Toon posts:

Problemen met iMac 2008 na installeren laatste update.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een imac 2008 met 4 GB ram en mountain lion met volledig geüpdatet erop. Ook de laatste update die eergister is uitgekomen.

Nu kan ik ineens sinds vanochtend niet meer op mijn Facebook inloggen. Terwijl dit op mijn apparaten zoals de iPad en telefoon en andere PC's wel kan. Wachtwoord etc kloptgewoon.

Ik kan in mijn twitter app die ik via de mac app store heb gedownload niet meer in. Hij zegt dat het een ''afgeschermd account '' is terwijl het tot nu gewoon werkte.

Ook de appstore doet vreemd. Ik kan wel inloggen en dingen downloaden, maar onder het kopje ''aankopen'' moet ik speciaal voor inloggen, en dit wil ik ook doen, maar na het invoeren van mijn wachtwoord gebeurd er... niets.

iemand een oplossing of zijn dit gewoon bugs? Opnoieuw opgestart al 3 keer gedaan, en aan instellingen heb ik niet gezeten. Ik draai Safari ( en daar straks Chrome gedownload, daar deed facebook het wel in..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rawit
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2024
Een irritant probleem wat regelmatig voorkomt na een update. De oplossing: Wis de entries in Sleutelhangertoegang (Hulpprogramma's -> Sleutelhangertoegang).
Er is iets misgegaan met de conversie van de wachtwoorden door de update. Door de entry te wissen werkt het weer.
En als ik het goed herinner, zelfs als je in Safari het wachtwoord zelf correct intypt, zorgt het sleutelhanger systeem voor problemen.