Toon posts:

Okey ik heb hulp nodig en mn comp een pak slaag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik word nu godver echt gek...met mijn specs, ik loop ok 10.01 detonator... had godver bij benchmark van 3dmark2001 een score van ja...hier komt het....1823!!!!!!!!!!!!

verklaar mij dit, ik heb de nieuwste drivers... ik had eerst een score van 2560, wat al laag was, maar dit is belachelijk..
Voor mij is het geintje over.

Ik wil weten wat er aan de hand zou kunnen zijn, vraag me maar raak wat je wil weten,maar fun is over.. voel me minderwaardig..ben ten einde raad |:(

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 16:09

Blauw

De Schreeuw

In plaats van te klagen zou je beter kunnen posten om wat voor PC het gaat en wat voor videokaart enz. |:(

• TheRedGuy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 20:18
Zo te zien staat dat onder z'n post (de kleine lettertjes):)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een amd duron 900, 256 pc133 intern, asus v7700 gf2 gts 32mb die loopt op 10.01 detonator driver.. heb de nieuwste drivers. Heb nooit aan de instellingen van wat dan ook geklooid.

Maar nu word ik godver echt gek...met mijn specs, ik loop ok 10.01 detonator... had godver bij benchmark van 3dmark2001 een score van ja...hier komt het....1823!!!!!!!!!!!!

verklaar mij dit, ik heb de nieuwste drivers... ik had eerst een score van 2560, wat al laag was, maar dit is belachelijk..
Voor mij is het geintje over.

Ik wil weten wat er aan de hand zou kunnen zijn, vraag me maar raak wat je wil weten,maar fun is over.. voel me minderwaardig..ben ten einde raad

Verwijderd

zie specs onderin sig

lol 3 posts in dezelfde minuut