Zotac voor 3d, en een Zotac voor de slaapkamer..ID of AD

Pagina: 1
Acties:

• xsienix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-03-2025
Hallo Tweakers,

Na lang zoeken veel lezen heb wil ik jullie advies vragen.

Graag zou ik twee van deze mini pc's aanschaffen.

Het slaapkamer model zal waarschijnlijk het AD06 model worden.
pricewatch: Zotac ZBOX-AD06
Het huiskamermodel waar 3d op gaat draaien wordt een:
pricewatch: Zotac ZBOX ID88 Plus

Echter ik zit een beetje met dat 3d verhaaltje.
Is het beter om Intel of AMD te nemen in deze ?
Ik dacht aan ID 88 Plus of is dit een beetje over de top.

Streamen doe ik vanaf een NAS, waarbij ik een relatief kleine SSD kan hebben.
Qua besturingsysteem zal het eerst Windows worden, later wellicht openElec.

Its alive Jim, but not as we know it

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Wordt je voldoende geïnformeerd via het XBMC forum of heb je nog behoefte aan reacties in het Nederlands via dit topic?

Testing, one, two ...

• xsienix
Hoi hardware....

Ik ben in het desktopforum nogal verkeerd begonnen, hier werd ik op gewezen door Jaapsander.
Vervolgens een tegenreactie geplaatst in de hoop dat ik het iets beter deed.
Helaas geen reactie meer ontvangen. Vandaar mijn uitwijk naar XBMC.

Ik weet niet of het mogelijk is de topics van mij te verwijderen ? Als dat zo is, dan stel ik dat op prijs.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Een topic op slot laten gooien kan door een verzoek te plaatsen vanuit dat topic (zie handje bovenaan het topic), er zal dan de nodige actie op worden genomen verwacht ik. Je zit nu in ieder geval in het "Mediaspelers en HTPC's" hoekje en je bent hier beter op zijn plaats. Heb je in deze hoek van het forum al eens rondgekeken of daar niet wat topic's tussen staan waarin jij al de meeste antwoorden op je vragen zou kunnen krijgen?

Testing, one, two ...

• xsienix
Ik heb gewoon in eerste instantie niet goed gekeken. Stom van me, ik heb de rubriek "Mediaspelers en HTPC's" helemaal niet zien staan.
De meeste mensen hier zijn qua IT veel beter onderlegd als ik, daardoor ging ik aardig in de war :-) en kreeg ook geen response meer.

Ondertussen ben ik wel wat wijzer geworden en heb ik veel aan wat ik hier lees. Mede in de rubriek "Mediaspelers en HTPC's" !
Ik heb dan ook een topic van een poster als leidraad genomen, waarbij ik onder andere afstap van de Zotac's vanwege het toch wel vele falen wat die mini PC's doen. Ik ga de uitdaging aan en probeer mijn eigen Mini Htpc te bouwen. Hij mag dan ietwat groter worden, maar ik denk dat ik wel een behuizing kan vinden die ik kan plaatsen.
Ik denk dat het zinvol is om terug te komen met een goed verhaal en een wenslijst met onderbouwing ?

Thx Hardware....

-leuke handtekening !