Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ColonelChocomel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-05-2023
Ik zoek een goede Android telefoon. Deze mag maximaal 400 euro kosten. Belangrijke punten zijn voor mij:
  • Een goed scherm
  • Goede camera
  • Degelijke prestaties (snel genoeg om de algemene interface en webbrowser vloeiend te draaien)
  • Degelijke accuduur (genoeg voor een dag)
Ik hoef niet altijd de nieuwste Android versie te hebben maar zou op z'n minst 4.2 willen. Heeft iemand misschien suggesties voor mij?

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Kijk naar chinese telefoons, zoals Oppo, Xiaomi etc.

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-10 20:53
Er zijn er zoveel om uit te kiezen:

- Oppo Find 5
- nieuwe Xiaomi MI3
- Nexus 4
- S4 Mini, S3
- Huawei P6
- Lumia 920
- Sony Xperia varianten?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

• ColonelChocomel
Ik heb zelf eens zitten kijken. De Huawei P6 is een interessante optie, alleen heb ik mijn twijfels over de Emotion UI. De LG Optimus G lijkt me ook goed. Een soort Nexus 4 met betere accuduur en camera en 4G. Zouden jullie één van deze 2 aanraden of toch eerder een andere.

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Ik ben enthousiast over de Optimus G. Ik heb zelfs overwogen om mijn Xperia Z (die ik heel bewust boven de Galaxy S4 en HTC One heb verkozen) te vervangen door een Optimus G. Ik vind het scherm heel mooi, mijns inziens een van de beste niet Full HD schermen samen met het scherm van de One X. Daarnaast vind ik de vormgeving mooi en de accuduur heel goed.

Ik heb geen ervaring met de Huawei P6. Ik heb wel gelezen dat de accuduur heel matig is.

• ColonelChocomel
Ik denk dat ik voor de LG Optimus G ga. Iemand nog betere opties?
Pagina: 1