Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Linebreaks in frontpage reactie versus editmode

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Als je een reactie onder een artikel post, en je merkt een tikfoutje op, dan heb je snel genoeg op de editknop gedrukt. Maar wat al jaren irritant is, is dat alle linebreaks dan verspringen, zodat je opnieuw moet gaan zoeken naar waar die tikfout zit. Kan dat misschien es gelijkgetrokken worden tussen de normale view en de editor?

Volgens mij zijn de borders/paddings/margins niet gelijk, en je zou zeggen dat de oplossing simpel is... Geen idee hoor, maar kan er eens naar gekeken worden?

日本!🎌

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De beschikbare breedte is vooral kleiner omdat er in edit-mode nog een toolbar naast komt, en dat is dus niet makkelijk te 'verhelpen'. Ik heb zojuist lokaal wel de line-height hetzelfde gemaakt.

Intentionally left blank

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Maar je kunt de editor toch zoveel breder maken als nodig? Als de viewmode 400px is, en de editor-widgets 20px innemen, kun je de editor toch 420px breed maken, of zie ik dan verkeerd?

日本!🎌

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dan moet je de reactie-container dus gaan 'uitrekken' voorbij de rechter-marge wat behalve lelijk ook niet echt eenvoudig is in de huidige markup. Je kan dan beter de toolbar rechts ernaast (buiten de container) zetten, maar alsnog met je dan ook nog een hoop styling dynamisch aanpassen ivm extra border en padding van de textarea.

Ik vind de issue eigenlijk niet echt ernstig genoeg om daar zoveel moeite voor te gaan doen.

Intentionally left blank

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Snap ik, maar ik hoop dat je begrijpt dat het wel vervelend is om in een lange lap tekst helemaal opnieuw dat tikfoutje op te moeten zoeken, terwijl je em eigenlijk allang gevonden had.

日本!🎌