windows 8 the KMplayer uninstall

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
ik ben al een tijdje KMplayer beu en ben weer overgeschakeld naar VLC, na uninstall via software en bij mijn gebruiker (verborgen bestanden) km player verwijderd te hebben zie ik bij openen met bij een video bestand nog steeds the KM player erbij staan in windows8, enig idee hoe ik deze rotzooi ook daar kan verwijderen ?

bij klikken openen met the KMplayer gaat die nog steeds open en speelt die het bestand af nochtans is het programma al weg uit software... 8)7

heb zelf ook al opzoeking gedaan op internet maar kan het echt nie vinden hoe, iemand enig idee ?

alvast bedankt

edit: gevonden heb paar keys in registery verwijderd! damn km player was zo goed destijds, nu echt brol geworden. zoekt nog altijd de perfect vervanger voor afspelen video/muziek (liefst 1 programma) ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Rigs op 06-10-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Ehh..waarom niet VLC gebruiken of eh..een Modern UI App?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Voor als anderen ooit met hetzelfde probleem zitten en dit topic tegenkomen: wat heb je precies gedaan met welke reg keys?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrowMyHair
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik gebruik KM player ook af en toe. Geeft bij mij betere beeldkwaliteit dan VLC, dus als ik dat belangrijk vind switch ik voor de gelegenheid. Laatst heb ik 'm geupdated. Wat een ****** installer is het geworden zeg. Allemaal verborgen vinkjes in de installer die allemaal rommel willen installeren. Hij werkt wel dus ik laat 'm voorlopig nog maar ff staan. Maar bij de volgende schone installatie komt ie er zeker niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
to do:
  • eerst via software verdwijderen,kmplayer en ook pandora tv service
  • Program Files (x86)\The KMPlayer die map verwijderd
  • Users\[admin/username]\Documents\The KMPlayer daar ook verwijderd (verborgen mappen aanzetten) + local\appdata \KMplayer
  • register: registry key HKEY_CURRENT_USER\Software\KMPlayer verwijderen, ook naar "HKEY_CLASSES_ROOT en daar alle KMPlayer.x entries verwijderen

eventueel ook
    REG DELETE HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Directory\shel l\KMPlayer.Enqueue /f

REG DELETE HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Directory\shel l\KMPlayer.Play /f
eventueel daarna ccleaner eens laten opkuizen en een register tool laten lopen
ps: altijd backup nemen van register voor je daar verwijderd in geval van !

[ Voor 8% gewijzigd door Rigs op 06-10-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
TheVMaster schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:10:
Ehh..waarom niet VLC gebruiken of eh..een Modern UI App?
goh ik gebruikte nog oude versie van KMplayer, dewelke heel goed draaide eigenlijk deze middag per ongeluk update gedrukt en begon te updaten had deze niet uitgevinkt (optie: check for updates).

toen schoot me te binnen dat er ooit collega zei dat KMplayer was overgekocht door ... (weet ik nietmeer) en dat het sindsdan niet meer op iets trok, heb dat direct gezien dat er veel dingen bijkwamen waar ik geen nood aan had dus was ik aan het deinstalleren geslagen.

anyway gebruik nu VLC + skin Darklounge ( http://www.videolan.org/vlc/skins.php ) doet wat die moet doen.
Pagina: 1