Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Joomla 3.1] Internet Explorer 11, Joomla editor probleem

Pagina: 1
Acties:

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Topicstarter
Heb gisteren mijn laptop naar Windows 8.1 omgezet en hierna zijn de problemen begonnen. Ik kan er nergens wat van terug vinden wat het zou kunnen zijn.

Ik heb de server instellingen gecontroleerd en alle php instellingen zijn zoals ze zouden moeten zijn, zoals Magic Quotes GPC op Off en een aantal andere instellingen.

Wat is het probleem:
Wanneer ik onder IE11 een artikel open, dan is de editor gevuld met HTML code en niet met WYSIWYG opmaak. Dit is met alle editors, JCK, JCE, de standaard editors. Met allemaal.

Wat ik kan doen is:
1. Selecteer alle tekst;
2. Switch naar HTML mode;
3. Plak de tekst;
4. Switch naar WYSIWYG mode;
5. Bewerk artikel;
Wanneer ik nu op Save druk is alles weer HTML, maar de pagina staat wel goed in de database.
Ik kan stap 1-5 daarna herhalen, maar na save is alles weer als HTML te zien in de WYSIWYG editor.

Onder Firefox gaat het echter wel goed, geen aanpassingen, maar het werkt zoals verwacht, WYSIWYG modus blijft ook gehandhaafd nadat ik op save heb gedrukt.

Wanneer een artikel opnieuw wordt ingelezen wordt hij dus onder IE11 fout gerenderd. Onder IE10 en FF is dit probleem er niet.

Iemand suggesties?

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Compatibility view aan- of uitzetten?

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Topicstarter
spone schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:45:
Compatibility view aan- of uitzetten?
Was iets wat ik gedaan had, maar dan ziet het er allemaal helemaal niet meer uit. Was dus geen oplossing. Tijdelijk gebruik ik nu Firefox, maar mijn aversie tegen Firefox is zodanig dat ik daar snel van af wil net zoals ik geen Chrome wil gebruiken gezien de negatieve ervaringen in het verleden.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:54

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Je zit op een beta van een browser, dan kan er iets stuk gaan.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Plus dat dit een issue van Joomla is, iets dat je sowieso niet zelf zou moeten oplossen. Of je moet een Joomla-core developer zijn natuurlijk.

日本!🎌