Toon posts:

Wat zou jij verbeteren ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag allen!

Battlefield 4 komt er aan. Zit te denken om mijn huidige systeem een leuke upgrade te geven. Echter is mijn kennis van de mogelijke opties zo klein dat ik een beroep op jullie wil doen.

Hieronder mijn huidige systeem
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 3350P Boxed€ 149,90€ 149,90
1Asus P8-B75-M LE€ 61,90€ 61,90
1HIS HD7950 IceQ Turbo€ 0,-€ 0,-
1Toshiba STOR.E Basics 1TB Zwart€ 69,46€ 69,46
1Corsair CMV8GX3M2A1333C9€ 40,95€ 40,95
1Cooler Master GX 550€ 59,80€ 59,80
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 382,01

Dit is zonder SSD.

Met een budget van 500 euro, wat zou voor mij de beste upgrade zijn ? Wellicht een nieuwe videokaart ? Hoe staat de 7950 op dit moment in de markt ?

Alvast bedankt!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:27
Ik zou het eerst hiermee proberen, ik denk dat je redelijk op maximale settings zonder AA kunt draaien.
Daarna kun je kijken of je meer performance wilt en wat dan precies de bottleneck is.

Misschien dat het toevoegen van een SSD wel lekker is, minder laadtijden en een snappier systeem.

Verwijderd

Topicstarter
mitsumark schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:25:
Ik zou het eerst hiermee proberen, ik denk dat je redelijk op maximale settings zonder AA kunt draaien.
Daarna kun je kijken of je meer performance wilt en wat dan precies de bottleneck is.

Misschien dat het toevoegen van een SSD wel lekker is, minder laadtijden en een snappier systeem.
Wat zou er moeten gebeuren om er voor te zorgen dat ik wel met AA kan spelen ? Alleen een betere videokaart ? Zou een 7970 voldoende zijn ?

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-02 11:32
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:08:
[...]

Wat zou er moeten gebeuren om er voor te zorgen dat ik wel met AA kan spelen ? Alleen een betere videokaart ? Zou een 7970 voldoende zijn ?
je kan dan beter even wachten op de nieuwe AMD kaarten.
er komen zelf nog bundels uit met bf4, als je deze niet al heb besteld dan :+

verder kan je met dit systeem wel een redelijk knap potje BF4 spelen denk ik.
er is volgens mij nog steeds open beta, dus je zou het kunnen testen.

Verwijderd

Topicstarter
Dus... de gedachte om wellicht het geld te bewaren en een "generatie" over te slaan is misschien ook nog niet zo'n gek idee ? Als ik jullie berichten lees dan is dit systeem voorlopig nog wel even future proof ?

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-02 11:32
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:15:
Dus... de gedachte om wellicht het geld te bewaren en een "generatie" over te slaan is misschien ook nog niet zo'n gek idee ? Als ik jullie berichten lees dan is dit systeem voorlopig nog wel even future proof ?
nee dat is de beste optie IMO.

op zich zou je de videokaart nog wel redelijk kunnen verkopen en een andere halen, maar ik zeg dat je beter nog een jaartje of 2 kan door gamen en dan een nieuw systeem aanschaffen.

zelf game ik op praktisch hetzelfde systeem maar dan met een 670, welke ongeveer vergelijkbaar is.
en de processor kan prima meekomen en kan alles op high draaien met 60+ frames op 1080p.
dus tenzij je op een hoge resolutie gamed moet je prima mee kunnen komen.

eventueel kan je overwegen je kaart te overklokken als je dit nog niet hebt gedaan.
levert je meestal toch weer een paar frames op :)

[ Voor 4% gewijzigd door Denniz0229 op 08-10-2013 11:35 ]

Pagina: 1