Nog meer Tweakers naar Firstlook geweest dit jaar? Ben er zelf zaterdag heen geweest, vriendin meegenomen, een dagje weg!
De eerste keer Firstlook voor mij trouwens.
Ik dacht na de lange rij voor de deur snel binnen te zijn, maar toen hadden we nog geen kwart van de wachtrij gezien
Echt enorme lange wachtrijen en het schoot niet bepaald op. Maar goed... een uurtje in de wachtrij kon nog net.
Het viel me op dat de grote kaskrakers er de meeste ruimte innamen. Battlefield 4 en Call of Duty: Ghosts vond ik totaal niet interessant. Is al genoeg over te vinden. Dat The Elder Scrolls Online en Destiny er waren, vond ik wel weer een leuke aanwinst.
Het console geweld kan me ook niet zo boeien en dat beslaat toch wel een groot deel van de beurs natuurlijk. Maar heb me wel vermaakt met alle acts, stands en challenges
Die Camille van Brabander deed het best netjes in Counter Strik!
Met platinablond haar, lange gelakte nagels en een Hello Kitty toetsenbord deed ze niet moeilijk om van haar tegenstanders te winnen
Ik dacht na de lange rij voor de deur snel binnen te zijn, maar toen hadden we nog geen kwart van de wachtrij gezien
Het viel me op dat de grote kaskrakers er de meeste ruimte innamen. Battlefield 4 en Call of Duty: Ghosts vond ik totaal niet interessant. Is al genoeg over te vinden. Dat The Elder Scrolls Online en Destiny er waren, vond ik wel weer een leuke aanwinst.
Het console geweld kan me ook niet zo boeien en dat beslaat toch wel een groot deel van de beurs natuurlijk. Maar heb me wel vermaakt met alle acts, stands en challenges
Die Camille van Brabander deed het best netjes in Counter Strik!