Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP Officejet 6500 E709n + Windows 8

Pagina: 1
Acties:

• mootjuhh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Hallo mede-tweakers,

Na een nieuwe laptop te hebben aangekocht met Windows 8, is er een probleem met de draadloze alles-in-één printer. Het betreft een HP Officejet 6500 E709n welke kan printen, scannen, kopiëren en faxen. Echter, wil deze nu niet meer scannen, wat wel echt nodig is.

Ik heb in eerste instantie de drivers van HP gedownload en geïnstalleerd (voor Windows 8 64-bit). Installatie ging al niet zo soepel als bij Windows 7, maar het is gelukt. Nu lijkt alles te werken behalve de scanner. Na wat Google-en vond ik dat het misschien zou kunnen liggen aan missende bestanden. Hup die erbij gezet, opnieuw opstarten en nog steeds het wil er niet gescand worden.

Daarna bedacht dat het misschien mogelijk was om de drivers van Windows 7 te installeren op de Windows 8 laptop, maar dat ging (helaas) niet. Nog een poging met de drivers van Windows 8 installeren en dan de scanner bestanden van Windows 7 die van Windows 8 overschrijven. Helaas ging dit ook niet en nu zijn mijn ideeën op.

Heeft iemand hetzelfde probleem, of heeft iemand nog een idee dat ik zou kunnen proberen om de scanner aan de praat te krijgen? Printen is geen probleem, het is puur het scannen.

Alvast bedankt

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
Er staat op de HP site geen patch voor dit probleem ?

Ryzen cloud9

• mootjuhh
Volgens mij staat het er niet. Er zijn alleen drivers beschikbaar en geen 'updates' :|

• mootjuhh
Niemand een idee?