Loewe connect 32: assistent eerste ingebruikname uitzetten

Pagina: 1
Acties:

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-10-2025
Ik heb een loewe connect 32 met het volgende probleem: de assistent eerste ingebruikname verschijnt voortdurend in beeld. Ik had dit probleem al eens eerder en dit opgelost door een wijziging in het dealer menu. Ik weet niet meer hoe dit moet, loewe zelf wil mij dit niet zeggen, terwijl het iets heel simpels is van een paar minuten werk. Heb ook geen zin om hiervoor iemand te laten komen. Weet iemand hoe ik dit oplos?

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-02 23:14

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik zie dat je op http://www.hifi-forum.de/viewthread-186-2780.html ook al gepost hebt. Toch handig om dergelijke bevindingen hier ook te posten, voordat we je dezelfde tips gaan geven.. ;)

Hoe ben je er de vorige keer achter gekomen (code servicemenu, kun je `m opnieuw via die weg verkrijgen?)

Heb je al een Loewedealer in de omgeving geprobeerd (bij voorkeur waar je `m gekocht hebt)?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-10-2025
De importeur van de benelux wil mij de info niet geven omdat dit niet voor eindgebruikers bedoeld is. Ik heb de tv destijds gewonnen. De vorige keer heb ik het telefonisch met een dealer opgelost, helaas bestaat die dealer niet meer.

[ Voor 3% gewijzigd door drernie op 07-10-2013 17:31 ]

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.