Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 12:29
Helaas een beetje pech gehad met de deal voor een leuke receiver dus ben ik nu weer op zoek naar een andere.

Voor weinig geld heb ik 2x JBL XTi 60, 2x JBL XTi 40 + JBL XTi 10 C binnen gekregen. Nu wil ik de 2 40's verkopen omdat zuilen achterin echt niet passen en deze vervangen met mijn al bestaande Wharfedale Pro's (Weet echt niet welk type dit is, staat er niet meer achterop. Gekregen van mijn ouders, maar ze klinken goddelijk!) Foto is mogelijk vanavond erop te zetten voor de kenners die het misschien wel weten.

Nu heb ik alleen nog een receiver nodig; ik ben flink bereid 2e hands te gaan en denk dat dit met €150/200,- wel moet lukken(?). Ik hoef niks over-the-top en de minimale geluidsverbeteringen hoor ik mogelijk niet.

Nu heb ik zelf de Onkyo TX-SR508B en de Onkyo TX-SR313B op Correct.nl voor beide €149,- gevonden. Mijn vraag was: Passen een van deze receivers bij de speakers + is het genoeg bang for buck (Weinig buck, redelijk bang)?

Of hebben jullie betere opties?
Mijn eisen zijn niet meer dan wat er op deze te vinden zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Chris van der G op 07-10-2013 10:48 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:06

Zorian

What the fox?

Voor niet al te veel geld, en al helemaal met het door jou gestelde budget, is het prima mogelijk om met enig zoeken een perfecte receiver op te snorren via Marktplaats. :) Met een beetje geluk krijg je een peperduur ding voor weinig geld, ik heb vaak zat zulke 'aanbiedingen' voorbij zien komen.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Er staan inderdaad regelmatig wel aardige deals op Marktplaats. Wat betreft nieuwe receivers, zou je ook nog de Denon AVR1513 op je shortlist kunnen zetten.

• Chris van der G
S1NN3D schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:47:
Er staan inderdaad regelmatig wel aardige deals op Marktplaats. Wat betreft nieuwe receivers, zou je ook nog de Denon AVR1513 op je shortlist kunnen zetten.
Ik ben inderdaad gaan kijken op marktplaats, daar heb ik ook een wat ouder model gevonden zoals de Onkyo TX-SR703E - Alleen het nadeel is dat daar geen HDMI in zit.

En die Denon heeft ook nog eens een stuk mooier uiterlijk (Daar valt niet teveel op te letten, maar vind het toch een element in de koop), veel rustiger.

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Chris van der G
Even een upje om te laten weten voor andere mensen die mogelijk een budget receiver willen hebben!

Ik heb voor een leuk prijsje de Denon AVR-X500 uiteindelijk gehaald bij bestekeus.nl (Hun website prijs klopt niet en met een leuk babbeltje kan je de prijs ook nog omlaag krijgen of voor goedkoop goede speakerkabels erbij krijgen). Maar wat een apparaat is dat voor dat geld zeg!

'T heeft niet de meest uitgebreide mogelijkheden en aansluitingen maar het heeft precies wat iemand met een laag budget nodig heeft en de power die eruit komt voor dat geld is geweldig!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Gewoon een no-nonsens receiver met de benodigde basis-functies. Gefeliciteerd met je aankoop.
Pagina: 1