Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500
Ik kan me voorstellen dat mijn openingspost niet uitnodigend is, maar met een paar reacties kunnen we wel verder.
Wat vinden jullie b.v. van de "path to greatness mode"? Ik heb deze nog niet uitgespeeld, maar ben onderweg. Ik kan wel zeggen dat Lebron bijzonder goed is
Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500
Het idee trok me ook niet echt toen ik las hoe dat zou werken. Had het toffer gevonden als het had gewerkt als de oude "create-a-legend" mode
Verder speel ik eigenlijk alleen maar MyCareer mode.
sudo apt-get rekt
Ik ook hiero, jammer genoeg mis ik wel dat ik een ander iemand kan spelen bij MyCareer zoals kobe of rose enzo.MazeMouse schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:04:
Heb nog niet gespeeld met de Path To Greatness mode.
Het idee trok me ook niet echt toen ik las hoe dat zou werken. Had het toffer gevonden als het had gewerkt als de oude "create-a-legend" mode
Verder speel ik eigenlijk alleen maar MyCareer mode.
Is dit nu wel mogelijk?
Verder zullen er in de latere versies en dus ook in 2K14 wel de nodige verbeteringen zijn?
Hoe is de aanwezigheid van de Europese teams uitgewerkt? Is er hier een Euroleague beschikbaar?
Je hebt de mogelijkheid om alleen key games te spelen. Dat had je iig in 2k13.gibsonneke schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:19:
Ik heb enkele jaren terug NBA2K11 nog gespeeld. Wat me hier vooral tegenviel was het ontbreken aan de mogelijkheid om in de carrière modus wedstrijden te simuleren. (op een normale manier) Nu heb ik letterlijk meer dan 200 wedstrijden daarin mogen spelen en was is toen nog maar toe aan mijn 3de seizoen.
Is dit nu wel mogelijk?
Ik volg zelf al jaren de NBA en ben erg benieuwd wat dit spel me gaat brengen. Normaal vond ik de aanschaf van zo'n spel te duur om even uit te proberen maar nu was de drempel veel lager.
Zit er ook een soort van Multiplayer optie in? zodat je met meerdere mensen in dezelfde competitie kan spelen? of is dit niet mogelijk?
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
De reden is dat ik graag een sportsgame op mijn console heb en ik Fifa14 erg vind tegenvallen.
De graphics zijn fantastisch en het spel oogt erg realistisch.
Door mijn onkunde en non-kennis van het spelletje zelf bak ik er nog erg weinig van.
Ben nu begonnen met een eigen virtual character, maar het gaat allemaal nog erg houterig.
Ondanks de weinige reacties in dit topic, ga ik deze wel in de gaten houden, op zoek naar tips.
Eerst maar eens de basis controls onder de knie krijgen.
ps. Eerste potjes samen met m'n broertje waren wel erg leuk!
Verwijderd
Check anders youtube (mocht je dat nog niet gedaan hebben), staat boordevol met goede tips!b.o.n.s schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:30:
Ik heb ook NBA2K14 gekocht voor de PS4. Ben zelf geen basketbal-fan/kenner.
De reden is dat ik graag een sportsgame op mijn console heb en ik Fifa14 erg vind tegenvallen.
Door mijn onkunde en non-kennis van het spelletje zelf bak ik er nog erg weinig van.
Ben nu begonnen met een eigen virtual character, maar het gaat allemaal nog erg houterig.
Ondanks de weinige reacties in dit topic, ga ik deze wel in de gaten houden, op zoek naar tips.
Heb nu een aantal YT-filmpjes gevonden die me wel wat meer op weg kunnen helpen.
Wil van de week ook even een aantal normale potjes spelen i.p.v. MyCareer.
Ps. wat is de 'beste' mode om het spel snel op te pakken? Quick-matches of toch gewoon de trainingsmode?
Ik zou zeggen elke gamemode behalve MyCareer.b.o.n.s schreef op woensdag 04 december 2013 @ 07:12:
Wil van de week ook even een aantal normale potjes spelen i.p.v. MyCareer.
Ps. wat is de 'beste' mode om het spel snel op te pakken? Quick-matches of toch gewoon de trainingsmode?
Het probleem met MyCareer is dat je slechts 1 speler kan besturen, wanneer je het spel nog moet leren lijkt het me effectiever om te spelen met een volledig team.
Sowieso vind ik het dapper dat je NBA 2K14 speelt zonder echt kennis van basketbal te hebben. Het is nogal een complexe game-serie. Wat ik vooral als tip zou geven is om bij "coaching options" de aanwijzingingen op de vloer (uit mn hoofd heet het volgens mij Playvision? weet niet helemaal zeker) op "Full" aan te zetten en dan te proberen om die plays uit te voeren tot je een vrije schotkans of drive naar de basket kan maken.
Verder zou ik eigenlijk vanaf het begin proberen te schieten met de rechterstick ipv. vierkantje, op een gegeven moment kun je echt waanzinnige acties uithalen met die stick wanneer je dat eenmaal onder de knie hebt. In het verleden heb ik het mezelf verkeerd aangeleerd door net zoals in FIFA te schieten met vierkantje (of X op xbox).
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik weet eigenlijk geen hol van basketball af (laat staan de regels). Game zelf ziet er echt fantastisch uit. De presentatie met al die echte beelden en inmenging van het echte NBA programma op dit moment is werkelijk fantastisch. Daar kunnen ze bij EA nog een puntje aan zuigen.
Maar goed, basketball dus. Ik ben door de training modus gegaan en alle moves geprobeerd maar werd een beetje bang van de diepte van het spel. Ik ga toch maar even wat filmpjes kijken. Is een game waar je flink wat tijd in moet steken om alles eruit te halen. Tot nu toe alleen maar bezig geweest met zo vet mogelijk dunken
PSN: Sluuz
Ja, ik heb 2k13 een jaartje geleden opgepikt en er kwam zoveel op me af. Controls, de termen paint, drive, double screen, triple threat, de spelregels, de teams en spelers, etc. Was na 3 maanden nog niet uitgeleerd. Ik heb de tutorials regelmatig gedaan om de controls uit m'n hoofd te leren en op Youtube veel tutorials gekeken. En echte wedstrijden kijken helpt ook.Sluuz schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:46:
Ik zit dus precies in hetzelfde schuitje als b.o.n.s.
Ik weet eigenlijk geen hol van basketball af (laat staan de regels). Game zelf ziet er echt fantastisch uit. De presentatie met al die echte beelden en inmenging van het echte NBA programma op dit moment is werkelijk fantastisch. Daar kunnen ze bij EA nog een puntje aan zuigen.
Maar goed, basketball dus. Ik ben door de training modus gegaan en alle moves geprobeerd maar werd een beetje bang van de diepte van het spel. Ik ga toch maar even wat filmpjes kijken. Is een game waar je flink wat tijd in moet steken om alles eruit te halen. Tot nu toe alleen maar bezig geweest met zo vet mogelijk dunken
Zelfde hier, al heb ik iets meer van basketball strategien omdat ik vroeger veel NBA keek, maar zo vloeidend spelen en vooral de gaten vinden in de verdediging gaat zeker niet zo soepel als de CPU dat tegen mij juist wel lukt.b.o.n.s schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:30:
Ik heb ook NBA2K14 gekocht voor de PS4. Ben zelf geen basketbal-fan/kenner.
Verdedigen is gewoon zeer lastig.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Wat mij opvalt is dat de gezichten van bekende all-stars een stuk beter uitzien dan die van de overige spelers, maar ik heb nou niet echt het gevoel dat ik een next-gen game speel.
Begrijp me niet verkeerd; 2K13 zag er ook al goed uit hoor, en met name de licht-effecten op de vloer en op de kale koppies zien er goed uit, maar qua spelersgezichten bijv. vind ik dat 2K nog veel te verbeteren heeft.
Meerdere die er zo over denken ?? (als ik nl. al die reviews lees heb ik soms het idee dat ik een heel ander spel speel)
Next-gen zal niet grafisch indrukwekkend zijn, maar vooral dingen als physics en lighting.
Bak er echt weinig van maar dit was echt zoo ongelovelijk spannend
Paar dingen die mij echt verbazen:
- Elke keer als een blockfoul wordt gemaakt tegen mij, dan valt de bal net niet raak. Doet de tegenstander dat, dan valt hij er vaak net wel. Nu speel ik al mijn potjes nog met de Miami Heat en heeft Bosh een vrij goede worp maar als je een mindere god hebt, dan kost het net niet/net wel verhaal je telkens behoorlijk wat punten.
- LeBron James scoort bij mij erg slecht. Hij blijft vaak hangen als Shooting Guard bij de driepunterlijn en ver weg van de basket waardoor de anderen vaak hoger eindigen in de scores (zowel def- als offense). En dat is toch jammer want als Shooting Guard heb je niet zo heel verschrikkelijk veel aan hem ondanks zijn 99-ranking.
Ik snap niet dat je het ene potje gelijk op gaat met de tegenstander en het volgende potje na Q2 opeens 46-24 achter staat en dat werkelijk waar niets goed gaat. Ik ben niet de beste NBA speler die er is maar het lijkt wel alsof het een loterij is en dat het spel zich erg wispelturig laat aanvoelen.
Hoe triest is het dat je gewoon al 12+ uur een game totaal niet kan spelen omdat zij van die ruk servers hebben. En daar betaal je dan 60 euro voor.
Kijk je dan wel naar de ratings met wie je speelt?Robkazoe schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:51:
Het spel drijft mij soms echt helemaal tot waanzin. Ballen die van drie meter die er niet in vallen, computer die een vrije worp gemiddelde heeft van 90+% terwijl er bij mij met alleen maar A en B worpen slechts 60% in valt, zelfs dunks van James die midair geblokt worden, James die een pass maakt naar een andere speler die 10 meter verder op stil staat en hem naast de speler gooit.
Tja, dat kan van zoveel factoren afhangen. Basketbal draait voornamelijk om flows, in vrijwel iedere wedstrijd zie je dat teams om en om aan kop lopen, dat is in 2k14 al beter uitgewerkt dan in 13. Niet dat er daarmee een zekere geluksfactor in het spel zit, want ik durf iig wel te stellen dat het voornamelijk afhangt van jouw spel. En speel je met de Nuggets tegen Heat kun je dat al eigenlijk niet winnen.Ik snap niet dat je het ene potje gelijk op gaat met de tegenstander en het volgende potje na Q2 opeens 46-24 achter staat en dat werkelijk waar niets goed gaat. Ik ben niet de beste NBA speler die er is maar het lijkt wel alsof het een loterij is en dat het spel zich erg wispelturig laat aanvoelen.
Verwijderd

En dan ben ik niet eens een basketball-fan.
Maar als je uiteindelijk wat handiger erin wordt en wat meer speeltijd krijgt, wordt t wel steeds leuker. Ook als je daardoor weer wat VC krijgt om je mannetje beter te krijgen. Inmiddels is mijn center van 7' een aardige beul met een gemiddelde rating van 89 en een gemiddelde score van ±30 punten per game. Vooral lekker in de post beuken, paar keer faken en scoren werkt als een tierelier. Maak inmiddels vaak 40 minuten per wedstrijd (behalve als ik iets te fanatiek aan t proberen te stealen ben en al halverwege t 2e kwart met 3 fout naar de bank mag
Sowieso aan te raden om de tutorial te spelen en een zooitje tutorials op Youtube te kijken. Ze zijn niet allemaal even nuttig, maar vaak steek ik er nog wel wat van op.
Voor de mensen die ook de MyPLAYER mode spelen en altijd VC nodig hebben (weet overigens niet precies hoe zeer dat nodig is bij de andere modes) Download de NBA 2k14 app even voor je telefoon, kan je iedere dag zo'n 1000 tot 1500 VC cadeau krijgen en ook nog extra VC verdienen door te voorspellen wie er gaat winnen bij de wedstrijden in de échte NBA
Verder worden er op dit forum veel Lockercodes gepost die weer VC of allerlei andere dingen unlocken, best de moeite waard om af en toe eens te bekijken. (Meesten komen van de NBA 2k14 lockercodes Facebook af, dus die kan je ook gewoon in de gaten houden).
http://www.gamefaqs.com/b...-nba-2k14/68079029?page=9
Ik ga vanavond iig weer even verder gamen. Net een contract met Nike afgesloten, dus met een beetje mazzel genoeg knip verdiend om mn Dunk skills op 92 te krijgen
[ Voor 5% gewijzigd door CrackSlet op 07-01-2014 16:43 ]
De afgelopen 5 jaar ofzo heb ik NBA2K steeds gekocht en lukte me dit iedere wedstrijd, maar sinds de versie van vorig jaar mag ik blij zijn als ik een B+ / A- haal.
En dat terwijl ik toch redelijk goede stats neerzet (20 pt, 3 / 4 assists, 3 / 4 rebounds en een block of steal).
Ook probeer ik turnovers te vermijden.
Ik speel als SF.
Merk wel dat het vaak lijkt alsof de computer me geen assists wil geven ofzo; dan pass ik naar de open man of Center onder de basket en dan neemt deze net een seconde te lang pauze voordat ie schiet zodat ie niet telt als Assist, of wordt ie gefouled en gaat de bal er bijna nooit in.
Verwijderd
- Verdedigen. Verdedigen an sich lukt wel. De tegenstander maakt vaak fouten door mijn verdediging. Maar het lukt mij niet om een tegenstander af te stoppen/blokken. Als ik met LeBron James of Bosh ga zitten smijten met krachten of ga "freestylen" (van die schijnbewegingen maken), dan kom ik misschien 5 meter verder. Daarna ben ik of de bal kwijt of heeft de tegenstander mij afgestopt waardoor James of Bosh de bal moest passen. Nu speel ik een wedstrijd tegen de Bobcats en die hebben een verschrikkelijk bewegelijke PG die er telkens langs komt. Zover ik weet heb je twee manieren om af te stoppen. L2 wanneer je in de buurt van een tegenstander bent. Maar vaak als je in de buurt komt, beweegt hij al weg en is ie er langs. En de rechterstick. Hiermee is het vaak mogelijk om hem deels af te stoppen. Maar twee of drie schijnbewegingen verder en hij is er alsnog langs. Daarnaast hebben beide opties een serieus probleem doordat je met L2 en rechterstick erg langzaam wordt. Doet de PG twee of drie bewegingen en hij is weg en jij blijft (ver) achter.
- Aanvallen met de Centre vind ik altijd best lastig. Het principe: contact of hinder + schotpoging = waardeloze shotquality is mij zo duidelijk als wat. Maar ik kan mij simpelweg niet voorstellen dat als een Centre zoals Bosh (2.10M lang) met gigantisch lange armen, als hij nog geen halve meter van de basket is verwijderd kan missen doordat er contact is met de verdedigende C.
En soms is Bosh echt een held en knalt hij er zo even 30 punten in. Maar ik vind Bosh in dat opzicht te wisselend presteren dat ik de C-positie vaak laat voor wat het is. Punten haal ik dan wel binnen met James, Allen, Battier en in mindere mate met Wade als ze vrij staan. Heb je wat meer zekerheid dat het goed gaat. En de eerste drie zijn ook goed in staat om driepunters te maken.
Nog twee notes:
- Waar is Mario Chalmers? Hij was geblesseerd maar speelde in de wedstrijd van 17-1 gewoon weer mee. Maar nergens te vinden in de Heat roster?
- Wat is Beasley toch een verschrikkelijke pannenkoek. Met nog veertig seconde op de klok wist hij het voor elkaar te krijgen om twee keer de bal kwijt te raken en uiteindelijk de tegenstander te laten winnen.
Verwijderd
Wie weet helpt het.
Verwijderd
Binnen MyCareer kun je ze gebruiken om je skills te upgraden, terwijl je ze via het hoofdmenu bij MyPlayer kunt gebruiken om bijv. kleding te kopen.
Weet iemand of dit zin heeft? Die kleding kopen (tsja wat moet je anders met de VC?)?
Ik heb eerst al mijn VC uitegeven aan het upgraden van mn speler in MyCarreer, maar nu hij 95 overal is, mocht ik wel een paar nieuwe schoenen en kleding kopen
Ondertussen een half seizoen gespeeld met wisselende resultaten. Eerste paar wedstrijden gewonnen terwijl ik bankzitter was. Ondertussen wat meer tijd gekregen, maar toen heeft het team veel wedstrijden verloren. Het jammere is dat er zeer veel onnodige fouten gemaakt worden waardoor veel eenvoudige wedstrijden verloren gaan. Vooral DeMarcus Cousins is een expert om hookshots van 0,5 meter van de basket te missen. En Isaiah Thomas is legendarisch als het aankomt op missen van lay-ups.

Vervolgens wel veel meer speelminuten gehad en ben nu eigenlijk de standaard zesde man met zo'n 25 minuten speeltijd per wedstrijd. Met een PPG gemiddelde van 20 (laatste wedstrijden is dat eigenlijk standaard 25+ maar begin van het seizoen trekt flink naar beneden) doe ik het niet slecht. Waar ik dan wel slecht tegen kan, is de kritiek van de coach. Dan heb ik in één wedstrijd 30+ punten gemaakt met een .680 shooting gemiddelde en 10+ rebounds en dan verwijt hij mij dat we de wedstrijd verloren hebben. Misschien moet hij dan eens Cousins op strafkamp zetten zodat hij niet zoveel hookshots mist.
Het gaat wel wat beter met het team. Laatste paar wedstrijden op rij gewonnen inclusief een dubbele overwinning op de Heat. We staan nog niet erg hoog maar hebben gemiddeld wel de helft gewonnen. We moeten nog vier wedstrijden inhalen t.o.v. de rest dus met een beetje geluk kunnen we tweede worden in onze regio. Ik betwijfel alleen of dat voldoende is om de playoffs te halen want onze winst percentage ligt niet erg hoog in de groep. Wel opvallend dat we qua stats het erg goed doen. We hebben de hoogste shooting average, 3pt average en de minste turnovers. In de andere stats waren we gemiddeld top 10 dus we doen wel iets goed.
Ook maar eens gevraagd of ik nu mag starten. Ben nu al zo vaak Jordan Player of the Game dat het raar is dat ik op de bank begin.
Ik speel als 6'6 scorende PG. Wel hilarisch, ik gemiddel na een wedstrijd of 25 een triple double, ~40 punten, ~12 assists, ~11 rebounds. En dan nog ben ik geen starter, lol. Ik krijg momenteel per wedstrijd zo'n 28 minuten. Doordat ik onder opties de speeltijd op 12 minuten per kwart heb staan is dat tijd echter genoeg om iedere wedstrijd monsterstats te kunnen neerzetten.
Ik speel vooral pick n roll aanvallen; screen vragen drive maken, afspelen, bal terugvragen (give & go) en dan catch n shoot. Midrange jumpers gaan vrijwel nooit mis door diverse perks. Eigenlijk is het wat saai op deze manier, ik merk ook dat het verhogen van moeilijkheidsgraad niet echt veel uitmaakt helaas.
[ Voor 12% gewijzigd door Voxalizer op 27-01-2014 13:11 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
1. Ik screen voor mijn PG, hij glipt er langs en afhankelijk van de ruimte en positie een lay-up, teardrop of 3p.
2. Als teams mij gaan dubbel teamen, dan spelen naar de PG voor een 3 punter of de C voor een eenvoudige dunk.
3. De bal rustig rond spelen en wachten tot ik vrij kom te staan en schieten. Aangezien mijn shot-skills 85+ zijn, raak je alles wel mits er geen tegenstander is die je hindert. Enkel de slimmere SFs zoals James laten dat niet toe en spelen erg kort op de man.
Ziet er mooi uit enzo. Maar voor een rookie als mijzelf die nooit eerder nba heeft gespeeld is het nagenoeg onmogelijk om te spelen.
De tutorial is hellemaal weggestopt. Heb moeten googlen waar deze zat. En zelfs na behalen ervan lukt het me niet om te verdedigen. Tis gewoon te trippend. Aanvallen lukt aardig vaak 3 punters en lange 2 punten. Maar dicht bij basket komen lukt me ook nagenoeg niet. Had beetje gehoopt dat het als beginner makkelijk te spelen zou zijn. Zoals een fifa ofzo. Maar dat is helaas niet zo.
Dus mensen nog tips ? Hoe beste te verdedigen. En andere tips. Alvast bedankt.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nu zijn dat slechts twee methodes om te verdedigen. Maar dat geef jou nog geen balbezit. Hoe doe je dat? Het enige wat je kunt doen is de tegenstander een fout laten forceren.
- Als de tegenstander wilt gaan schieten, zorg altijd dat jouw speler in de buurt staat. Gaat ie schieten? Zet dan het mannetje zo strak mogelijk tegen hem aan en ga met de rechterstick aan de slag. Hiermee hinder je de tegenstander waardoor een schot van een A/B klasse naar een C/D klasse gaat. A klasse: 90-100% raak. B klasse: 70-80% raak. C klasse: 40-50% raak. D klasse: 10-20% raak. Hoe meer jij ze hindert, hoe beroerder het schot. Dit is echt het meest cruciale aan het spel zowel in offense als defense. Als jij schiet, zorg dan altijd dat je vrij staat. Als de tegenstander dat wilt gaan doen, zorg altijd dat hij gehinderd wordt.
- Zet je verdediging strak neer zodat iedereen 1-on-1 gedekt staat. Zorg dat ze weinig kunnen passen en als ze moeten passen, dat het rond de driepunterlijn is. Zet ze net zo lang vast totdat de shotclock verschijnt. Dan raken ze in paniek en moet er een shot geforceerd worden. Veelal zijn dat shots van ver weg, met de verkeerde man of van lage kwaliteit waarmee ze vaak missen. Dan is het een kwestie van goed rebounden om de bal over te nemen van de tegenstander.
- Als je niet de man met de basketbal verdedigt, ga dan tactisch staan. Als jij een man verdedigd, ga dan hier ongeveer staan:
Mannetje X -- 40% ruimte -- Jouw mannetje -- 60% ruimte -- basket.
Als ze dan naar mannetje X passen, dan kun je snel genoeg anticiperen om hem te verdedigen (wel rennen, anders ben je te laat). Schiet echter de tegenstander met mannetje Y, ren dan als een malloot naar de basket toe en probeer de bal te rebounden. Zorg ervoor dat de tegenstander dus geen rebound kan maken en dat jij balbezit kan overnemen.
Een block (driehoekje) kun je enkel succesvol uitvoeren als je enkel de bal raakt en niet de tegenstander. Steals (vierkantje) geldt hetzelfde voor, enkel de bal raken. Zodra je de speler raakt is het een overtreding. Voor steals geldt dat je goed moet timen. Blocks geldt ook dat je goed moet timen maar daar heb je vaak ook nog de juiste hoek voor nodig. Ik zou dit aan het begin zoveel mogelijk vermijden. Dat is echt iets wat je leert over een 20-tal potjes en dan nog is het pittig.
En nog een persoonlijke tip. Probeer veel met één team te spelen aan het begin. Daarmee leer je de spelers goed kennen en weet je waar ze goed en slecht in zijn. Zo heb ik de Heat vooral gebruikt aan het begin omdat het een van de beste teams is.
Voor de 3 punters:
- LeBron James
- Ray Allen (is bankzitter maar wel een goede subsitute)
- Shane Battier
Voor mid-range:
- De drie van hierboven
- Dwade
- Bosh
- Chalmers
Voor fysiek spel / dunks:
- Bosh
- LeBron
- Dwade
- Anderson (al schiet hij wel behoorlijk slecht)
Steals:
- Chalmers steekt echt ver boven de rest uit
Voor defense:
Eigenlijk iedereen wel in de basis lineup zolang ze maar hun eigen positie verdedigen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zojuist weer eens wat potjes met de Kings gespeeld voor MyCarrier. Mijn god, ik hoop echt snel op een transfer voor een goede middenmotor of een topteam. Wel eerste basisplaats gekregen, maar werd nu (geforceerd?) halverwege de derde kwart uit het spel gewisseld. We hadden 11 punten voorsprong. 3 seconden voor het einde werd ik weer ingebracht met 1 punt achterstand. Met het verzoek of ik hun gestuntel weer even recht kon breien. Ik werd gedubbelteamed dus schieten was geen optie. Mijn Centre DeMarcus stond vogelvrij. Hij hoefde alleen maar de bal aan te nemen en te dunken/lay-up doen/bal in het netje te krijgen. Maar een bal aannemen is blijkbaar iets teveel gevraagd.

Met één punt verloren van de Pacers, terwijl ik die wedstrijd eigenlijk dik in de pocket hadden.
[ Voor 10% gewijzigd door Robkazoe op 31-01-2014 02:15 ]
WOW, thnx voor de zeer uitgebreide uitleg !!!!Robkazoe schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 02:10:
Het nadeel bij NBA is dat je eigenlijk bijna niets mag doen om de tegenstander te stoppen. Zodra er teveel contact is of je staat in de weg van bv een dunk of lay-up, dan heb je al een foul tegen. Je hebt eigenlijk twee reguliere opties als je 1-on-1 staat te verdedigen. Met L2 ingedrukt houden, kun je "leunen" tegen je tegenstander. Als de tegenstander de bal heeft, dan wordt hij in een benarde positie gebracht. Hierdoor kan hij moeilijk passen en heeft hij weinig speelruimte om te lopen. Heeft de tegenstander de bal niet, dan is die persoon verhinderd om aan te spelen en moet de tegenstander dus een ander aanspeelpunt zoeken. Met het rechterpookje/joystick maak jij jezelf breed of gooi jij de handen in de lucht. Dit zorgt ervoor dat ze niet door je heen kunnen lopen. Als jij jezelf breed maakt, ben je wel langzaam. Als ze er omheen lopen dus meteen stoppen met jezelf breed maken en de tegenstander volgen. Anders lopen ze om je heen.
Nu zijn dat slechts twee methodes om te verdedigen. Maar dat geef jou nog geen balbezit. Hoe doe je dat? Het enige wat je kunt doen is de tegenstander een fout laten forceren.
- Als de tegenstander wilt gaan schieten, zorg altijd dat jouw speler in de buurt staat. Gaat ie schieten? Zet dan het mannetje zo strak mogelijk tegen hem aan en ga met de rechterstick aan de slag. Hiermee hinder je de tegenstander waardoor een schot van een A/B klasse naar een C/D klasse gaat. A klasse: 90-100% raak. B klasse: 70-80% raak. C klasse: 40-50% raak. D klasse: 10-20% raak. Hoe meer jij ze hindert, hoe beroerder het schot. Dit is echt het meest cruciale aan het spel zowel in offense als defense. Als jij schiet, zorg dan altijd dat je vrij staat. Als de tegenstander dat wilt gaan doen, zorg altijd dat hij gehinderd wordt.
- Zet je verdediging strak neer zodat iedereen 1-on-1 gedekt staat. Zorg dat ze weinig kunnen passen en als ze moeten passen, dat het rond de driepunterlijn is. Zet ze net zo lang vast totdat de shotclock verschijnt. Dan raken ze in paniek en moet er een shot geforceerd worden. Veelal zijn dat shots van ver weg, met de verkeerde man of van lage kwaliteit waarmee ze vaak missen. Dan is het een kwestie van goed rebounden om de bal over te nemen van de tegenstander.
- Als je niet de man met de basketbal verdedigt, ga dan tactisch staan. Als jij een man verdedigd, ga dan hier ongeveer staan:
Mannetje X -- 40% ruimte -- Jouw mannetje -- 60% ruimte -- basket.
Als ze dan naar mannetje X passen, dan kun je snel genoeg anticiperen om hem te verdedigen (wel rennen, anders ben je te laat). Schiet echter de tegenstander met mannetje Y, ren dan als een malloot naar de basket toe en probeer de bal te rebounden. Zorg ervoor dat de tegenstander dus geen rebound kan maken en dat jij balbezit kan overnemen.
Een block (driehoekje) kun je enkel succesvol uitvoeren als je enkel de bal raakt en niet de tegenstander. Steals (vierkantje) geldt hetzelfde voor, enkel de bal raken. Zodra je de speler raakt is het een overtreding. Voor steals geldt dat je goed moet timen. Blocks geldt ook dat je goed moet timen maar daar heb je vaak ook nog de juiste hoek voor nodig. Ik zou dit aan het begin zoveel mogelijk vermijden. Dat is echt iets wat je leert over een 20-tal potjes en dan nog is het pittig.
En nog een persoonlijke tip. Probeer veel met één team te spelen aan het begin. Daarmee leer je de spelers goed kennen en weet je waar ze goed en slecht in zijn. Zo heb ik de Heat vooral gebruikt aan het begin omdat het een van de beste teams is.
Voor de 3 punters:
- LeBron James
- Ray Allen (is bankzitter maar wel een goede subsitute)
- Shane Battier
Voor mid-range:
- De drie van hierboven
- Dwade
- Bosh
- Chalmers
Voor fysiek spel / dunks:
- Bosh
- LeBron
- Dwade
- Anderson (al schiet hij wel behoorlijk slecht)
Steals:
- Chalmers steekt echt ver boven de rest uit
Voor defense:
Eigenlijk iedereen wel in de basis lineup zolang ze maar hun eigen positie verdedigen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zojuist weer eens wat potjes met de Kings gespeeld voor MyCarrier. Mijn god, ik hoop echt snel op een transfer voor een goede middenmotor of een topteam. Wel eerste basisplaats gekregen, maar werd nu (geforceerd?) halverwege de derde kwart uit het spel gewisseld. We hadden 11 punten voorsprong. 3 seconden voor het einde werd ik weer ingebracht met 1 punt achterstand. Met het verzoek of ik hun gestuntel weer even recht kon breien. Ik werd gedubbelteamed dus schieten was geen optie. Mijn Centre DeMarcus stond vogelvrij. Hij hoefde alleen maar de bal aan te nemen en te dunken/lay-up doen/bal in het netje te krijgen. Maar een bal aannemen is blijkbaar iets teveel gevraagd.![]()
Met één punt verloren van de Pacers, terwijl ik die wedstrijd eigenlijk dik in de pocket hadden.Stomme scripted meuk.
Ik ga dit vanmiddag eens proberen toe te passen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Op welk platform speel je? En op welk niveau? Positie?Robkazoe schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 02:10:
Zojuist weer eens wat potjes met de Kings gespeeld voor MyCarrier. Mijn god, ik hoop echt snel op een transfer voor een goede middenmotor of een topteam. Wel eerste basisplaats gekregen, maar werd nu (geforceerd?) halverwege de derde kwart uit het spel gewisseld. We hadden 11 punten voorsprong. 3 seconden voor het einde werd ik weer ingebracht met 1 punt achterstand. Met het verzoek of ik hun gestuntel weer even recht kon breien. Ik werd gedubbelteamed dus schieten was geen optie. Mijn Centre DeMarcus stond vogelvrij. Hij hoefde alleen maar de bal aan te nemen en te dunken/lay-up doen/bal in het netje te krijgen. Maar een bal aannemen is blijkbaar iets teveel gevraagd.![]()
Met één punt verloren van de Pacers, terwijl ik die wedstrijd eigenlijk dik in de pocket hadden.Stomme scripted meuk.
Ik speel zelf op de xbox360. Voor MyCareer, heb mezelf als PF gemaakt, ben ik mijn 1e seizoen door OKC gedraft. Ik speelde het 1e seizoen all star niveau (volgens mij het laagste niveau). Heb toen mijn 1e ring gewonnen. Speel nu in het 2e seizoen nog steeds bij de OKC en heb het niveau opgeschroefd naar superstar. Heb net de 1e wedstrijd gespeeld en meteen mijn 1e tripple double gehaald van mijn carriere tot nu toe.
Vind het echt een super vet spel waar ik mij uren mee vermaak!
[ Voor 3% gewijzigd door Barbas op 31-01-2014 10:01 ]
Mejor así
Nu is het zo dat ik een wedstrijd steeds speel volgens een vast stramien:
Q1 starten na 50% op bank
Q2 na 25% terug op het veld, rest volledig
Q3 volledig
Q4 volledig
Dit zorgt ervoor dat ik naar het einde van de westrijd er meestal wel door zit. (ook na upgraden van de nodige attributes)
Meer rotatie in de tweede helft zou dus wel welkom zijn. (de rest van de basisspelers heeft dit nl. wel)
Ik had aan het begin van het seizoen een SF gemaakt, maar dat was puur voor de lengte die ik hem mee kon geven (6'10" was niet mogelijk). Maar heb echter zwaar de stats liggen op een SG. En dat is niet onopgemerkt gebleven in het spel. Aan het begin was ik sub voor Gay (SF). Daarna als "sixth men" in de roulatie gekomen. Eerst vervang ik de SG, daarna wordt er een nieuwe SG ingebracht en vervang ik Gay (SF) en daarna op de bank. En zo draaide ik door een wedstrijd heen.Resteleiro schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:00:
[...]
Op welk platform speel je? En op welk niveau? Positie?Ben erg benieuwd! Je kan trouwens een trade aanvragen bij je General Manager. Je kan dan een voorkeur aangeven naar welk team je getrade wilt worden.
Ik speel zelf op de xbox360. Voor MyCareer, heb mezelf als PF gemaakt, ben ik mijn 1e seizoen door OKC gedraft. Ik speelde het 1e seizoen all star niveau (volgens mij het laagste niveau). Heb toen mijn 1e ring gewonnen. Speel nu in het 2e seizoen nog steeds bij de OKC en heb het niveau opgeschroefd naar superstar. Heb net de 1e wedstrijd gespeeld en meteen mijn 1e tripple double gehaald van mijn carriere tot nu toe.
Vind het echt een super vet spel waar ik mij uren mee vermaak!
Tegenwoordig ben ik starter. Omdat Gay (SF) veel beter is dan mijn SG, hebben ze Gay op zijn plek laten staan (SF) en heb ik de SG vervangen. Nu speel ik 90% SG en 10% SF. Hier kan ik wel mee leven qua offense omdat daar de SG, SF en PF vaak door elkaar lopen om ruimte te maken. Maar qua defense is dat wel een achteruitgang. Ik verdedig veel beter dan de rest van het team en als SG heb je vaak niet zo heel veel te brengen in de verdediging. Als ik de tegenstander dek, wordt hij nooit aangespeeld. Laat ik hem wat losser, dan kan ik twee dingen doen. Er weer strak op gaan staan om een shot te blokken, maar dan speelt ie weer terug. En hem los laten en dan schiet ie en gaat ie erin. Ook het aantal rebound wat ik kan maken vanuit SG is gewoon lastiger. En dat was toch wel een mooie goedkope manier om extra punten te scoren.
Mijn frustratie met de Kings blijft. We zijn een kei in het verslaan van goede teams. Van de beste teams die er rondlopen (Pacers, Heat, Rockets, Thunder, Clippers, Spurs) heb ik het alleen lastig gehad tegen de Thunder (beide wedstrijden dik verloren, Kevin Durant is echt lastig te verdedigen). De rest dik gewonnen of krap verloren. Maar dan moet je tegen de Bobcats uit. Altijd lastig.
Ik speel nu nog steeds op de reguliere moeilijksheidsgraad op de PS4. Zolang ik niet kan winnen van de Bobcats op normal, dan denk ik er nog niet over na om hem moeilijker te maken.
@v8power67: Veel succes en heb engelengeduld. Je gaat het spel aan het begin echt haten en je ziet aan het begin geen of amper groei maar dat komt vanzelf wel. Je moet je alleen niet gek laten maken en als de strategie niet lukt, gewoon blijven proberen.
@gibsonneke: Bij MyCarreer is dat niet echt mogelijk. Coach bepaalt en je kunt weinig daarin weinig veranderen. Enkel wat kritiek geven of naar een andere coach gaan zal helpen (een ander team dus). Of je stats wat meer wijzigen naar een andere positie zodat je misschien wat meer mag wisselen op andere posities zoals mij SG <> SF verhaal.
Als de partijen overeenkomen (jou ploeg met een ploeg uit je top 3) en als de trade voor de trade deadline valt (indien NBA 2K14 hiermee rekening houdt), dan is dit direct.Robkazoe schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 08:21:
Even een subtiel kickje, maar als je een trade aan gaat vragen, wanneer wordt je dan overgeplaatst? Einde van het seizoen neem ik aan?
[ Voor 9% gewijzigd door gibsonneke op 04-02-2014 08:52 ]
Vervolgens tegen de Bobcats weer hopeloos verloren, het kon helaas niet oneindig doorgaan. Dan lopen al mijn teammaten weer te klooien voor het leven en gaan mijn shots van B of hoger er niet in. Soms lijkt er een vloek op de wedstrijd te zitten... Minnesota Timberwolves kwamen daarna en die heb ik nipt kunnen winnen. Al met al een aardige uitgangspositie voor de Kings nu. Het is nu begin maart in mijn competitie dus nog even te gaan en dan in het nieuwe seizoen een transfer aanvragen.
De companion app had trouwens ook een update. Je hoeft nu nog maar een keer per week je wachtwoord in te voeren en er schijnt een rivalenoptie erbij gekomen te zijn die ik nog niet heb kunnen vinden.
Ik ben alleem wel mijn voorspellingen van gisteren kwijt geraakt dus controleer die eerst en update dan de app. Kan ook zo zijn dat dit door het onderhoud wat nu speelt, is gebeurd. Maar je bent gewaarschuwd. Mmm, maar ter goed maken daarvan kun je wel een extra keer een enveloppe kiezen.
Laatste edit van vandaag. NBA court + jersies van all star weekend zijn vrijgegeven. Nog een week voor het echte werk.
[ Voor 57% gewijzigd door Robkazoe op 08-02-2014 15:33 ]
Iemand enig idee waarom de PS4 iedere keer bij aanzetten blijkbaar data gaat uploaden van NBA 2K? En wat voor gevolgen dit heeft als dit dus niet wil lukken, gezien ik verder gewoon het spel kan spelen en hier niks van merk.
Je kunt het foutbericht herstarten en dan upload hij alsnog. En verder spelen op je huidige PS4 lukt dus ook gewoon.
Wat ik bij verdedigen altijd erg nuttig vind is weten wat de man in balbezit tegenover je het liefst doet/waar ie het beste in is. Schiet ie vaak: dichterbij staan en hands up (RS). Gaat ie het liefst driven naar de basket: beetje afstand houden en breed maken/intense D (LT). Verder maak ik ook af en toe gebruik van de defensive sets (pressure shooters/lock down paint), maar niet te lang achtereen, want zodra de AI het doorheeft regent het driepunters of wordt je in de paint afgetroefd.
En anders eerst maar even een paar potjes op Rookie tegen New Orleans/Utah/Milwaukee om erin te komen.
Als PG heb je denk ik een aantal opties:
- Screens aanvragen. Daarmee kun jij je directe tegenstander afvangen en jijzelf kan dan eromheen lopen. Door de ruimte die er ontstaat kun je een layup doen of je powerforward/centre aanspelen.
- Investeren in MidRange of 3PT shots. In het eerste seizoen zit je waarschijnlijk in een prutteam. Lopen ze eindelijk een keer, dan verprutsen ze het later alsnog. Ik zou als ik jou was zo snel mogelijk je MidRange en 3PT op 80 punten krijgen. Zorg dat je vrij komt te staan en Excellent/Slightly Late of Early schiet zonder dat mensen om je heen staan.
- Zelf gaan lopen met de bal. Probeer om de ark heen te lopen en probeer te dreigen zonder dat je gaat forceren. Meestal pik je dan wel een extra tegenstander op waardoor er een andere speler vrij komt te staan. Pass dan de bal naar hem toe en hopelijk verprutst hij het niet.
Om je rating per wedstrijd omhoog te krijgen zou ik veel inzetten op assists. Daarmee kun je snel jouw rating omhoog te krijgen.
Wat wel irritant is dat een simpele layup al vaak mis gaat, terwijl ook die in de 70 zit. Daarbij is het puntensysteem wel heel erg onvergevend. Ik maak drie punten oprij waardoor ik van een c naar een c+ ga. Vervolgens maakt mijn directe tegenstander een punt en sta weer terug waar ik begon.
Gaat wel verslavend worden heb ik al gemerkt:)
Zo snel mogelijk traden. Als je team loopt te kutten is de lol er snel af. Alhoewel ik ook wel merk dat je team anticipeert op wat jij doet en wanneer je de bal goed rondspeelt ze ook meer voor je gaan lopen. En met assists krijg je ook makkelijker een betere rating.Tomvanschayk schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:12:
Ik zit inderdaad in een prutsteam. Al staan ze compleet vrij, schoten gaan meer mis dan raak. Ik mis zelf ook redelijk wat ballen, ondanks een midrange en 3-PT op 82, maar dat zal nog wel oefenen zijn qua timing.
Wat wel irritant is dat een simpele layup al vaak mis gaat, terwijl ook die in de 70 zit. Daarbij is het puntensysteem wel heel erg onvergevend. Ik maak drie punten oprij waardoor ik van een c naar een c+ ga. Vervolgens maakt mijn directe tegenstander een punt en sta weer terug waar ik begon.
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
Ik.heb het idee dat de makers er rekening mee hebben gehouden want schoten van C kwaliteit gaan er nog best vaak in. Maar met veel lag krijg je gewoon dikke D schoten en dan scoor je ook niet. Ik denk dat ik het voorlopig tegen de CPU blijf spelen.
Als je in het hoofdmenu op NBA Today klikt, dan vervolgensGraven Bend schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:43:
Hier nog een NBA 2K14 gamer. Heb hem gisteren gekocht voor de PS4, en hij bevalt me echt goed. Ben ook een basketball kenner, dus dat maakt het makkelijk. Moet toch wel wennen aan de controls, en zoek een training modus. Deze kon ik gisteren nog niet vinden. Doordat ik de training modus nog niet heb ontdekt, merk ik dat de MyCareer modus nog wel lastig is. Mijn speler krijgt elke keer belabberde beoordelingen.. haha.

Ik heb nu ook sinds twee dagen NBA 2k14 voor de PS4. Moet gigantisch wennen aan de controls, en ook verdedigen lukt me nog voor geen meter. Ach, nog maar een hoop uurtjes oefenen dan
Verwijderd
Een PG gemaakt, en na wat oefenen gaat het wel redelijk, gisteren mijn eerste double-double en vandaag 50 punten in 1 game.
Vind MyCareer hier echt heel erg vet, vergeleken met FIFA (wat ik normaal speel) is veel meer om jou gebouwd, met de cutscenes, interactie met ploeggenoten.
Heb ik ook al wel een leuk eerste seizoen achter de rug, als 5de gedraft door de Phoenix Suns, daar wat mot gekregen met een veteran, daardoor getraded naar de Kings, maar omdat het niet echt lekker wil lopen daar weer een trade aangevraagd. Benieuwd waar ik eindig.
Ik had het in het begin ook met mn center, maar halverwege het eerste seizoen steeds meer een vaste waarde geworden en eindig praktisch iedere wedstrijd met een A+ rating. Het upgraden van je speler heeft ook zeker nut, dus in het begin weinig onzin zoals petjes en shirtjes kopen, maar alles in je speler stoppen. Het jammere vind ik dat ik na 1 seizoen mijn center al gemaxed is.
Verwijderd
Je kunt ook zien waardoor je een slecht cijfer krijgt, ik had dit ook tot ik er achter kwam dat mijn mannetje steeds scoorde, daardoor verloor ik ong 50% van de balk elke keer.Graven Bend schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:09:
Ik had inmiddels gevonden hoe ik bij de Practice/Tutorial moest komen, maar toch bedankt. Het is me inmiddels een stuk duidelijker. Toch vind ik dat je tijdens de MyCareer snel een slecht cijfer krijgt. Het valt mij ook op, dat als mijn speler speelt, dat ik er dan voor kan zorgen dat de score omhoog gaat. Echter wordt ik daarna op de bank geplaatst, en als ik dan terug kom in het veld staan we weer tig punten achter. Elke wedstrijd datzelfde verhaaltje..
Verdedigen ben ik ook nog niet zon held in. Maar als je je mannetje dekt en hij krijgt de bal niet tast dat jouw score niet aan.
Wow na 1 seizoen al? Is dat met alle posities? Anders toch maar wat meer bling bling kopen haha.CrackSlet schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:00:
Gewoon blijven volhouden!![]()
Ik had het in het begin ook met mn center, maar halverwege het eerste seizoen steeds meer een vaste waarde geworden en eindig praktisch iedere wedstrijd met een A+ rating. Het upgraden van je speler heeft ook zeker nut, dus in het begin weinig onzin zoals petjes en shirtjes kopen, maar alles in je speler stoppen. Het jammere vind ik dat ik na 1 seizoen mijn center al gemaxed is.
Ik zit hier ook wel elke wedstrijd bij de A rating, soms A+ soms A-.
Hier iemand anders meegemaakt dat je op een andere positie start? Ik had een (kleine) blessure en de 3 wedstrijden daarop startte ik als Center, terwijl ik een Point Guard van 6'2 ben... alle 3 kansloos verloren.
Heb wel af en toe gehad dat ik in een wedstrijd werd "gedegradeerd" naar PF omdat de standaard center erin kwam. Maar verder dan dat ben ik nooit van mijn positie geweest. Nou ben ik ook een Center van 7" met bijbehorende dribbelskills, dus lijkt het me ook geen goed idee om PG te staan
En wat betreft het verdedigen, ik ben er ook geen kunstenaar in, maar wat ik wel een beetje door heb, is dat je niet alle ballen moet willen blokken (of als guard stealen). Gewoon strak op je man zitten en zorgen dat ze moeilijk schot krijgen is vaak nuttiger dan iedere bal proberen te blokken. Als je dan pech hebt faken ze een keer en dan ben je helemaal weg. En als jou man vaak scoort, gaat je rating snel naar beneden. Plus als zij een moeilijk schot missen sta je gelijk veel beter voor de rebound aangezien je na een steal of blok vaak helemaal uit positie bent om een gemist schot af te vangen. Ik betrap mezelf er ook vaak op dat ik na de actie bedacht van "waarom ga ik dan uberhaupt ook voor die bal".
[ Voor 34% gewijzigd door CrackSlet op 30-06-2014 13:51 ]
Verwijderd
Ja ik wil ook nog is een andere positie proberen, kunt er idd maar 1 kiezen maar wel voor meerdere gebruikt worden.CrackSlet schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:48:
Hoe bedoel je met alle posities? Je kan toch maar 1 positie kiezen als je een character aanmaakt? Of mis ik een stukjeIk heb nog geen meerdere characters aangemaakt, dus wat dat betreft is er nog zat te doen (al moet ik zeggen dat ik inmiddels al een tijdje niet meer gespeeld heb).
Heb wel af en toe gehad dat ik in een wedstrijd werd "gedegradeerd" naar PF omdat de standaard center erin kwam. Maar verder dan dat ben ik nooit van mijn positie geweest. Nou ben ik ook een Center van 7" met bijbehorende dribbelskills, dus lijkt het me ook geen goed idee om PG te staanMaar goed, wat dat betreft zou jij net zo min om de center positie terecht moeten komen.
Maar ik stond echt center, in de voorbeschouwing zag je mij ook als Center opgesteld staan, kreeg een boom om te verdedigen, waren veel Slam Cams....
Verwijderd
1 optie: Nieuwe player maken. Of je speler zodanig maken dat je op 2 posities kan spelen SF/PG of SF/SGVerwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:44:
[...]
Ja ik wil ook nog is een andere positie proberen, kunt er idd maar 1 kiezen maar wel voor meerdere gebruikt worden.
Maar ik stond echt center, in de voorbeschouwing zag je mij ook als Center opgesteld staan, kreeg een boom om te verdedigen, waren veel Slam Cams....
Heb gezien dat voor PS plus users het game gratis is. Even terug downloaden vanavond
Verwijderd
fuck dat dan maar..... wacht ik wel tot oktoberGraven Bend schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:30:
Dat klopt inderdaad.. maar dat is wel alleen voor PS3 gebruikers. Helaas niet voor PS4.. Ik moest gewoon de volle mep betalen met mijn nieuwe playstation! haha
Verwijderd
Of zijn de servers nog altijd zo brak...
Ben nu toch aan het twijfelen voor het toch op te nemen
Verwijderd
Sta nu weer gewoon PG, was na een blessure een wedstrijd of 3/4. Gelukkig weer normaal1 optie: Nieuwe player maken. Of je speler zodanig maken dat je op 2 posities kan spelen SF/PG of SF/SG
Heb gezien dat voor PS plus users het game gratis is. Even terug downloaden vanavond3point PG inc
Heb wel gelezen dat er wat verschillen zijn tussen last-gen en next-gen. Met name MyCareer volgens mij.Graven Bend schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:30:
Dat klopt inderdaad.. maar dat is wel alleen voor PS3 gebruikers. Helaas niet voor PS4.. Ik moest gewoon de volle mep betalen met mijn nieuwe playstation! haha
Heb een stuk of 3/4 potjes in The Park gedaan, 1tje was blijven hangen. De andere 3 waren wel goed, naja goed, de connectie was primaVerwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:27:
Kan je eigenlijk nog altijd crews maken ? Team van 5 spelers en dan versus andere spelen ? Zoals in 2K13.
Of zijn de servers nog altijd zo brak...
Ben nu toch aan het twijfelen voor het toch op te nemen
Afgelopen seizoen wat NBA gekeken en vond het vetter dan verwacht, met name omdat het tempo redelijk hoog blijft voor een sport uit de VS, American Football ben ik van afgehaakt door de games die wel 4 tot 5 uur kunnen duren. Watch Dogs had ik veel meer verwacht, dus hier zijn we volop bezig in het Rookie Seizoen.CrackSlet schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:03:
Hmm...door de spontane activiteit op dit topic en het feit dat er een aardig basketbalgat is gevallen na de NBA Finals toch wel zin om weer eens 2k op te pakken. Maar goed, eerst nog even Watch Dogs uitspelen. Druk, druk, druk...
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2014 19:36 ]
Verwijderd
Enig idee waar ik dit kan vinden ? Google geeft shitty resultsVerwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:33:
Heb wel gelezen dat er wat verschillen zijn tussen last-gen en next-gen. Met name MyCareer volgens mij.
Slightly off-topic (echte NBA):Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:33:
Afgelopen seizoen wat NBA gekeken en vond het vetter dan verwacht, met name omdat het tempo redelijk hoog blijft voor een sport uit de VS, American Football ben ik van afgehaakt door de games die wel 4 tot 5 uur kunnen duren. Watch Dogs had ik veel meer verwacht, dus hier zijn we volop bezig in het Rookie Seizoen.
Ik heb een seizoen of 2 met wat vrienden af en toe meegekeken en dit seizoen veel gevolgd, maar ik vind het erg leuk om te kijken. En het tempo ligt inderdaad lekker hoog, dat maakt het zeer vermakelijk. Alleen kan de laatste paar minuten van het laatste kwart nogal lang duren als het spannend is. Heb een keer meegemaakt dat de laatste 60 seconden speeltijd letterlijk 20 minuten duurden inclusief time-outs e.d. Maar daar staat ook weer tegenover dat er af en toe wel spectaculaire dingen gebeuren in die laatste seconden, met als ultiem voorbeeld Game 3 van de Spurs vs Mavs deze playoffs (linkje)
Verwijderd
Op Youtube heb je redelijk wat kanalen die Lets Play doen met NBA 2k14, volgens mij met name de Cutscenes en het ''verhaal''.Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 07:33:
[...]
Enig idee waar ik dit kan vinden ? Google geeft shitty results
Heb zelf Chris Smoove gekeken, brengt het met veel enthousiasme
Ja maar dat ligt niet echt aan de sport vind ik, bij voetbal gooien landen/teams de wedstrijden ook dicht als beidde genoeg hebben aan een punt.CrackSlet schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:00:
[...]
Slightly off-topic (echte NBA):
Ik heb een seizoen of 2 met wat vrienden af en toe meegekeken en dit seizoen veel gevolgd, maar ik vind het erg leuk om te kijken. En het tempo ligt inderdaad lekker hoog, dat maakt het zeer vermakelijk. Alleen kan de laatste paar minuten van het laatste kwart nogal lang duren als het spannend is. Heb een keer meegemaakt dat de laatste 60 seconden speeltijd letterlijk 20 minuten duurden inclusief time-outs e.d. Maar daar staat ook weer tegenover dat er af en toe wel spectaculaire dingen gebeuren in die laatste seconden, met als ultiem voorbeeld Game 3 van de Spurs vs Mavs deze playoffs (linkje)
En zoals Graven Bend al zei, de sfeer is echt fantastisch. Zowel de voorbeschouwing als tussen door. Betrap me er redelijk vaak op dat ik de Sprint half time report (brought to you by Sprint) afkijk om te kijken of ik er zelf ook in te vinden ben. Gelukkig is dat vaak ook zo. Je hoort ze ook echt reageren op het spel, zie hier veel dingen die ik graag zou terug zien bij FIFA.
FIFA 2k15
Verwijderd
Dus gisteren NBA 2K14 gekocht. Digital release... dear lord what have i done. Download & install begonnen om 18uur. Deze morgen om 5u30: 70%. The horror ....
Ik kijk vanaf nu ook weer Chris S. Bekeek hem altijd in NBA2K13. Alvast thanks !
Voor de mensen die eens een balletje willen dunken. PSN: Hellieken
Vermeld wel dat het voor NBA is. Krijg nogal wat spam voor men FIFA club ook
Is ook wel zo, iedere sport is spannend als het spannend isVerwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:46:
Ja maar dat ligt niet echt aan de sport vind ik, bij voetbal gooien landen/teams de wedstrijden ook dicht als beidde genoeg hebben aan een punt.
En als je iemand chill posterized ook gewoon jezelf zit aan te moedigen in de replayVerwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:46:
En zoals Graven Bend al zei, de sfeer is echt fantastisch. Zowel de voorbeschouwing als tussen door. Betrap me er redelijk vaak op dat ik de Sprint half time report (brought to you by Sprint) afkijk om te kijken of ik er zelf ook in te vinden ben. Gelukkig is dat vaak ook zo. Je hoort ze ook echt reageren op het spel, zie hier veel dingen die ik graag zou terug zien bij FIFA.
FIFA 2k15
Je bedoelt een Curry 2, Melo is een SF/PFVerwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:30:
Kan al niet wachten om straks een 3pt PG te maken
Carmelo 2
Verwijderd
Uiteindelijk Athletic SF gegaan. Vond het toch beter bij me passen. Screens zelf zetten is wel ziek irritant geworden in de next-gen versie. Veel turnover calls gehad gisteren. Moet dus voorzicht zijn. Merk vooral als ik zelf de screen zet en wil rollen naar de basket dat men PG het echt vertikt om de ball te passen terwijl er een zieke passing lane openligt... Enig tips voor SF ?
[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2014 07:39 ]
Verwijderd
Vooral dit ja, als je dan is die contact dunk doet en je komt in de KIA Slam Cam is dat gewoon vet, je hoort het publiek los gaan, de commentatoren worden wild, je ziet je poppetje in de replay als een baas rond lopen. Dat zuigt je wel redelijk het spel in vind ik dan.CrackSlet schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:38:
[...]
En als je iemand chill posterized ook gewoon jezelf zit aan te moedigen in de replayDat doen ze inderdaad erg goed.
Haha ik ken het, voel me ook echt een held als ik eens een dunk block. Get the f*** outta here!!!Graven Bend schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:27:
Ik betrap me er af en toe wel eens op dat ik ga staan op het moment dat ik een 3pt raak 'at the buzzer' ! hahaha..
Zelf SF en PG geprobeerd, vind PG toch iets fijner omdat je dan zelf het spel controleert. Zoals je zegt als je PG niet passt dan houd het op. Kun jij lopen wat je wilt, en om de bal vragen, maar die komt dan gewoon niet. Wachtte zelf een beetje rond de 3punt lijn, en als ik dan de bal kreeg een dribble inzetten en naar de basket.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:42:
Idd sorryhaha.
Uiteindelijk Athletic SF gegaan. Vond het toch beter bij me passen. Screens zelf zetten is wel ziek irritant geworden in de next-gen versie. Veel turnover calls gehad gisteren. Moet dus voorzicht zijn. Merk vooral als ik zelf de screen zet en wil rollen naar de basket dat men PG het echt vertikt om de ball te passen terwijl er een zieke passing lane openligt... Enig tips voor SF ?
Nu met mijn PG getraded naar de Miami Heat
Wow dat duurt wel erg lang, is dat met alle spellen uit de PSN store?Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 07:41:
kleine OT: Fifa 15 gaat hun presentation ook helemaal vernieuwen
Dus gisteren NBA 2K14 gekocht. Digital release... dear lord what have i done. Download & install begonnen om 18uur. Deze morgen om 5u30: 70%. The horror ....
Ik kijk vanaf nu ook weer Chris S. Bekeek hem altijd in NBA2K13. Alvast thanks !
Voor de mensen die eens een balletje willen dunken. PSN: Hellieken
Vermeld wel dat het voor NBA is. Krijg nogal wat spam voor men FIFA club ook
PSN hier is Barriie (PS4)
Verwijderd
Hetzelfde blazen gebeurt als ik de stats van MyPlayer ga aanpassen, wat dus gewoon een simpel menuutje is. Ik vind het dan ook raar dat ie juist dan opeens zoveel lawaai maakt. (Tot nu toe vooral alleen last van gehad bij Killzone (bekend probleem) en in mindere mate bij Watch Dogs en Infamous.
Google leverde niet echt resultaten op, dus daarom vraag ik het hier. Herkennen jullie mijn probleem?
Verwijderd
Kom ook van een 360 af, en die leek soms echt te gaan vliegen.
Poppetje van de week boven de 90 overall. Kwam er ook achter dat bepaalde locker codes nog werken. Toch weer 4 dunk moves erbij
Verwijderd
Wat betreft de locker codes, hier nog een code (random item) voor nextgen: #PHARRELLNBA2K15