hoe connecties te forwarden met linux?

Pagina: 1
Acties:

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Ok hier komt een vaag verhaal:
Ik draai linux mandrake 8.0 op mijn server. Nu heb ik een huisgenoot die ergens werkt waar alle poorten behalve port 80 dichtgetimmerd zitten. Hij verveelt zich danig op zijn werk, en zou gaarne zijn favo MUD willen kunnen spelen terwijl hij 'werkt'. Nu vroeg ik mij af hoe ik kan zorgen dat als hij naar mijn servertje huppelt, deze hem automatisch doorschopt naar zijn zo geliefde MUDje. Kan iemand mij helpen? Misschien moet ik erbij vertellen dat mijn linux kennis zeer gering is :? maar ik ben ermee bezig...

Ik snap dat dit eerder een vraag is voor linuxdoc.org ofzo, maar daar, en bij andere linux sites kon ik in ieder geval niets vinden... vandaar deze post hier.

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

ik denk dat je vriendje op zoek moet gaan naar een httptunnel programma!

i.p.v. een wijziging op je server!

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Heb ff gekeken, en denk dat dat best zou kunnen werken. Bedankt voor de snelle reply. Weer een potentiele security risk voorkomen :9

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin