Vragen/opmerkingen over de FAQ

Pagina: 1
Acties:

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-12-2025

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Ik was toch eigenlijk wel eens nieuwsgierig en heb ff de hele FAQ doorgelezen, en ben een paar dingetjes tegen gekomen....misschien kunnen jullie er wat mee?
Ga niet als een bezetene overal dezelfde vraag posten. Dat heeft geen enkele zin; je irriteert de anderen ermee, en loopt kans op een waarschuwing/ban. De dubbele topics worden, zodra we ze zien, in elk geval gesloten.
Is het niet een idee om een mogelijkheid te maken om een topic in meerdere forums tegelijk te laten zien. Dat moet op een eoa manier mogelijk zijn. (Ik bedoel dus dat als iemand het topic opent vanuit 1 forum, en hij post erin, die post ook te lezen is in het andere forum.) Als ik onduidelijk ben moet je het maar zeggen, als je me snapt ook :)
Hier heb je de hele lijst; spaties tussen de tekens weghalen en you'll be fine:
(Gaat over de smileys): Euhm, er staan geen spaties :?
Reply-with-quote; hiermee plak je automagisch de inhoud van het bericht in je eigen bericht.
Ja, is dat nou expres of niet? "automagisch" klinkt wel leuk eigenlijk :)
Zij kunnen bij hardnekkig overtreden van de regels hiermee achterhalen bij welke provider diegen zat, en maatregelen treffen.
ff een e-tje aan vastplakken :)

8 bitterballen = 1 byterbal

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:38

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij wordt momenteel de FAQ herzien (er staat in dat we 15.000 bezokers hebben, terwijl het er al 20+ zijn)

Maar toch bedankt.

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Graag gedaan hoor :)
Maareh, ik vond dat idee van meerdere forums wel een leuk idee al zeg ik het zelf :) misschien kan er eens over gedacht worden ofzo :D

bdw: koele usericon :)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:38

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 06 juni 2001 13:39 schreef mees het volgende:
bdw: koele usericon :)
Dank, zo kom ik op hele goed ideeen, waardoor ik kan Diepzee-meedenken, en kan volharden in het goede.

Tegelijkertijd drukt het de frustratie uit die daarbij om de hoek komt kijken.

Uiteindelijk issie gebaseerd op mijn standaard laatste regel als ik reageerde (een tijdje terug.)
[edit: Typo's |:( ]
Later werd dat alleen nog maar [ |:( ]

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
:D *D ROTFLMAO! *D :D

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

mvds

Totally awesome!

Om even kommentaar op jouw idee te geven.

Nee, dat is geen goed idee.

We hebben forums voor elk onderwerp. Oftewel elk onderwerp past wel ergens in. Wat je krijgt als mensen een topic in verschillende forums zichtbaar kunnen maken is dat iedereen ervoor gaat zorgen dat het topic ook in SG te zien is aangezien daar de meeste mensen komen en replieen. Dat is dus iets waar we echt niet op zitten te wachten.

Er zijn maar een paar grensgevallen die in twee forums tegelijk kunnen, maar daar maken we gewoon een keuze voor.

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Ik heb het er ook niet over dat users dat zelf kunnen doen, maar dat een admin/mod dat kan doen... of verschillende topics aan elkaar koppelen ofzo....

maarja, ergens heb je wel gelijk...

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:52

4POX

Everybody is wired

Op woensdag 06 juni 2001 13:35 schreef Jaymz het volgende:
(er staat in dat we 15.000 bezokers hebben, terwijl het er al 20+ zijn)
Dat kun je automatiseren.. Gebruik de techniek die je aangeboden wordt

AKA Rinkel weblog

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
zat ik ook al aan te denken inderdaad :)
PHP roeleert :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Idee ---> uitleg @ obsidian

Fout1 ---> rechtgezet
Fout2 ---> hoort zo
Fout3 ---> ook verholpen

Maar jullie kunnen het nog niet zien :P

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:43

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op woensdag 06 juni 2001 13:33 schreef mees het volgende:
Ik was toch eigenlijk wel eens nieuwsgierig en heb ff de hele FAQ doorgelezen, en ben een paar dingetjes tegen gekomen....misschien kunnen jullie er wat mee?
[..]

Is het niet een idee om een mogelijkheid te maken om een topic in meerdere forums tegelijk te laten zien. Dat moet op een eoa manier mogelijk zijn. (Ik bedoel dus dat als iemand het topic opent vanuit 1 forum, en hij post erin, die post ook te lezen is in het andere forum.) Als ik onduidelijk ben moet je het maar zeggen, als je me snapt ook :)
lijkt me niet een goed idee: wanneer je een vraag of mededeling hebt is het aan jou om daarbij het beste forum uit te zoeken om te posten... (is het alsnog verkeerd dan zijn de mods en ads vaak vriedelijk genoeg om hem naar de juiste plaats te zetten)

al met al, voor alles is een meest geschikte topic, behalve voor onzin, dat is voor de modjes >:)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Pagina: 1