Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayyub
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-11-2021
Een collega van me gebruikt Publisher voor het maken van interne intranet, zodat via de server iedereen op deze offline internet pagina gebruik kan maken met handige links voor interne documenten.

Verder leek het mij handig om zoiets te gebruiken thuis zodat iedereen makkelijk alle algemene stuf terug vind zoals vakantie afbeeldingen; bookmarks enz ...
Ik maak gebruik van Lacie Cloudbox !

Zijn hier andere programma's voor om zulke intranet te maken zonder programmeerkennis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayyub
Ik zie dat je website kunt maken, maar zijn deze ''offline'' ?
Want wij gebruikten is alle bestanden staan op de server en ook de link van de webpagina dus intern bij ons kon iedereen de site bekijken maar van buiten af was dat niet mogelijk behalve als je externe toegang hebt tot de server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

http://office.microsoft.c...int-site-HA010081957.aspx

Heb je zelf al eens rondgesnuffeld wat Sharepoint allemaal kan? Groot en uitgebreid pakket :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Maar SharePoint lijkt mij toch wel een tikkeltje overkill voor een pagina voor thuisgebruik ;)
Zit er op die Lacie niet gewoon een webserver waar je een pagina op kunt maken?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayyub
Rupie schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:51:
Maar SharePoint lijkt mij toch wel een tikkeltje overkill voor een pagina voor thuisgebruik ;)
Wel dat weet ik eigenlijk niet, ik weet niet al te veel van zulke zakens maar betwijfel het.
Sharepoint lijkt me ook wat maar misschien te uitgebereid
maar ben nog even aan lezen wat en hoe

Met publisher was easy, pagina's maken hup aantal linken op plaatsen en exporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Hoe dan ook zal je iets van een server moeten hebben om de pagina vanaf te serveren. Als dat niet op die Lacie kan zal je dat volgens mij toch eerst op moeten lossen voordat je gaat bekijken hoe je de pagina van content gaat voorzien.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayyub
Rupie schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:12:
Hoe dan ook zal je iets van een server moeten hebben om de pagina vanaf te serveren. Als dat niet op die Lacie kan zal je dat volgens mij toch eerst op moeten lossen voordat je gaat bekijken hoe je de pagina van content gaat voorzien.
Ok maar wat bedoel je dan precies met webserver, sorry maar ik ben niet al te bekend hiermee is nog een nieuwe ''wereld'' voor mij.
Bedoel je dan zoiets voor de lacie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Rupie schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:51:
Ik vergat het woordje thuis te lezen |:(

@TS:
Lees je anders eerst in de materie. Je hebt een (web)servertje nodig en daar kan je evt een bepaalde applicatie op draaien. Goed lezen, scheelt de helft van het uitzoeken.

Pagina: 1