Battlefield 4 staat alweer voor de deur, dus is het tijd om een videokaart te gaan kopen.
Mijn systeem:
Bitfenix Prodigy
Intel i5 4430 - wordt nog vervangen voor een Intel Core i5 4670K
Asus Maximus VI Impact mITX
Corsair 8GB DDR3 1600mhz
OCZ Vertex 4 128 GB
Seagate 2TB
Corsair K70
Logitech G400
Samsung 9 series 27" 120hz
Ik speel alleen Battlefield en mocht GTA V uitkomen voor de PC dan die ook. Maar uitgaande van Battlefield 4 wil ik een videokaart die dit spel op Ultra kan spelen en +60fps, ik heb een 120hz monitor maar om dat te halen wordt het waarschijnlijk wel duur?
Ik zat zelf te denken aan de 760 hawk:
pricewatch: MSI N760 HAWK
of de 770:
pricewatch: MSI GeForce GTX 770 Twin Frozr Gaming 2GB OC
pricewatch: MSI GeForce GTX 770 4GB GAMING
mijn budget is 400 euro, maar als het goekoper kan..
Ik heb het liefst een Nvidia omdat ik deze vaker heb gehad en er drivers uitkomen voor BF4, maar misschien verdiend AMD deze keer ook een kans aangezien BF4 voor AMD wordt geoptimaliseerd. Helaas zou ik niet weten welke kaart ik van AMD zou moeten kiezen, en lees ik dat AMD vaak driver problemen heeft?
Ik wil maar 1 videokaart dus geen sli of iets dergelijks..
Graag jullie advies...
Mijn systeem:
Bitfenix Prodigy
Intel i5 4430 - wordt nog vervangen voor een Intel Core i5 4670K
Asus Maximus VI Impact mITX
Corsair 8GB DDR3 1600mhz
OCZ Vertex 4 128 GB
Seagate 2TB
Corsair K70
Logitech G400
Samsung 9 series 27" 120hz
Ik speel alleen Battlefield en mocht GTA V uitkomen voor de PC dan die ook. Maar uitgaande van Battlefield 4 wil ik een videokaart die dit spel op Ultra kan spelen en +60fps, ik heb een 120hz monitor maar om dat te halen wordt het waarschijnlijk wel duur?
Ik zat zelf te denken aan de 760 hawk:
pricewatch: MSI N760 HAWK
of de 770:
pricewatch: MSI GeForce GTX 770 Twin Frozr Gaming 2GB OC
pricewatch: MSI GeForce GTX 770 4GB GAMING
mijn budget is 400 euro, maar als het goekoper kan..
Ik heb het liefst een Nvidia omdat ik deze vaker heb gehad en er drivers uitkomen voor BF4, maar misschien verdiend AMD deze keer ook een kans aangezien BF4 voor AMD wordt geoptimaliseerd. Helaas zou ik niet weten welke kaart ik van AMD zou moeten kiezen, en lees ik dat AMD vaak driver problemen heeft?
Ik wil maar 1 videokaart dus geen sli of iets dergelijks..
Graag jullie advies...