Films kijken op Playstation 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riolaro
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-04 22:16
Hallo!

Ik heb sinds kort een Playstation 3 in huis, en wilde hier ook gebruik van maken om films te bekijken. Ik heb een externe harde schijf met veel films erop, deed het USB-kabeltje in de playstation 3, maar kon niets aanklikken om mijn harde schijf te openen, en een film te selecteren. Wie kan mij helpen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

In plaats van: harde schijf aanklikken met kruisje. Probeer: harde schijf aanklikken met driehoekje > 'Alles weergeven'.

Houd er verder rekening mee dat sommige formaten niet herkend zullen worden, vanwege piracy etc.

[ Voor 29% gewijzigd door Uniciteit op 05-10-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
De beste tip die ik je kan geven: koop een mediaspeler. PS3 is echt dramatisch voor films. Speelt vrijwel niks af en pakt geen subs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:20

Flotter

Pelipper!

Een PS3 kan ook geen NTFS-schijven lezen, je zult je HDD in FAT32 moeten formatteren.

Een betere optie is om je films vanaf een pc te streamen (bijvoorbeeld met PS3 Media Server) of, zoals bram1984 zegt, een echte mediaspeler te gebruiken.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-07 12:39
bram1984 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:55:
De beste tip die ik je kan geven: koop een mediaspeler. PS3 is echt dramatisch voor films. Speelt vrijwel niks af en pakt geen subs.
Dat ligt er maar net aan hoe je de films wil bekijken. Wanneer je vanaf je pc wil streamen werkt dat perfect als je PS3 Media Server installeert. Ik heb dit ook een hele tijd gebruikt en nooit problemen ondervonden. Als je echter niet op die manier wil streamen kan je inderdaad beter een echte mediaplayer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:22
Zelf ook geprobeerd een filmpje af te spelen via een USB/HDD maar dat lukt vrijwel nooit geheel vanzelf. Normale bluray/dvd's werken wel goed, heb ook die media server geprobeerd. Maar verder om vanaf opslag anders dan een schijf te spelen is het beter om een apart apparaat te gebruiken.
Pagina: 1