Heb momenteel hier een Toshiba Satelitte A300-29U voor me liggen met de volgende symptomen.
Het toetsenbord en de muis functioneren beide niet in Windows ik kom er maar niet uit wat er mis gaat.
extern toetsenbord en muis geprobeerd en deze werken wel. Onder apparaat beheer zie ik wel dat de drivers zijn geïnstalleerd maar dat er een bepaalde service niet gestart kan worden. Gekeken wat dit kon zijn maar niks kunnen vinden.
Heb het volgende al wel geprobeerd om het probleem op te lossen:
Drivers opnieuw geinstalleerd
Systeemherstel uitgevoerd.
PC gescanned op virussen en malware met meerdere programma's
De muis en toetsenbord werken overigens wel in de Bios, Linux live cd en Windows systeem herstel.
Externe muis en toetsenbord werken ook.
Help me hier kom ik nu echt niet meer uit
Foutcode's:
Dit apparaat start niet (code 10)
Eeen stuurprogramma (service) voor dit apparaat is uitgeschakeld. Er bestaat mogelijk een ander stuurprogramma dat deze functionaliteit bied (code 32)
Het toetsenbord en de muis functioneren beide niet in Windows ik kom er maar niet uit wat er mis gaat.
extern toetsenbord en muis geprobeerd en deze werken wel. Onder apparaat beheer zie ik wel dat de drivers zijn geïnstalleerd maar dat er een bepaalde service niet gestart kan worden. Gekeken wat dit kon zijn maar niks kunnen vinden.
Heb het volgende al wel geprobeerd om het probleem op te lossen:
Drivers opnieuw geinstalleerd
Systeemherstel uitgevoerd.
PC gescanned op virussen en malware met meerdere programma's
De muis en toetsenbord werken overigens wel in de Bios, Linux live cd en Windows systeem herstel.
Externe muis en toetsenbord werken ook.
Help me hier kom ik nu echt niet meer uit

Foutcode's:
Dit apparaat start niet (code 10)
Eeen stuurprogramma (service) voor dit apparaat is uitgeschakeld. Er bestaat mogelijk een ander stuurprogramma dat deze functionaliteit bied (code 32)
[ Voor 11% gewijzigd door bobsquad op 05-10-2013 19:06 ]