Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meta-data fetchers voor films en series

Pagina: 1
Acties:

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Topicstarter
Ik gebruik MediaScout (Windows) om meta-data (poster/banner, backdrop, media info) van films en TV-series te downloaden evenals alles in mapjes te gooien. Het werkte voortreffelijk tot www.themoviedb.org in september zijn API heeft aangepast en MediaScout is al een jaar of twee niet meer geupdate waardoor deze nu 404-errors gooit.

Zijn er andere, goede meta-data fetchers die films (en eventueel TV-series) ondersteunen die ook nog regelmatig geupdate worden ?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je zou http://themetabrowser.com/ in de gaten kunnen houden.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

De beste, jaja, blijft in mijn ogen Ember Media Manager.

http://forum.xbmc.org/forumdisplay.php?fid=195

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Thx voor de tips, ik ga Ember Media Manager eens bekijken, deze werd in het CouchPotato topic ook al aangeraden.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Ember Media Manager weigert te werken, hij scraped niets bij films, enkel bij TV series. Het lijkt dat hij niet met TMDB wil werken, terwijl dit volgens de changelog in orde is. Het crashed dan ook elke keer zodra er iets niet goed lukt dus tot nu toe is hij zowat elke keer blijven hangen.

Metabrowser is betalend en valt dus sowieso af, geen zin om 30$ te betalen voor software die maar af en toe geupdate wordt terwijl ze afhankelijk zijn van anderen om te werken.

Dus helaas heb ik nog geen goede vervanger gevonden.

Verwijderd

Welke versie heb je?

Dat hij bij jou niet helemaal lekker wil werken kan een exemplarisch probleem zijn natuurlijk. Het programma krijgt op het forum van XBMC natuurlijk geen eigen ruimte omdat het zo bagger werkt natuurlijk.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Een beta build van de 1.4 die eergisteren is uitgekomen.

Verwijderd

Die versie zou ik niet nemen. Neem de laatste 1.3x versie.
Pagina: 1