Ik was toch eigenlijk wel eens nieuwsgierig en heb ff de hele FAQ doorgelezen, en ben een paar dingetjes tegen gekomen....misschien kunnen jullie er wat mee?

Is het niet een idee om een mogelijkheid te maken om een topic in meerdere forums tegelijk te laten zien. Dat moet op een eoa manier mogelijk zijn. (Ik bedoel dus dat als iemand het topic opent vanuit 1 forum, en hij post erin, die post ook te lezen is in het andere forum.) Als ik onduidelijk ben moet je het maar zeggen, als je me snapt ookGa niet als een bezetene overal dezelfde vraag posten. Dat heeft geen enkele zin; je irriteert de anderen ermee, en loopt kans op een waarschuwing/ban. De dubbele topics worden, zodra we ze zien, in elk geval gesloten.
(Gaat over de smileys): Euhm, er staan geen spatiesHier heb je de hele lijst; spaties tussen de tekens weghalen en you'll be fine:
Ja, is dat nou expres of niet? "automagisch" klinkt wel leuk eigenlijkReply-with-quote; hiermee plak je automagisch de inhoud van het bericht in je eigen bericht.
ff een e-tje aan vastplakkenZij kunnen bij hardnekkig overtreden van de regels hiermee achterhalen bij welke provider diegen zat, en maatregelen treffen.
8 bitterballen = 1 byterbal