Ik ben op zoek naar een nieuwe TV als vervanging van mijn 7 jaar oude lcd tv (720p) maar heb nu een iets kleiner budget dan 7 jaar geleden. Toen had ik een van de beste Tv's gekocht in die tijd.
De tv indertijd had een 100Hz IPS paneel. Ik ben bang dat als ik nu een native 50Hz tv ga kopen, dat ik er spijt van ga krijgen. Waarschijnlijk zijn de technologieën ondertussen zo ver gevorderd dat ik dit amper ga merken.
De 3 Tv's die ik op het oog heb kosten grofweg 500 euro. Een zeer mooie prijs voor een 46/47 inch.
Maar ik moet geen 3D & Smart functies hebben.
De 3 Tv's die mijn interesse wekken zijn:
Zou ik in de winkel kunnen stappen en vragen of ze deze 3 TV's naast elkaar willen demonstreren? Voel me een beetje een klootzak als ik dat zou willen voor een TV van maar 500 Euro... Maja, klant is ook koning zeggen ze
En wat is jullie kijk op deze 3 modellen? Welke zouden jullie kiezen?
De tv indertijd had een 100Hz IPS paneel. Ik ben bang dat als ik nu een native 50Hz tv ga kopen, dat ik er spijt van ga krijgen. Waarschijnlijk zijn de technologieën ondertussen zo ver gevorderd dat ik dit amper ga merken.
De 3 Tv's die ik op het oog heb kosten grofweg 500 euro. Een zeer mooie prijs voor een 46/47 inch.
Maar ik moet geen 3D & Smart functies hebben.
De 3 Tv's die mijn interesse wekken zijn:
- Samsung 46F5000 - 539 Euro
- Sony 47R470 - 499 Euro
- LG 47LN540V - 499 Euro
Zou ik in de winkel kunnen stappen en vragen of ze deze 3 TV's naast elkaar willen demonstreren? Voel me een beetje een klootzak als ik dat zou willen voor een TV van maar 500 Euro... Maja, klant is ook koning zeggen ze
En wat is jullie kijk op deze 3 modellen? Welke zouden jullie kiezen?