Lineage The Blood Pledge

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19733

Topicstarter
Ik speel al een tijdje Lineage http://Lineagethebloodpledge.com en heb een aantal leden gezien van DPC, aangezien DPC hier zeer actief is.
Ik heb een pledge gezien die totaal met DPC members was gevuld, dus mijn vraag wie speelt er hier Lineage?

En wie ben je, welk lvl, welk character, wat is je favoriete jaagspot.

Verder lijkt het me wel cool om eens een gezamelijke jacht te doen.

Ik ben Aneurism of SevenBlade of Cernunos (deze laatste ga ik denk ik deleten.)

Aneurism= LVL 25 Mage Eruption lid van Winners Bloodpledge Rank: Advisor/ generaal
Sevenblade= LVL 9 Con Knight Geen pledge
Cernunos= lvl 5 Charisma 18 Prince, ga ik veranderen in een Thief of Engineer wanneer deze uitkomen, nu gebruik ik deze om te handelen.

Aneurism Jachtplaats: Orc Town
SevenBlade Jachtplaats: Shelobbeach TI
Cernunos Jachtplaats: Geen handelt in Gludin en Kent soms in Windawood voor Res scrols

Sevenblade heb ik 1 dag nu, gaat dus lekker. Op lvl 7 heb ik mijn eerste shelob gekilled >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.rpgplanet.com/lineage/images/screenshots/hsiw.jpg
Dit was een event
Afbeeldingslocatie: http://www.rpgplanet.com/lineage/images/screenshots/gsa.jpg Een aantal monsters die voorkomen..
Afbeeldingslocatie: http://lineagethebloodpledge.com/images/guide_cyclops.jpg
Een van de vele monsters

En deze lieverd heb ik gister mores geleerd... Hij is alleen maar 5 lvl's hoger *D
Afbeeldingslocatie: http://lineagethebloodpledge.com/guide/monsters/spider.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:09
je moet nu toch betalen voor Lineage?

daarom ben ik er mee gestopt, was mage lvl 20, was best een vet spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jep ik betaal er voor :), maar toch er zijn best wel wat nl mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paraselsius
  • Laatst online: 11-07 11:07
Lineage, Dat is toch het spel waar de term:
'Offline PK' is ontstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Huh?

Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Laatst online: 20:09
offline player killer ;)

nah, om er voor te gaan betalen vind ik het toch net iets te niet mooi :?

het zal wel heel wat rustiger zijn nu, vooral minder pk's en dk's denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nope, de grootste pk en dk zijn gebleven maar offline kan helemaal niet...
Maar ehm ik vind het 10 x mooier als Ultima online en minder lag, vooral nu :)
Pk en dk zijn helaas niet verdwenen, daarom zit ik op de non pk server...
Dk heb je altijd nog, maar die kunnen niets doen tenzij je out lagged..
Het is still kwa newbies, TI is totaal uitgestorven...
Waar ooit eens 400 spelers waren is het nu bevolkt met 10 mensen, iedereen is verhuisd naar OT...
Wat voor een verschrikkelijke lag verzorgt en totem orcs een stuk zeldzamer maakt, maar niemand meer die het speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paraselsius
  • Laatst online: 11-07 11:07
'Offline PK' kan wel:

In Korea is het spel dermate populair dat er spelers buiten het spel om elkaar te lijf gaan...

De politie heeft nu ook 1 of 2 cyber-rechercheurs erop gezet...

http://www.time.com/time/interactive/entertainment/gangs_np.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26793

ik speelde het ook, lvl 18 mage ofzow, het was heel leuk maar het is wel duur ($15 per maand dacht ik)
ik ga het mischien weer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
woa het is wel ziek dat mensen zo extreem zijn in Korea, maar 100000 mensen...
Daar zitten wat rotte vruchten tussen, lol zou ik ook $1000 kunnen krijgen voor mijn +2 t shirt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
$10000 dollar voor een ITEM WOA!!!!
Ok sommige items werk ik 2 maanden voor om te krijgen maar $10000 is een beeeeetje veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
jaaaa.. vet spel!.. alleen wel super verslavend..
ben lvl 32 mage en lvl 32 knight..
maaaaaar wel (bijna) gratis :).... fansite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heyyyy, welke characters heb je?
En welke fansite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
============================================
Mijn stats tot nu:
============================================

Aneurism= LVL 25 Mage Eruption lid van Winners Bloodpledge Rank: Advisor/ generaal

Sevenblade= LVL 17 Con Knight hp 219 Huskers pledge, ambasadeur tussen de alliance Huskers en Winners bloodpledge (gaat morgen weer terug naar Winners op lvl 20)

Cernunos= lvl 6 Charisma 18 Prince, ga ik veranderen in een Thief of Engineer wanneer deze uitkomen, nu gebruik ik deze om te handelen.

Aneurism Jachtplaats: Orc Town
SevenBlade Jachtplaats: Orc Town
Cernunos Jachtplaats: Geen handelt in Gludin en Kent soms in Windawood voor Res scrols

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
atholos lvl 32 mage
ben nu met kallista aan het spelen.. lvl 32 knight..

www.lineagethebible.cjb.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
K update nu :
Aneurism : Zelfde
Sevenblade : lvl 22 hp 282 heb hom:h hom:p hom:c katana rapier, boneset +4 t shirt 50 tot 60k in storrage, ben bezig met een hoop potions aan te leggen en deze later te gebruiken. En ik heb nogsteeds niet mijn Road of Pain quest af kunnen maken

[road of pain quest is een grot waar je op de vloer een silveren sleutel moet vinden, in de grot mag je geen wapens en geen armour hebben behalve een dagger (dit is het laagste van het laagste wapen) en je krijgt een kaars mee...

Intussen word je door wolven aangevallen die normaal niet agressief zijn en zakt je healthpower aanzienlijk snel...

Als je die sleutel hebt geopend ga je naar het volgende gedeelte, je opend een deur met lvl uhmmmm 14 of iets hogere lvl Werewolf...

Ik ben gisteren 1 uur wezen zoeken in de cave, en na 3 minuten ofzo gaat je kaars al uit...

Kortom best balen... maar het lukt me ooit,

Cernunos heeft nu zijn officiele pledge plaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 23:00 schreef nikao het volgende:
atholos lvl 32 mage
ben nu met kallista aan het spelen.. lvl 32 knight..

www.lineagethebible.cjb.net :)
Vraagje, is dit jouw site of is het gewoon een goede fansite?

Het is namelijk van een nl maker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Heh, ik las laatst nog een artikel over Lineage... hoe in Korea het spel ZO over-serieus genomen word. PK je iemand, blijkt ie junior lid van de lokale mafia te zijn, komt ie je in real life een bezoekje plegen.
Of clanwars die ze dan maar in het echt uitknokken ipv in het spel.

Vonnik best grappig eigenlijk :)

[Edit]
Oh duh, zag nu pas dat iemand boven me ook al zoiets dergelijks zei.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
Vraagje, is dit jouw site of is het gewoon een goede fansite?
Het is namelijk van een nl maker
ik heb het met een andere tweaker hiero gemaakt... (boppie).. en kishi helpt op het moment met adminnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
Heh, ik las laatst nog een artikel over Lineage... hoe in Korea het spel ZO over-serieus genomen word. PK je iemand, blijkt ie junior lid van de lokale mafia te zijn, komt ie je in real life een bezoekje plegen.
Of clanwars die ze dan maar in het echt uitknokken ipv in het spel.
er schijnen regelmatig honderden mensen voor het gebouw van NCI te staan.. die demonstreren.. :).. en ook zijn de servers super goed bewaakt.. er zijn namelijk al een paar pogingen gedaan om bij de servers te komen...gekke jongens de koreanen..:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wouw je hebt gewoon een site die officieel erkent word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ps hoe ben je trouwens op de korean server terecht gekomen, hoe kom ik er op ;):?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
tsja.. kishi had dat weer via een vriend geregeld.. (volgens mij is kishi koreaan.. maar weet ik niet zeker.. lol).. maar je kunt alleen vanuit korea op de test server komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
damn dat is minder, ik wil eens kijken hoe snel ik naar giran kan komen om meteen een huis te kunnen kopen. Het is nog vaag wat je er kan doen en hoe je er een huis kan kopen, zou je hier meer info over kunnen verschaffen. Want ik moet minstens 4 huizen kopen voor mijn pledge, mijn andere prins en voor voor allie en deze moeten in de buurt zijn zodat we een buurt kunnen maken. Ook ben ik flink wat aan het sparen voor mijn eigen huis als dit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
huizen kun je gewoon van een npc kopen geloof ik.. het is niet helemaal duidelijk of je op dit moment in je huis ook sneller regained.... wel heb je een eigen storage..(je kan alles gewoon op de vloer droppen :P).. en een soort van bediende:)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

huisen?!
ik ga het denk ik wel weer doen (gewoon betalen)
maar er zijn dus wat updates, hoe zit dat met die huisen???
vertel vertel :)

ik lees nu die documentaire van die kishi (ofzo)
KEWL!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
update komt er 9 july jeeeee genoeg tijd om voor mijn eigen prins te sparen en te lvlen en voor Winse mijn beste bud te sparen en te zorgen dat WINNERS pledge een eigen huis krijgt. Huizen kan je kopen als je een lvl 15 prins bent en je moet deze kopen op het markt plein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 22 juni 2001 12:53 schreef Aneurism het volgende:
update komt er 9 july jeeeee genoeg tijd om voor mijn eigen prins te sparen en te lvlen en voor Winse mijn beste bud te sparen en te zorgen dat WINNERS pledge een eigen huis krijgt. Huizen kan je kopen als je een lvl 15 prins bent en je moet deze kopen op het markt plein.
KEWL!!!!!
lekker nieuwe stad opzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wrom is je lineage site niet meer een official fan site, en hij is ook al een tijdje niet meer geupdate dat terwijl je eerst erg actief was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
laatste tijd zelf weinig tijd gehad en de jongen waarmee ik hem onderhield is met lineage gestopt.. vandaar..
misschien dat ik hem na deze week weer nieuw leven in blaas.. (vakantie!:))..
heb zelf ook nauwelijks gespeeld afgelopen weken.... blij dat het vakantie is als de update komt!..:):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb me nu ingeschreven voor de trial account (5 dagen maar :( maar het is genoeg om plezier te hebben)
en ze kunnen werken met Hotmail :D
dus lekker iedere 5 dagen een nieuwe trial account! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
da kan.. maar dan kun je nooit serieus een character ontwikkelen... ik zal weer intensief gaan spelen na de update (maandag!!!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

heb het ook gespeeld, en het is idd een leuk en verslavend spel... maarja, heb er eigenlijk geen 15 dollar voor over... veeels te duur! bedoel de grapfics zijn nou niet pepaald geweldig er is een lag van hier tot tokyo... Als je schiet valt het beest dood neer en daarna schiet je pas :? :)

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadeless
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-10-2024
Effe voor Aneurism

Ja er zijn inderdaad aardig wat nl.

En belgen en een hele zooi andere europianen.

Alleen meeste van de nl behalve nik en jij zitten niet op tweakers. Heb al verschillende malen een topic gezien over lineage door aneurism gestart.

Hmm sevenblade is nu lvl 15+... ^^

En goh wat is men naam nu toch :P

Update sucks op sommige punten btw; items te goedkoop , zoals n-dai :( Iedereen straks +6 wapens en dat sucks. En maar max 2 doggies.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 14:49
ehm die dpc clan die was van mij :)

hehe was wel lachen, maar de dpc clan is toen de non-pk server online kwam overgegaan in de Dark Alliance clan. Die gekke belgen waren het niet eens met "dutch" :P

naja anywayz veel mensen van mijn vorige clan zitten nu bij shaolin.

Lineage was erg leuk, maar begon toch wel beetje eentonig te worden en zeker nu met dat betalen enzo, das wel klote.

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 14:49
hmm shadeless klinkt wel bekend ;)

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadeless
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-10-2024
Klinkt wel bekend :P rougeprince.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
zo'n soort spel lijkt me wel tof als ie gebaseerd word op "middle earth" (de diehards weten wel wat dat is >:) )

veel meer volkeren: elfs, orcs, goblins, hobbits, mensen, en die weer onderverdeelt.

nahja, ik droom weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
nou..ontzettend veel komt uit lord of the rings hoor in dit spel.. dat elven met mithril werken enzo..ents...shelobs..orcs...kobolds..dwarves..Uruk-hai en weet ik veel wat nog meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sevenblade is 25 hoor, maar dat was ik al in 7 dagen... nu ben ik niet meer bezig met lvlen maar met geld verdienen. Kortom al mijn dobbers laat ik de exp jatten om deze te lvlen en te verkopen (lvl 22 dob verkocht voor 30 k) en vervolgens ga ik EPM kopen.
EPM is voor mij de ultieme droom, omdat het de beste ac is die er bestaat. Na update zal de P G hp-30 (ik heb ook gehoord -50hp) worden, maar dit zijn alleen geruchten. Net als het gerucht dat carrots 1k worden omdat deze een belangrijk ingredient worden, maar daar geloof ik minder in...

op dit moment heb ik een ac-10 ipv -11 verkocht mijn gevonden +1 bracer, voor poen voor EPM... Daarna ga ik cop kopen, ironboots, iron gloves, KV en alles zellen tot goede ac... Daarna wissel ik mijn boneset pas in :P

na de update kunnen lvl 15 princes huizen kopen in giran, dai worden goedkoper.... (wat leuk is voor mij omdat ik een eeuw spaar voor die dingen) en we hoeven niet meer naar ORim voor zelgo's die zijn ook in giran. Daarnaast komen er tal van dingen zoals iron stuff, worden veel bug's verwijderd en gaat lyra meer contracts afgeven... Ik heb alleen een gerucht gehoord dat totems 50% minder waard worden, waardoor totem jagen niet de moeite waard echt meer is...

Ook zullen darkelfs en orcmages goed ervoor zorgen dat OT niet veilig meer is voor low lvl characters. En met hun tornado en FB spell zijn het DK's eerste class. Niet voor onder lvl 25 en lvl 25 dobbers... ^^;

Nou na gesproken te hebben met woef, grrrrrr Nikao en nog veel meer nl in het laatste uur ga ik slapen... Veel meer van de update weet ik niet... De rest staat op de Lineage site of de fansites. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
het is nog niet bekend in hoeverre die iron spullen te enchanten zijn.. dus ik wacht dat eerst maar af.

en toch snap ik niet dat niet meer tweakers dit spelen..:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-07 22:38

Flapmo

and back is gigi!

Kheb het spel gdownload van hun page in het beginstadium. Veel bugs toen nog en erg ingewikkeld vond ik toen. Verde niet meer gespeeld mede doordat ik er niets van snapte en eig geen zin had die lange help file te lezen :). Nu ik dit allemaal lees lijkt het spel me echt ontzettend cool maar die betaalde servers vind ik niets. Zijn er niet zoals bij UO gewoon (nofficiele) gratis servers??

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Daarom gooide ik het ook hier neer omdat ik dacht dat andere het ook wel zouden spelen, nee er zijn helaas geen shards, ik ben er een week naar gaan zoeken. Wou er zelfs een shard zelf voor maken, maar dat is niet mogelijk. Alleen UO heeft volgens mij in dit genre deze optie...

Die UO shard zuigen BTW, sommige dingen die niet van de officiele UO zijn die zien er weird uit...

Het lijkt me enigsinds wel cool, maar anderzijds ook weer niet. Er zijn nu 3-4000 USA gebruikers... Moet je nagaan hoeveel een shard kan hebben...

Ik zou alleen een shard willen opzetten zonder thiefs, pk dk etc. Gewoon alleen een gezellige boel en echt voor het spel.

Het spel moet je eigenlijk leren samen met iemand, ik kwam mijn eerste paar dagen Vinnee nu wel Winse genaamd tegen. En sindsdien spelen we altijd samen, we jagen samen ik zit in zijn pledge en we kennen de cheats samen.

Ook een leuke cheat bij een boneset heb ik gisteren uitgevonden, maar heb deze niet uitvoerig getest :
Gehele boneset en dan je helmet uit en aan doen, volgens mij heal je dan sneller...

;) niet doorvertellen anders zijn we die cheat kwijt :P Het is niet echt veel sneller, gaat misschien 50% sneller maar het helpt als je geen tijd hebt net als mij :

Ik heb een schuld van 140k voor mijn EPM die ik gister had gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
ben je al in giran?:P.. ben nu aan het updaten... ben erg benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
zo.. net eindelijk de update ffies gespeeld.. moet zeggen dat ik het wel gaaf vind..alleen is het wel een stuk moeilijker geworden voor newbes volgens mij... er zitten nu harpies inde desert..en ob is veeeel drukker en ook moeilijker door die mages..

ohw ja.. aneurism.. heb net met woef gehunt .. en zit nu in de shao2 pledge.. zodra ik lvl 35 ben.. (overmorgen gok ik). dan gaat ie ruimte maken in shao1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Cool, ik wil ook in shoalinz met mijn mage. Ik kon joinen volgens woef alleen hij laat niets meer van zich horen. Ook denk ik erover mijn beste buddy Winse te verlaten, hij heeft zijn account aan een sorceror gast gegeven (kwa houding dan) Om winse te lvlen zodat winse geen last meer heeft van D elves. Ik vertrouw hem totaal niet, en de pledge is totaal niet gezellig aan het worden. We zijn nu totaal op Orc fortress gericht om die te krijgen, en ik wil alleen maar een huis!!!

We verliezen gigantisch aan inkomsten door deze nieuwe update, ik kan bijvoorbeeld met mij lvl 12 dobbers niet meer OB op. Die worden totaal afgemaakt binnen 10 seconden. Ik mis het pledge jagen wel hoor. Ach het is gewoon jammer, maar winse blijft nog altijd mijn main bud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
trouwens ik was denk ik als eerste in Giran, de persoon die dit op de chat schreeuwde was 40 seconden later met schreeuwen dan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
he aneurism..speel je nog wel?.. zie je nooit meer online..je moet gewoon lekker in shao komen.. ben net van shao2 naar shao1 gegaan.. lekker in dv gehunt.. (overdag en 's nachts...brrr was hell :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb nu een week of 2 in shoalin gezeten, alleen mijn territorium is OT, dus iedere keer als ik Telehome gebruik dan zit ik in Giran. Ow daarnaast lag rond die tijd 5 weken mijn internet eruit, nu heb ik een pakketloss van 60% dus je kan je voorstellen dat ik 8 keer per dag doodga, dit is anders 1 keer in anderhalve dag...

Topicstarter
K update
Heb nu een lvl 36 con knight hp 466 mp=35 overige gegevens onderaan.

We hebben echter hulp nodig met een siege, wil je mee helpen siegen. Ben je de dictator schap van ZIZON Merc en Silent Pledges zat, neem dan contact op met SevenBlade in het spel. Ik zal je vertellen wat we gaan doen en wat de plannen zijn, iig hopen we de koreaanse racisten en machthebbers flink de kop in te gaan drukken, want de pledge is alleen lvl 35+
We hebben echt alle hulp nodig, als iemand van shaolinz hier leest vraag ik toch een uitzondering te maken en Legend (het oude WINNERS) te steunen in siege (shaolinz steunt namelijk geen sieges.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.ncinteractive.com/img/lineage.gif

Het spel lineage is ontwikkeld door de ontwikkelaars van het spel Ultima Online, ook wel genoemd UO dit alles onder Nc Soft Interactive te Korea (www.ncinteractive.com). In 1998 begon NC soft aan het spel Lineage, en heeft nu 33% van de gamemarkt in korea gewonnen. Lineage is in Korea een hype, het is het spel in Korea waar 8 miljoen mensen zich bij hebben geregistreerd en heeft op zijn hoogte punt 110.000 mensen gehad die waren ingelogd op een van de servers. Lineage is een Massive Online Multiplayer game, iedereen heeft zijn eigen account en kan daar drie characters in maken. Je hebt de keuze uit de Magier:

Afbeeldingslocatie: http://lineagethebloodpledge.com/images/guide_mwizard.jpg

De Prince:

Afbeeldingslocatie: http://lineagethebloodpledge.com/images/leaders.jpg

De Elf:

Afbeeldingslocatie: http://lineagethebloodpledge.com/images/guide_melf.jpg

De Knight:

Afbeeldingslocatie: http://lineagethebloodpledge.com/images/knights.jpg

Met deze characters ga je de wereld van Lineage in, de wereld is Aden genoemd. Je character word altijd geplaatst in 3 verschillende steden, Prince en Magier op Talking Island (dit is het eiland van het spel), Knight in Silver Knight Town en Elf in Elf Forest. Al gauw ga je rondlopen en kom je verschillende characters tegen, er is een verschil tussen spelers en non players. Iedere character die je ziet die menselijk is kan of iemand zijn die aan de andere kant van de wereld het spel spelen of het is een gaurd (deze jagen op People Killers)

Het spel bevat geld waarden, complete wapenuitrustingen en beschermingen, voedsel, steden, hotels, huizen en monsters en quests.

Na even de besturing van lopen onder de knie te hebben gekregen, gewoon simpel klikken ergens op het scherm bevind je je al gauw buiten de stad. Als lvl 1 zijn er dummies voor mensen gemaakt, dit is om jezelf los te laten op een dummie en de eerste 5 levels te halen zonder meteen op te worden gevroten door alle monsters die Lineage heeft. Er word gewerkt met experience point om het volgende level te halen, in het begin is een kobolt al een hele overwinning en krijg je dus veel experience om zo naar het volgende level te gaan naar je character. Iedere keer wanneer je een volgende level krijg je meer health en mana punten. Health is hoeveel levens energie je nog hebt, iedere keer wanneer een monster je slaat verlies je wat van die punten. Mana punten zijn belangrijk voor magiers, een magier heeft een spreukenboek die hij zelf vult met spreuken die hij koopt of zelf vind. Deze spreuken hebben allemaal hun eigen hoeveelheid manapunten nodig om uit te worden gesproken, en sommige spreuken eisen zelfs health.

Nadat je de stad bent verlaten zal je tal van verschillende monsters tegenkomen, om enkele voorbeelden te laten zien :

Goblin
Afbeeldingslocatie: http://lineagethebloodpledge.com/guide/monsters/goblin.gif

Ogre
Afbeeldingslocatie: http://lineagethebloodpledge.com/guide/monsters/ogre.gif

Het spel barst van verschillende monsters, heeft tal van verschillende spreuken, heeft een uitgebreid assortiment van wapens en harnassen, talloze effecten en heeft een verschil tussen nacht en dag. Ook is het mogelijk te kiezen uit servers, de amerikaanse servers zijn Depardieu en Ken Rauhul en uit deze kan worden gekozen of je mensen wil kunnen vermoorden of niet wil vermoorden. Als je voor Ken Rauhul server kiest kan je alleen in aangestelde zones People Killen of tijdens Sieges (nederlands vertaald belegeringen.). In het spel zijn er 8 steden te vinden waarvan er 4 een kasteel hebben, met een prince kan je oorlog uitroepen tegen de eigenaar van zo'n kasteel om dit kasteel te veroveren. Een hoop mensen voegen zich meestal bij deze prince om een van deze kastelen over te nemen of gewoon om samen gezellig te kletsen of samen te jagen op monsters. Tijdens belegeringen gaat het er vaak hard aan toe, en veel slachtoffers vallen.

Afbeeldingslocatie: http://www.rpgplanet.com/lineage/images/screenshots/drake.gif

Lineage is al een aantal maanden commercieel geworden in Amerika maar nog niet zo'n hit als dat het in Korea is geworden en er word over na gedacht om Lineage opnieuw te lanceren. Het spel ziet er prima uit en heeft zoals elk spel wel eens last van internet vertraging (ook wel lag genoemd), het spel is echter niet meer zo traag als vroeger en beter speelbaar dan Ultima Online. De tekenstijl van het spel word soms ook wel vergeleken met mangastijl, en ziet er in vergelijking met andere spellen grafisch goed uit.

Het spel kost ongeveer 15 dollar per maand en vanuit Europa kan er alleen betaald worden per creditcard, het spel is op zich in vergelijking met andere online spellen duur maar gezien de huidige speelbaarheid, verslavingfactor en pogingen vanuit NC interactive toch nog de moeite waard. Het spel kan al worden gespeeld op het volgende systeem:
-Window 95, 98, 2000 or Windows NT 4.0 SP3
- Pentium 75MHz or higher
- Main memory 16M or higher
- Video card supporting 640x480x16bpp
- Internet connection (modem or LAN)

En de landkaart
Afbeeldingslocatie: http://www.rpgplanet.com/lineage/images/maps/aden.jpg

Meer info op:
www.lineagethebloodpledge.com

of fansites als:
www.worldoflineage.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Er komt een episode 9 aan en een relaunch... kijk voor meer info op Lineage site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
er komt ook een episode 10 aan, kortom een nieuwe wereld erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 14:21 schreef nikao het volgende:
huizen kun je gewoon van een npc kopen geloof ik.. het is niet helemaal duidelijk of je op dit moment in je huis ook sneller regained.... wel heb je een eigen storage..(je kan alles gewoon op de vloer droppen :P).. en een soort van bediende:)...
Als prince van Legend heb ik het beste en mooiste huis in Ken server gekocht, je regained sneller... Het is hetzelfde als een hotel, en iedere telehome kom je in je eigen huis terecht.
Pagina: 1