Toon posts:

Aanschaf speakers probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers

Ik wil speakers kopen voor mijn pc, maar nu heb ik een vraag. Is het mogelijk om een speakerset aan te schaffen en een deel hiervan aan te sluiten op mijn pc en een ander deel, op mijn playstation die zich in de kamer naast de kamer van de pc bevindt (bedrading kan via gyproc muur doorgetrokken worden). Is dit mogelijk en zo ja welk setje zouden jullie aanbevelen. Liefst niet te duur.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Check de FAQ eerst eens.

Je post een schopje geven binnen 24 uur en geen eigen inzet te bespeuren. Ik verwacht niet dat je veel reacties zult krijgen.

Wat heb je zelf al uitgevonden? Wat is je budget? Etc, etc.

:N

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, maar ik ken er echt niets van. Het enige wat ik weet is dat dit met een bose van 2000 euro zeker lukt, maar ik zou graag een maximum behouden van 150 euro... Ik check zo eens de faq.

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-01 12:47
je playstation en computer bevinden zich in twee aparte kamers en toch wil je dezelfde speaker set er op aan sluiten. Maar toch ook weer niet omdat ze in delen aangesloten moeten worden?

Kun je eerst even duidelijk maken wat je precies wilt bereiken, ik denk dat er daarna pas fatsoenlijk advies gegeven kan worden.
Wil je het geluid van je PC en playstation tegelijk kunnen gebruiken? Wil je hiertussen schakelen?
Waarom wil je uberhaupt dezelfde set in 2 kamers kunnen plaatsen? Wil je het geluid altijd in beide kamers hebben of wat is de gedachte hierachter?
etc.

Kortom, wat zijn nu daadwerkelijk je wensen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik begrijp het, waarschijnlijk is het gewoon slimmer om twee verschillende sets te kopen. De bedoeling was om tussen beide te switchen, want ze moeten nooit samen geluid geven. één deel van de speakers zou dan moeten voor de pc werken en het andere deel voor de playstation. Hierbij wou ik dan één centraal systeem hebben, waar ik de kanalen en het volume enz. kan regelen.
Pagina: 1