Daarnet met het installeren van 'xvid codec'* werd er blijkbaar ook een aantal andere dingen mee geinstalleerd.
Met zowel google chrome als internet explorer krijg ik elke keer als ik de browser opstart de volgende pagina te zien: http://start.qone8.com/?t...24AS_5VP8Y86BXXXX5VP8Y86B .
In de instellingen van de browsers heb ik alles weer terug ingesteld naar de instellingen die ik had.
Toch blijft die de bovenstaande pagina te openen als ik de browser op start.
Met het zoeken naar 'qone8' had ik gevonden dat het om een browser hijacker is, en deze moeilijk te verwijderen is.
Er zijn een aantal how-to's maar meeste zijn net te moeilijk voor mij (geen pro met software).
Weet iemand hier meer over?
Is er een makkelijke/makkelijk-uit-te-leggen manier om dit weg te krijgen?
Bedankt!
*Ik kwam op de download site via windows media player?
Via google had ik gevonden dat je het kon verwijden via configuratiescherm -> programma's verwijderen. Alleen hier staat niks tussen wat ook maar iets lijkt op qone8, helaas is dat ook geen optie.
Ondertussen ook al een quick scan van PC veilig gedaan maar die heeft niks gevonden.
Met zowel google chrome als internet explorer krijg ik elke keer als ik de browser opstart de volgende pagina te zien: http://start.qone8.com/?t...24AS_5VP8Y86BXXXX5VP8Y86B .
In de instellingen van de browsers heb ik alles weer terug ingesteld naar de instellingen die ik had.
Toch blijft die de bovenstaande pagina te openen als ik de browser op start.
Met het zoeken naar 'qone8' had ik gevonden dat het om een browser hijacker is, en deze moeilijk te verwijderen is.
Er zijn een aantal how-to's maar meeste zijn net te moeilijk voor mij (geen pro met software).
Weet iemand hier meer over?
Is er een makkelijke/makkelijk-uit-te-leggen manier om dit weg te krijgen?
Bedankt!
*Ik kwam op de download site via windows media player?
Via google had ik gevonden dat je het kon verwijden via configuratiescherm -> programma's verwijderen. Alleen hier staat niks tussen wat ook maar iets lijkt op qone8, helaas is dat ook geen optie.
Ondertussen ook al een quick scan van PC veilig gedaan maar die heeft niks gevonden.
[ Voor 16% gewijzigd door thijsco19 op 05-10-2013 19:59 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.