Ik zag dat jullie van plan waren een DiViDo speler te kopen... Ik heb zelf een DiViDo thuis staan, hij is regio vrij en
(met de oude firmware) kan zelfs de kopieerbeveiliging omzeilt worden.
De kwaliteit van de MP3 speler is erg goed, voor zover de kwaliteit van je MP3's natuurlijk zijn...
Alleen heb ik een beetje moeite met de kwaliteit van de DVD speler zelf, nu werk ik als uitzendtechnicus en ben dus aardig verwent met beeldkwaliteit. Ik erger mij namelijk behoorlijk aan de het blokken van de speler, dit doet hij voornamelijk bij egale (donkere) plekken, bv een muur. Het valt me wel op dat hij dat voornamelijk doet bij regio 1 DVD's en minder bij regio 2... Kan toeval zijn of het heeft te maken met het missen van de beeldlijnen...
Voor de rest is de speler erg snel met laden... heel erg snel zelfs.
Hij speelt ook nog eens videoCD af, is ook altijd leuk...
Over het audio klaag ik ook verder niet, en ik gebruik de analoge (helaas nu nog wel) uitgang.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, en als je mij vraagt of je hem moet kopen, tsja, wat is belangrijker voor je goede beeldkwaliteit van de DVD speler, of alle leuke dingetjes dat je erbij krijgt...
Zie het als een Deawoo/Kia/Hyundai (alemaal koreaans), veel extra's en de kwaliteit gaat ermee door...