Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget laptop voor student

Pagina: 1
Acties:

• Xuchi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-07-2024
Voor mijn broertje ben ik op zoek naar een goede laptop die hij voor zijn studie kan gebruiken.

De laptop zal vooral gebruikt worden voor internet, word, muziek en films.

Het is een laptop voor de studie dus er zal flink mee gesleept worden. Mag zeker niet meer zijn dan 15,6 inch en liever ook niet kleiner.

Er zijn geen merkvoorkeuren maar het is wel belangrijk dat de winkel gekocht kan worden bij Paradigit of Campusshop. Het gaat om de verzekering (vallen/stoten) die je bij deze winkels kan kopen voor de laptop. Als er andere winkels zijn met een redelijke verzekeringsoptie dan zijn die ook goed.

Verder hoopte ik in ieder geval een laptop te vinden met een goede bouwkwaliteit en accuduur.

Ik had gekeken naar de lenovo uit de BBG maar zat zelf meer te denken aan een laptop met i3 cpu.

Het budget ligt rond de 430-470 euro excl .de verzekering. Minder is natuurlijk altijd goed.

Zelf zat ik aan deze toshiba te denken:

pricewatch: Toshiba Satellite C50-A-182NL

Alle suggesties zijn welkom en alvast bedankt!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Verzekering voor vallen en stoten is imo onzin. Steek dan dat extra geld erbij voor een betere laptop.

• Xuchi
Je bent veel zekerder van dat je 3 jaar een laptop hebt. Ik heb er goede ervaringen mee, de voorwaarden zijn ook goed.

Is er iets specifiek mis met de toshiba? Ik kan geen reviews vinden.

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:35
Nagenoeg elke winkel bied dit soort verzekeringen aan

[ Voor 68% gewijzigd door nooberke op 06-10-2013 19:56 ]

• Xuchi
Dat is waar, maar veel winkels vinden dat ze er 10 euro per maand voor kunnen vragen.

(Ik dacht aan een i3 vanwege de intel HD graphics 4000, dan kan hij er eventueel fifa op spelen.

Dat is wat ik dacht, als ik het fout heb hoor ik het graag.)

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11 16:55
Ik zou niet voor zo'n verzekering gaan, vaak blijkt achteraf dat de schade (die je nota bene zelf kan voorkomen als je gewoon zorgvuldig met je laptop om gaat) vaak niet eens vergoed wordt. Oftewel, wat al eerder gezegd werd: steek dat geld erbij voor een betere laptop.

_@/'

Pagina: 1