Zojuist heb ik het bios van mijn Asus P5B Premium (s775) proberen te updaten via de Windows tool die daarvoor beschikbaar is, maar ben bang dat deze mislukt is.
Hij gaf eerst aan dat het oude bios gewist was, daarna dat het nieuwe bios 100% geflashed was, maar bij verificatie gaf hij een foutmelding, dat het niet correct was
Als ik nu Asus update weer probeer op te starten zegt hij dat ie geen Asus bios te kunnen herkennen en loopt het vast.
Bij Everest geeft ie nog de oude bios versie aan, maar zonder alle details die daarvoorheen wel erbij stonden. Op dit moment durf ik de pc niet meer uit te zetten, met de vrees dat ie niet meer opstart
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? (Heb btw geen floppy drive)
Hij gaf eerst aan dat het oude bios gewist was, daarna dat het nieuwe bios 100% geflashed was, maar bij verificatie gaf hij een foutmelding, dat het niet correct was
Bij Everest geeft ie nog de oude bios versie aan, maar zonder alle details die daarvoorheen wel erbij stonden. Op dit moment durf ik de pc niet meer uit te zetten, met de vrees dat ie niet meer opstart
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? (Heb btw geen floppy drive)