Verplaatsen Spotify playlist via portify werkt niet *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 545225

Topicstarter
via deze website http://www.maui.at/2013/06/portify/ kan je het programma "portify" downloaden.. hier mee kan je de playlist van Spotify overzetten naar Google music.. alleen ik krijg het niet werkend!

Na dat je alles hebt gedownload moet je nog een aantal stappen ondernemen om het programma in je localhost te laten draaien!

Ik heb zelf een windows 7 pc 64bit

In de localhost laten draaien snap ik volgens mij wel dat is via de web browser?!?

Maar de stappen die je moet ondernemen begrijp ik geen RE*T van :-)

Wie met computer kennis kan me helpen

Hier vind je alle informatie

http://www.maui.at/2013/06/portify/
hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 14:42
Zoals het beschreven staat op die site zou je enkel de zip hoeven downloaden waar een App in zit? Alleen als je dat om een of andere reden niet wil gebruiken moet je zelf iets met localhost enzo gaan doen. Als ik de zip download zit daar een app.exe in die ik zo uit kan voeren?

[ Voor 75% gewijzigd door Rupie op 06-10-2013 19:30 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
en dat werkt niet daarom wil ik hem via de localhost doen zodat hij wel werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 14:42
Waarom werkt het niet dan? Krijg je foutmeldingen ofzo?
En wat heb je allemaal al geprobeerd voor het localhost verhaal? Op de site staat een lijstje te volgen stappen:
If you want to run portify without the app.js wrapper (ie. if you have problems running the packaged version) you might do the following:

- Make sure you have installed a usable build enviroment (gcc, make & co.)
- Install Node.js (using your favourite package manager, but make sure it’s newer than 0.8)
- Clone the git repo (master branch)
- Go into the ./data/ directory and run npm install (This will fetch and compile all depenencies of portify)
- Try running the daemon by executing node app.js in the ./data/ folder
- Open your favourite browser and go to localhost:3132
Bij welke stap loop je vast en waarom?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik snap alle termen niet :-( geen idee waar ze het over hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bij mij werkt alles maar als ik klik op het overzetten van de playlist dat verdwijnt het scherm en houd het op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
- Open your favourite browser and go to localhost:3132
dit is het enige dat ik snap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Anoniem: 545225 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:25:
bij mij werkt alles maar als ik klik op het overzetten van de playlist dat verdwijnt het scherm en houd het op
Anoniem: 545225 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:22:
ik snap alle termen niet :-( geen idee waar ze het over hebben
Wat snap je precies niet aan de comments op de website zelf:
Unfortunately it does not work.
offtopic:
en btw: die edit knop zit er niet voor niets... Net zomin als deze tekst Je hebt als laatste gereageerd in dit topic. Wil je wat toevoegen, wijzig dan bij voorkeur je laatste reactie. direct boven het vak waar je je posts tikt. Drie berichten onder elkaar is teveel van het geode.

[ Voor 25% gewijzigd door Lustucru op 07-10-2013 01:18 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok thnx,
Ben al een week of anderhalf bezig en die comments stonden op het moment van jou schrijven er 2 dagen op.... en ik dacht ik dat dit probleem opgelost zou zijn als ik de applicatie in de localhost zou draaien.. voor jou klikt het allemaal vrij logies misschien voor mij is het meer abracadabra.. ik ben al behoorlijk onder de indruk van install de nude.js, en cone weer wat anders.. :-)

Ik ben al blij dat ik een .exe bestand kan installeren..

Maar ik begrijp dus nu van jou dat als je de applicatie in de localhost draait.. er qua werking niks veranderd?

PS mijn oorspronkelijke vraag wat eigenlijk: kan iemand die er verstand van heeft mij die stappen in Jip en Janneke taal uitleggen ipv clone dit en install dat

misschien was ik wat dat betreft niet duidelijk genoeg in me vraagstelling

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zo te zien draait de, zoals jij het noemt, localhost-variant niet zomaar onder Windows. Stap 0 is dan Linux installeren en voldoende leren gebruiken om de genoemde stap 1 te doen. Je reacties suggereren dat je dat niet van plan bent. Volledig in Jip & Janneke-taal zou niet goed zijn omdat je dan niets leert ;) en gaat niet, daar is het te veel voor. Deze tool lijkt nog teveel gericht op mensen met meer diepgaande kennis.

Ik zou het toch houden bij de .exe-variant: downloaden, uitpakken & dubbelklikken. Probeer die anders eens op een andere PC te draaien (en wanneer de Windows firewall er om vraagt natuurlijk toegang verlenen tot het netwerk).

De kans bestaat overigens dat Google of Spotify iets heeft verandert aan ongedocumenteerde koppelvlakken aan hun kant, waardoor het toch niet meer werkt tot er een nieuwe versie komt van de tool.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, je conclusie is niet helemaal juist.. ik doe wel degelijk moeite om bepaalde zaken me eigen te maken.. maar dit was een echt te-ver-van-me-bed-show en ik had het alleen maar nodig om een playlist over te zetten.. en het zag er uit omdat het 5 a 6 stappen was.. dat dit een makkie was voor iemand met een beetje verstand van JAVA.. want zeg nou zelf als ik tegen jou zeg ¨als de APP penetratie te laag is breng je de bedrijfsvoering in gevaar ¨ heb je geen idee waar ik het over heb! Dit heb ik ook met install de nude.js... uiteraard heb ik dat gedaan maar als je niet weet waar, wanneer en waarom je het überhaupt moet installeren loop je al gouw vast

BTW ik vond toen alleen maar een nudejs.exe.. dan denk ik al.. huh dit klopt niet.. maar ik vermoed ook dat je laatste opmerking met dat waarschijnlijk iets vanuit Spotify of Google een code veranderd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bedoel je node.exe? Dan heb je een andere versie dan ik gedownload, de huidige te downloaden Windowsversie start je na uitpakken met app.exe - waarna je een wizard te zien krijgt. Waar ik verder overigens niets mee kon proberen, aangezien ik geen Spotify heb.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
- Install Node.js (using your favourite package manager, but make sure it’s newer than 0.8)

staat bij een stap.. maar ik zoek wel een andere oplossing

Bedankt in elkgeval
Pagina: 1