Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chrome support geen iframe maps

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:11

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
Dit is een issue topic en een waarschuwing in 1.
Vanaf versie 30 support Chrome blijkbaar geen embedded Google Maps meer.
Iframe Gmaps worden niet meer geladen. Terwijl het allemaal wel nog steeds werkt in andere browsers.

Op verschillende fora is dit al aangekaart, maar Google heeft nog niet gereageerd.

Enige manier die ik heb gevonden is via de API, maps in te laden.

Erg raar dat Google zonder vooraf aan te geven dit zomaar even invoert en dan geen andere oplossing geeft aan gebruikers.

Huub Huub Barbatruc!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als je dat issue dan eens bij Google aanmaakt i.p.v hier danwel andere fora :? (Wat overigens allang gedaan is)

Ik zie het nut niet zo van dit topic; gaan we nu allerlei issues van browsers, plugins, extensies of zelfs andere software hier melden? What about issues met, zeg, Joomla, Wordpress, Firefox, IE, Windows, Photoshop...?
DNA_Saint schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:27:
Erg raar dat Google zonder vooraf aan te geven dit zomaar even invoert en dan geen andere oplossing geeft aan gebruikers.
Totdat Google gereageerd heeft is dit ook een rare aanname. Mogelijk is 't een bug of iets dat niet overzien is of is er een andere reden voor; je doet 't nu net voorkomen alsof ze dit maar "eventjes" gesloopt hebben. En wie weet doet "maps" 't wel fout (toevallig dan ook Google) en moet er aan die kant iets aangepast/opgelost worden.

[ Voor 56% gewijzigd door RobIII op 07-10-2013 14:42 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.