Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Computer herhaalt input

Pagina: 1
Acties:

• woutervt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-11 22:38
Hallo,

Ik heb een zeer vervelend probleem. Sommige random key presses die ik doe, zoals een verhaal typen slaat de computer op de 1 of andere manier op en herhaalt dit een paar uur later. Zo was ik net Sail Simulator aan het spelen en wat ik in de chat had getypt werd opnieuw getypt zonder dat ik iets deed, ik opende dus notepad om te kijken wat het allemaal was. En inderdaad was alles iets wat ik ooit al had getypt.

Dit gebeurd ook bij andere dingen zoals een rechtermuisklik. Het is compleet random wanneer dit gebeurd. Het gebeurd ook wanneer ik alle apparaten heb losgekoppeld van mijn laptop.

Dingen die ik al heb gedaan:
MBAM laten lopen op een full scan
MBAR laten lopen op een full scan voor rootkits.

Beide vonden niets bijzonders.

Ik ben benieuwd wat dit dan is. En of het wel een virus is?

• photofreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-11 08:31
Als je denkt dat het malware is kan je nog een keer proberen te scannen met HitmanPro: http://www.surfright.nl/en

Ook al vermoedt ik zelf eerder dat je een draadloos toetsenbord en muis hebt. Als dat het geval is dan zit er waarschijnlijk iemand in de buurt met hetzelfde setje, anders malware.

• woutervt
Het gebeurd ook wanneer ik alle apparaten heb losgekoppeld. Ik zal het eens met HitmanPro proberen, thanks!

• woutervt
Het lijkt erop dat Hitman een trojan heeft verwijderd die waarschijnlijk de boosdoener was. Heb er sindsdien geen last meer van gehad! :)