordeelbundel dus mijn vraag: zijn er hier meer mensen die gebruik maken van de internet voordeelbundel? Heeft er iemand last van hetzelfde probleem?
Op internet viel hier niks over te vinden. Ik heb toen een bericht geplaatst op het T-mobile forum waar enkele reacties op zijn gekomen, maar stel mijn vraag hier nog een keer een beetje aangepast, in de hoop op meer reacties.
Ik verwacht dat het probleem komt door de prepaid internet voordeelbundel dus mijn vraag: zijn er hier meer mensen die gebruik maken van de internet voordeelbundel? Heeft er iemand last van hetzelfde probleem?