Dit is mijn eerste post op het forum, ik heb geprobeerd mij zo goed mogelijk te houden aan het CAA-beleid. Als er iets mist of aangepast worden laat dit dan weten dan pas ik mijn bericht graag aan.
Hallo,
Omdat mijn Striker Extreme aan de aftakeling is begonnen en omdat ik klaar ben met de instabiliteit, er werken bijvoorbeeld nog maar 2 van de 4 DDR-slots en er zijn veel vastlopers, ben ik op zoek naar een waardige, toekomstbestendige, vervanger.
Op dit moment heb ik, in een notendop; (gekocht in 01-2008)
Striker Extreme met Q6600 en 4GB RAM (nu dus nog maar 2) en wat bijpassende koelers en opslag.
1x SATA-600 SSD (gebruikt nu maar 300)
een paar HDD's
Antec TruePower Quattro, 850Watt
2x 8800GTS van Asus (G92) in SLI
Cooler Master Stacker 832, dus aan ruimte geen gebrek.
De SSD, HDD's en de videokaarten neem ik mee naar mijn nieuwe systeem. Nu vraag ik mij af of de videokaarten in SLI werken in de onderstaande opstelling, hier kwam ik niet uit.
Aangezien dit toch een redelijke investering is vraag ik mij ook af of dit goedkoper kan zonder al te veel concessies te doen. Mijn vereisden zijn overklokbaarheid voor in de toekomst en goede prestaties. Dit bord heeft zowel Crossfire als SLI ondersteuning dus mochten mijn 8800gts kaarten het begeven kan ik vanaf hier twee kanten op als ik het goed begrijp.
{edit} verduidelijking SLI-wens en gebruik
Hallo,
Omdat mijn Striker Extreme aan de aftakeling is begonnen en omdat ik klaar ben met de instabiliteit, er werken bijvoorbeeld nog maar 2 van de 4 DDR-slots en er zijn veel vastlopers, ben ik op zoek naar een waardige, toekomstbestendige, vervanger.
Op dit moment heb ik, in een notendop; (gekocht in 01-2008)
Striker Extreme met Q6600 en 4GB RAM (nu dus nog maar 2) en wat bijpassende koelers en opslag.
1x SATA-600 SSD (gebruikt nu maar 300)
een paar HDD's
Antec TruePower Quattro, 850Watt
2x 8800GTS van Asus (G92) in SLI
Cooler Master Stacker 832, dus aan ruimte geen gebrek.
De SSD, HDD's en de videokaarten neem ik mee naar mijn nieuwe systeem. Nu vraag ik mij af of de videokaarten in SLI werken in de onderstaande opstelling, hier kwam ik niet uit.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 198,90 | € 198,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87X-D3H | € 120,50 | € 120,50 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 30,12 | € 30,12 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 416,52 | |
Aangezien dit toch een redelijke investering is vraag ik mij ook af of dit goedkoper kan zonder al te veel concessies te doen. Mijn vereisden zijn overklokbaarheid voor in de toekomst en goede prestaties. Dit bord heeft zowel Crossfire als SLI ondersteuning dus mochten mijn 8800gts kaarten het begeven kan ik vanaf hier twee kanten op als ik het goed begrijp.
{edit} verduidelijking SLI-wens en gebruik