Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voortvluchtige crimineel, stalker en virusschrijver

Pagina: 1
Acties:
  • 551 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Jullie kennen me misschien nog als Gigabyte (ex-virusschrijver die haar lesje wel geleerd heeft), maar als het goed zit waren de meeste mensen mel een aantal jaar vergeten. Behalve een of andere gek in wellicht de states, die me nu al sinds April 2011 lastig valt. Ik heb al vanalles geprobeerd: negeren, kwaad antwoorden en hem vertellen dat hij me gerust moet laten.. niks hielp. Via via kreeg ik een berichtje van de FCCU die van een collega van mij hadden gehoord over het probleem en wouden dat ik klacht indiende. Ik vond het eerst wat overdreven maar toen ze zagen HOEVEEL mails hij mij had gestuurd en met welke inhoud (seksueel getint, met mij willen trouwen, virus code) waren ze wat bezorgd en hebben me aangeraden toch klacht in te dienen. De zaak is dan naar een andere dienst gegaan en ik had de indruk dat het daarmee gestopt was, maar nee, tot gisteren. Hij is terug bezig, dit keer MET foto van zichzelf.
Knip

[ Voor 26% gewijzigd door iisschots op 07-10-2013 13:27 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Foto op je website zetten en er aandacht aan schenken is hetgene dat ik juist NIET zou doen. Als je zo'n iemand aandacht geeft is het alleen maar voer om verder te gaan. Het is vervelend dat negeren niet werkt, maar ik ben bang dat dit juist averechts werkt.

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:19

DropjesLover

Dit dus ->

Schrijf een leuk stukje code, speciaal voor hem? >:)

Negeren en blijven negeren lijkt me het enige. Misschien ook zelf wat meer off the grid gaan, je homepage neer halen, ander mailadres, etc etc.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Verwijderd

Knip

[ Voor 116% gewijzigd door iisschots op 07-10-2013 13:26 ]

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Laten we dit maar niet doen :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.