Bestanden verplaatst naar USB en nu is de USB corrupt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-10 15:57
Beste,

Ik heb een aantal bestanden verplaatst naar USB waar een kleine 40 uur werk in zit.
Nu zit ik met het volgende probleem, Ik stop de USB in een andere computer waar ik die bestanden nodig heb en nu geeft de computer aan dat de USB niet gelezen kan worden en moet worden geformateerd.
Nu heb ik met de applicatie Kroll Ontrack Data Recovery de bestanden van de USB weten te krijgen alleen zijn deze allemaal corrupt.
Afgelopen nacht heb ik een scan gedaan op de computer waar ze op stonden deze is nog steets bezig.
het gaat om Access database bestanden waar een database in staat met een kleine 16000 regels data.
nu heb ik nog wel een oude versie met data van een maand terug.
Zijn er nog andere applicaties die ik kan proberen? Ik heb Recuva geprobeerd op de USB en laptop en die kon ze niet vinden.

Edit: zojuist heeft Kroll Ontrack data recovery een aantal .mdb bestanden gevonden dus ik ga vanavond kijken of dit iets heeft opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoonniels
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-10-2016
heb je de bestanden helemaal naar de usb geplaats of gekopieerd ? als het gekopieerd is staan ze nog op je ene computer. Als dit het geval is zou ik overwegen om je USB te formatteren en het daarna opnieuw te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ziet er naar uit dat je de stick uit de computer getrokken hebt zonder 'm Veilig te Verwijderen vanuit Windows. Je bent niet de eerste die z'n stick om zeep heeft geholpen op die manier.

Als je bestanden nog kan herstellen is dat goed, maar verders zal je de stick toch moeten formatteren om 't weer te kunnen gebruiken.

Commandline FTW | Tweakt met mate