Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes
1 leuke kleurencombinatie
2 beetje rommelig met die twee benen op de achtergrond
3 mooie compositie en mooie kleurencombi
4 mooi vlijmscherp op de ogen en prachtige bokeh in de achtergrond
5 weet niet / geen mening
6 leuk moment, synchroon, mooie kleurencombi weer
Leuke serie!
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Ik zou ze inderdaad gaan nummeren dan, hoe dan ook ik vind Pico de meest geslaagde. Kijkt lekker rustig weg en lijkt op het goede punt scherp te zijn, lief beest
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
[ Voor 20% gewijzigd door inquestos op 05-10-2013 21:28 ]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ik heb de dof als voornaamste element gebruikt, en waar mogelijk e.e.a. aan de uitsnede aangepast . Waar mogelijk heb ik mijn hoofdonderwerp geisoleerd, omdat ik de omgeving niet in de hand had. Nabewerking (m.n. croppen en transformeren) toegepast omdat ik de compositie onvoldoende kon sturen.
Ik herken veel van de kritiek, maar ben benieuwd op welke wijze ik het anders zou moeten aanpakken om een consistentere serie te krijgen Er is een zeker overeenkomst met straatfotografie - hoe stuur je dat?
Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes
2. Achteraf kijken welke overeenkomsten je in de foto's kunt vinden (misschien een activiteit (drinken, wassen), een compositie, een bepaalde pose, een omgeving, het liefst meerdere overeenkomsten, al mag er best wat variatie zijn)
3. Nog meer foto's met dit in het achterhoofd
Je zou bijvoorbeeld voor een centrale compositie kunnen gaan (kat precies in het midden), waarbij ze ligt, en ook nog eens recht de camera in kijkt. Je wilt wel wat variatie, dus verschillende omgevingen of activiteiten.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58