Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Classic Shell --> W8 ui heet niet Metro

Pagina: 1
Acties:

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10 19:25
meuk: Classic Shell 4.0.0
In Windows 8 kan het een startknop en startmenu toevoegen, en ervoor zorgen dat Windows direct doorstart naar de desktopomgeving, in plaats van de Metro-interface te tonen.
De Windows 8 interface heet niet Metro maar Modern UI.

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-11 11:45
Volgens mij was "Modern" maar tijdelijk en hebben ze het gewoon aangepast naar "Windows 8".... en "Metro" is de codenaam die werd gebruikt tijdens de development/ontwikkeling van Windows 8.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-11 16:13

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Neuuu er is dacht ik een rechtzaak geweest om de naam "metro" en daar is uitgekomen dat MS deze naam niet meer mag gebruiken ;) dus vandaar dat Modern UI ook volstaat :+ .

[ Voor 3% gewijzigd door BGB4rn op 07-10-2013 09:52 ]

Signature

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-11 11:45
BGB4rn schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:49:
Neuuu er is dacht ik een rechtzaak geweest om de naam "metro" en daar is uitgekomen dat MS deze naam niet meer mag gebruiken ;) dus vandaar dat Modern UI ook volstaat :+ .
Rechtzaak ja... maar de naam is niet (meer) Modern (app) Store en Morden UI maar gewoon Windows 8 Store en Windows 8 UI.

Pffff Microsoft en namen... ook leuk dat er verschillende website verschillende dingen gezegd worden... Houdt het niet makkelijk.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.